Тойотата която купих на скоро се оказва, че при свалено шофьорско стъкло вкарва изгорели газове в купето. Майстор й маха катализатора, защото според него това била причината. Това което беше извадил от ауспуха приличаше на някакви конци - това ли е катализатора или има още неща за вадене от ауспуха

След тая манипулация ми прави впечатлени че двигателя на празен ход държи около 1000 - 1200 оборота.
Когато се спускам на скорост и след това подам газ от ауспуха излиза син дим. Това на какво може да се дължи? Гумички на клапаните? Сегменти?
Проблема се оказа в местоположението на уплътнението на петата врата. По някаква причина /най-вероятно/ удар, уплътнението и ламарината на която се монтира беше с половин сантиметър по-ниско от колкото на друга кола същия модел.