Може би някой знае?
Публикувано на: 26 Мар 2013 00:47
Здравейте колеги!
Нов съм във форума, нов съм и в употребата на японски автомобил и съответно новите проблеми. Болежката е следната: колата е Ярис 2003, мотора - 1,4/D4D.Работи нормално. Проблема дойде ноември месец, парното започна да се губи.Нивото винаги е в нормата. Няма надуване на тръби и или изхвърляне на антифриз. Първо се обърнах към майсторите, които поддържат опела ми от много време. Според тях - запушен радиатор на парното, лечение: 1 час оцет, сода, вода,компресор. На следващият ден проблема пак налице: ту има парно, ту нямя. Забелязах, че като я форсирам 5 до 10 сек. на 3000 оборота парното идва, но след неопределено време пак изчезва. Последва второ мнение от съученик, майстор в голям Русенски сервиз.Между другото сме по на 40, така че опита му не е двугодишен. Според него гарнитура. Смениха термостата, антифриза и остана уговорката, ако пак се появи проблема да ида в оторизирания сервиз на Тойота в Русе, да ми направят тест за изгорели газове в антифриза.Ако "ДА" сменяме гарнитура. След една седмица отново парното започна да се губи. И ето ме в НИКОМ Русе- официален представител и сервиз на Тойота за Русе. Споделих проблема, след 5 часа ми се обадиха. Резултата: Всичко по системата е наред, няма газове в антифриза, т.е. гарнитурата е здрава. Според тях, не добре обезвъздушена система, по техни думи доляли 1 л. антифриз,гряли я на място, карали я 15 км. всичко ок. Предложиха като мина 200, 300 км. пак да отида да погледнат нивото. Това се развива вече края на февруари, началото на март, т.е. топлите дни. Минах 500 км. ,без пробем. В студените сутрини парното си загрява след 3 - 4 км.,мисля нормално е. Минах през сервиза,колата загряла, не дойде механик, а костюмирания приемчик, погледна казанчето с антифриза, побутна го с ръка след това разви капачката , викам му ще се изгориш, а той се смее( нали разбира) и каза: За мен всичко е наред, но мини пак след 500 км.След 2 седмици дойде днешния студен 25 март и парното пак охладня. Проблема е същия като през ноември въпреки нов термостат, нов антифриз и добре обезвъздушена система. И понеже незнам към кого де се обърна за помощ, се обръщам към вас. Колеги, вие сте!
Нов съм във форума, нов съм и в употребата на японски автомобил и съответно новите проблеми. Болежката е следната: колата е Ярис 2003, мотора - 1,4/D4D.Работи нормално. Проблема дойде ноември месец, парното започна да се губи.Нивото винаги е в нормата. Няма надуване на тръби и или изхвърляне на антифриз. Първо се обърнах към майсторите, които поддържат опела ми от много време. Според тях - запушен радиатор на парното, лечение: 1 час оцет, сода, вода,компресор. На следващият ден проблема пак налице: ту има парно, ту нямя. Забелязах, че като я форсирам 5 до 10 сек. на 3000 оборота парното идва, но след неопределено време пак изчезва. Последва второ мнение от съученик, майстор в голям Русенски сервиз.Между другото сме по на 40, така че опита му не е двугодишен. Според него гарнитура. Смениха термостата, антифриза и остана уговорката, ако пак се появи проблема да ида в оторизирания сервиз на Тойота в Русе, да ми направят тест за изгорели газове в антифриза.Ако "ДА" сменяме гарнитура. След една седмица отново парното започна да се губи. И ето ме в НИКОМ Русе- официален представител и сервиз на Тойота за Русе. Споделих проблема, след 5 часа ми се обадиха. Резултата: Всичко по системата е наред, няма газове в антифриза, т.е. гарнитурата е здрава. Според тях, не добре обезвъздушена система, по техни думи доляли 1 л. антифриз,гряли я на място, карали я 15 км. всичко ок. Предложиха като мина 200, 300 км. пак да отида да погледнат нивото. Това се развива вече края на февруари, началото на март, т.е. топлите дни. Минах 500 км. ,без пробем. В студените сутрини парното си загрява след 3 - 4 км.,мисля нормално е. Минах през сервиза,колата загряла, не дойде механик, а костюмирания приемчик, погледна казанчето с антифриза, побутна го с ръка след това разви капачката , викам му ще се изгориш, а той се смее( нали разбира) и каза: За мен всичко е наред, но мини пак след 500 км.След 2 седмици дойде днешния студен 25 март и парното пак охладня. Проблема е същия като през ноември въпреки нов термостат, нов антифриз и добре обезвъздушена система. И понеже незнам към кого де се обърна за помощ, се обръщам към вас. Колеги, вие сте!