Показания на електрическа дроселова клапа

steich
Мнения: 257
Регистриран на: 25 Окт 2008 23:01
Местоположение: София
Обратна връзка:

Показания на електрическа дроселова клапа

Мнение от steich » 28 Авг 2013 22:54

Става въпрос за Avensis 1.8 VVTi с 1ZZ-FE 2004-та година. При диагностика с Techstream на празен ход дросела е отворен 15-18% а на контакт и докрай натиснат педал на газта отваря само 81%. Това значи ли че дросела е проблемен и ако не каква е причината да не отваря докрай ?
http://www.fapremove.com

Програмиране на TPMS сензори.

Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.

! 5 години гаранция на софтуерните услуги !

Аватар
Toyo_driver
Мнения: 220
Регистриран на: 19 Ное 2011 10:21
Местоположение: Русе

Re: Показания на електрическа дроселова клапа

Мнение от Toyo_driver » 28 Авг 2013 23:24

Хмммммм...интересна тема, поздравления!
При мен (D4D 116к.с.) е същото положение с Accel position - педала на газта на празен ход 16%(по документи трябва да е 0%) а максимално натиснат 76%...throttle position мисля, че и той стигаше до към 80%, но не повече. Това какво ще рече, че или датчика на педала на газта и/или дросела нещо се е прецакал или китайската версия на програмата за диагностиката нещо не е в ред...?
Нека и другите колеги да споделят за стойностите на педала и дросела при тях?

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Re: Показания на електрическа дроселова клапа

Мнение от Me4oKyX » 29 Авг 2013 16:25

Toyota Corolla 1.4 D4D 2006 hatchback - дросела стои на 4% на място, при пълна газ в движение отваря до 7-8% .... с 4 различни диагностики е гледано, включително и тойотската..... разлика в горене и вървене никаква, просто толкоз въздух дава и туй то.... Така че не се чудете изобщо, дори много ви отварят клапите laugh.gif Сега съм с един Fiat Croma 1.9 Mjet 120hp 2006 - дросела на място е 5%, при пълна газ в движение стига мах 13% .... И двете коли ги освободих от тези "умни" клапи и двете работят по-меко и по-тихо .... Само при гасене има леко притрисане, ама мен не ми пречи особено. НО!!! Това са ДИЗЕЛОВИ коли!!! При бензина ако ги махнеш ... ще е чудна работа tongue.gif

Аватар
JapCar
Мнения: 965
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Показания на електрическа дроселова клапа

Мнение от JapCar » 30 Авг 2013 23:13

Me4oKyX написа: И двете коли ги освободих от тези "умни" клапи и двете работят по-меко и по-тихо .... Само при гасене има леко притрисане, ама мен не ми пречи особено. НО!!! Това са ДИЗЕЛОВИ коли!!!
Колега би ли казал нещо повече за тези клапи за дизелите- къде са, за какво са, как се управляват...?
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

steich
Мнения: 257
Регистриран на: 25 Окт 2008 23:01
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Показания на електрическа дроселова клапа

Мнение от steich » 31 Авг 2013 08:40

Вчера сравних показанията на една Corolla Verso 1.8 VVTi 2008 на един колега, отново на празен ход 18% и при натиснат докрай педал на газта 81% ... явно е нормално за бензинките. В този ред на мисли ... тези дни сутрин като запалите от колко оборота тръгва да държи колата ? При мен тръгва от 1600-1800 при темп. около 18-20 градуса и ми се струват малко високи, след това падат до нормалните за 1-2 мин.
http://www.fapremove.com

Програмиране на TPMS сензори.

Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.

! 5 години гаранция на софтуерните услуги !

Аватар
JapCar
Мнения: 965
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Показания на електрическа дроселова клапа

Мнение от JapCar » 31 Авг 2013 19:36

steich написа: При мен тръгва от 1600-1800 при темп. около 18-20 градуса и ми се струват малко високи, след това падат до нормалните за 1-2 мин.
В друга тема бях питал за оборотите на дъртия авенсис 7А-FE (също като твоите) и казаха, че е нормалмно...макар, че за мен няма логика да са така високи. На тези бензинки хубавото, че загряват бързо- докато изкарам от гаража, затворя вратата, обиколя да излеза през къщата и стрелката на темп. е започнала да мърда. На дизела карам 5-10км и тогава е загряла до норм. температура.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта