Страница 1 от 3

търся service manual за Supra MKIV

Публикувано на: 05 Яну 2007 00:56
от darcosi
Здравейте колеги
Някой знаели каде може да се намери пълна сервизно описание за Supra MKIV
в интернет намирам само тази Toyota Supra 93-95 Repair Manual
(Selected Pages) By Mc-Bain обаче тези избрани страници не садържат информацията за колата която ми трябва sad.gif

и да попитам още нещо има ли някой online part страница в която да може да се поръчват части по интериора и разни други дребни OEM неща. за HONDA има много такива сайтове дистрибутори надявам се и за ТOYOTA да е така.

Публикувано на: 05 Яну 2007 09:35
от PAKETA_1
по добре кажи какво точно ти трябва и Алтезов може да се опита да ти помогне - ако си бил послушен през годината :)

Публикувано на: 05 Яну 2007 09:43
от b_d
http://www.aeu86.org/forum/viewtopic.php?p=273#273

пробвай японското EPC.

Публикувано на: 05 Яну 2007 18:12
от darcosi
мерси за линка изтеглих го вечерта ще го инсталирам
баси днеска ходих до TOYOTA България да ги взема една дръжка за врата и пепелник за супрата пепелника беше 85лв е се пак го поръчах че седи грозно без него малко ме е кофти да дам толкова пари за нещо което няма да ползвам никога :).Но ме изкефи факта че обслужват и Japan версията а в HONDA само европейските модели :(

Публикувано на: 05 Яну 2007 18:27
от b_d
Сложи некоя снимка да изплакнем очите :thumbsup:

Публикувано на: 05 Яну 2007 19:30
от darcosi
има работа по нея сега чакам частите и я почвам
http://forums.hondabg.com/index.php?aut ... &album=335

Публикувано на: 05 Яну 2007 19:45
от ALTEZZA
hubavoto na taz Supra e che iavno si idva s turbo dvigatelia(sadeiki po spirachkite), no gledaiki snimkite, verno lipsata na pepelnik li te pritesniava za sega, mai triabva baia drugi charkalaci da se zakupiat predi da stignesh do nego. btw, s koi dvigatel e 2JZ ili 1JZ?

Публикувано на: 05 Яну 2007 20:24
от darcosi
купих nose cut чакам го да дойде
http://forums.hondabg.com/index.php?aut ... &album=335

обаче колата за жалост е с 2JZGE
много страмно защото е със спирачки като от турбо версията и е с 6 степенна кутия.
и се чудя дали да сложа турбо на 2JZGE или да купя един 2JZGTE направо незнам колко whp може да иската 2JZGE с фабричните вътрешности.
другото страмно е че колата е с MAP не с MAF

Публикувано на: 05 Яну 2007 21:40
от b_d
доста работа те чака. :thumbsup:

Какво е първата "крайна" цел?

Публикувано на: 05 Яну 2007 22:31
от ALTEZZA
tova naistina e stranno che e s 2JZ-GE wacko.gif . s koia transmisia e, V160? shtoto tia e slagana samo na turbo versiite(pone za USA), kakto i tezi spirachki. inache dali da turbinirash ili da slagash napravo GTE dvigatel, ami trudno e da se kaje, znam che ima razni razliki vav vatreshnostite, no ako ne se laja parvite versii na GE dvigatelite sa sas vatreshnosti na GTE, no za tova ne sam siguren. men ako me pitash ti triabva neshto takova: 2JZ-GTE from ebay

Публикувано на: 05 Яну 2007 22:51
от darcosi
аз много се колебаех дали да купя front clip хем мотор има хем частите отпред който ми трябват ама много пари бяха и zeh nose cut не че той беше евтин :) 800$+300$shipping цената е екстра тука в TOYOTA искат за един фар 1200лв :)

целтами за сега е да я направя да изглежда на кола после като спечеля от ТОТО-то :) ще има тунинг.
колата ще дойде до седмица в БГ снимките ги правих в германия
кутията би трябвало да е V160 друга 6 степенна няма за JZA80 но ми е много чудно защо е с такава като на GE не е слагана 6.

колата по принцип има RECARO седалките който са опция за Japan може и кутията да е като опция.

Публикувано на: 06 Яну 2007 00:11
от b_d
защо не поровиш по вин е ЕПЦ-то и да сравниш вал и биели с такива от турбо версията. Може да излезеш късметлия.

Публикувано на: 06 Яну 2007 01:22
от LordDigital
darcosi написа:купих nose cut чакам го да дойде
http://forums.hondabg.com/index.php?aut ... &album=335

обаче колата за жалост е с 2JZGE
много страмно защото е със спирачки като от турбо версията и е с 6 степенна кутия.
и се чудя дали да сложа турбо на 2JZGE или да купя един 2JZGTE направо незнам колко whp може да иската 2JZGE с фабричните вътрешности.
другото страмно е че колата е с MAP не с MAF
Тва излиза че е некоя JDM Spec автомобил.То всъшност е очевидно по салона които е Рекаро ,на МК3 и МК4 само JDM има такива...
Там им е било лесно да си правят каквито си изкат комбинации ,ходи купи Гетраг със големи спирачки и Натурален мотор некъде друга по света...

MAP също е JDM явление ,тука не знам да са слагали освен на некои много късни OBD 2-ки. Изобщо по JDM автомобили ,човек може да намери доста изненади. Твърди се ,че примерно при МК3 софтуера им там е бил по-различен - ма казва ли ти некои:)

Са за сериозните въпроси ,ако имаш спирачките и трансмисията - тва което ти требе според мен е мотора. Нека да кажем ,че този двигател е перфектен (което ме съмнява) ,за да го турбинираш (терминa e 2JZ NAT or 2JZ NA(T) - та нема как да минеш без StandAlone. ECU-to ne e OpenSource kato некои Нисани демек никои почти никога не се е занимавал да го хакаросва защото процесор и Памет са на obst Chip. Единствената резона опциа е АЕМ от които старитра от $1000. Всекакви мисли ,че ша можеш да минеш със паразити са абсолютно неРеални ,защото NA предварението е прекалено агресивно...

Другия вариант е да си вземеш напрао 2JZ-GTE задължително със ЕКУ което също задължително да е OBDII. Тогаз със малко паразити можеш лесно да цепиш до 500+ на колелата ,когато стигаш един момент на пропрциналната тапа на предварението от където нагоре може само със специални горива. Stock twinsh sha sa good do pone 400 na kolelata.

Та ти си решаваи - за вътрешностите между турбо мотора и натуралния има доста разлики ,наи-вече различни бутала. Да да не споменвам различните валове които винаги ша ти играят номера. Не казвам ,че NAT е бита кауза - просто като теглиш чертата е на границата ако приемем че мотора вътре е много добър. Иначе има хора които масово го правят ,но повечето така или имаче отварят моторите и така или иначе изкат поне 600-700 коня където АЕМ-а им е задължителен. Заводските бутала на НАтуралния мотор са доста издръжливи ,при добър тюнинг разбира се. До колкото си спомням имаше един DaveH дето със заводски BottomEnd правеше високи 9-тки - потърси на supraforums.com

И не на последно месот еко имаш неква нужда от части ,Диларски или ПръцФормъс - за Супраджии във БГ не съм отказвал да съдеиствам.

Успех.

П.С. Тия Хондаджии да не си хостуват форума на некои DialUp? Nisto ne videh ot snimkite ,osven che e svalena prednata bronq. Takiva koli tuka obiknovenno sa sys pokriveni rogove (vizdat otklonenie nad maximuma i gi brakuvat) ,proveri mnogo vnimatelno geometriqta predi da sglabqsh!

Публикувано на: 06 Яну 2007 11:16
от darcosi
За турбо сетъпа мислех да купя един колектор за сингъл турбо някоя турбина едни големи инжектори а за електрониката мислех да пробвам с едно greedy e-manage с кабели за инжектори и за запалване с АЕМ-а е най добрия вариант лесен е за работа и може всичко.
То NA както е с 10:1 на 0.5 ще тръгне добре според мен може и малко отгоре а ако мисля да карам на висок боост напрабо ще сменям мотора.Този мотор дето сега е на нея е в много добро състояние.

Аз точно заради геометрията издирвам пълната сервизна докоментация
то удара не е сериозен изкривени са предните маски и радяторите има удар в гредата долу на радятора аз аз това купих цяла предница даже ще артиснат много неща.

Публикувано на: 06 Яну 2007 16:59
от ugabuga
darcosi написа:купих nose cut чакам го да дойде
http://forums.hondabg.com/index.php?aut ... &album=335

обаче колата за жалост е с 2JZGE
много страмно защото е със спирачки като от турбо версията и е с 6 степенна кутия.
и се чудя дали да сложа турбо на 2JZGE или да купя един 2JZGTE направо незнам колко whp може да иската 2JZGE с фабричните вътрешности.
другото страмно е че колата е с MAP не с MAF
kolata zvichi da ima dobri charkalaci. Transmisiite kato taia sa mnogo riadko sreshtani (shtoto nikoi ne gi prodava), taka che se radvai. spirachkite - hubavo.

Tva che e s MAP a ne MAF e predimstvo a ne nedostatak.

Siguren sam che GE-to moje da se turbinira. Sigurno kam 400konia mojesh da izkarash no tova e samo predpolojenie, ne sam zapoznat, no shtom 3sge-tata kato se turbinirat praviat po 300 tva ne viarvam a e problem.

Sushtot aka az imam emanage, ne e losho, no za tia pari, govori sas bad_dog i jamiemirror da te svetnat za Megasquirt i da ti pomagat tam, mislia che shte imash dosta po-dobri rezultati s nego (osven ako ne vzemesh emenage ultimate).