darcosi написа:купих nose cut чакам го да дойде
http://forums.hondabg.com/index.php?aut ... &album=335
обаче колата за жалост е с 2JZGE
много страмно защото е със спирачки като от турбо версията и е с 6 степенна кутия.
и се чудя дали да сложа турбо на 2JZGE или да купя един 2JZGTE направо незнам колко whp може да иската 2JZGE с фабричните вътрешности.
другото страмно е че колата е с MAP не с MAF
Тва излиза че е некоя JDM Spec автомобил.То всъшност е очевидно по салона които е Рекаро ,на МК3 и МК4 само JDM има такива...
Там им е било лесно да си правят каквито си изкат комбинации ,ходи купи Гетраг със големи спирачки и Натурален мотор некъде друга по света...
MAP също е JDM явление ,тука не знам да са слагали освен на некои много късни OBD 2-ки. Изобщо по JDM автомобили ,човек може да намери доста изненади. Твърди се ,че примерно при МК3 софтуера им там е бил по-различен - ма казва ли ти некои:)
Са за сериозните въпроси ,ако имаш спирачките и трансмисията - тва което ти требе според мен е мотора. Нека да кажем ,че този двигател е перфектен (което ме съмнява) ,за да го турбинираш (терминa e 2JZ NAT or 2JZ NA(T) - та нема как да минеш без StandAlone. ECU-to ne e OpenSource kato некои Нисани демек никои почти никога не се е занимавал да го хакаросва защото процесор и Памет са на obst Chip. Единствената резона опциа е АЕМ от които старитра от $1000. Всекакви мисли ,че ша можеш да минеш със паразити са абсолютно неРеални ,защото NA предварението е прекалено агресивно...
Другия вариант е да си вземеш напрао 2JZ-GTE задължително със ЕКУ което също задължително да е OBDII. Тогаз със малко паразити можеш лесно да цепиш до 500+ на колелата ,когато стигаш един момент на пропрциналната тапа на предварението от където нагоре може само със специални горива. Stock twinsh sha sa good do pone 400 na kolelata.
Та ти си решаваи - за вътрешностите между турбо мотора и натуралния има доста разлики ,наи-вече различни бутала. Да да не споменвам различните валове които винаги ша ти играят номера. Не казвам ,че NAT е бита кауза - просто като теглиш чертата е на границата ако приемем че мотора вътре е много добър. Иначе има хора които масово го правят ,но повечето така или имаче отварят моторите и така или иначе изкат поне 600-700 коня където АЕМ-а им е задължителен. Заводските бутала на НАтуралния мотор са доста издръжливи ,при добър тюнинг разбира се. До колкото си спомням имаше един DaveH дето със заводски BottomEnd правеше високи 9-тки - потърси на supraforums.com
И не на последно месот еко имаш неква нужда от части ,Диларски или ПръцФормъс - за Супраджии във БГ не съм отказвал да съдеиствам.
Успех.
П.С. Тия Хондаджии да не си хостуват форума на некои DialUp? Nisto ne videh ot snimkite ,osven che e svalena prednata bronq. Takiva koli tuka obiknovenno sa sys pokriveni rogove (vizdat otklonenie nad maximuma i gi brakuvat) ,proveri mnogo vnimatelno geometriqta predi da sglabqsh!