TOYOTA RAV4 D4D 2006+ съвети при закупуване, проблем съед.
TOYOTA RAV4 D4D 2006+ съвети при закупуване, проблем съед.
Здравейте,
Амбициран съм да ви стана колега, по-конкретно съм се насочил към RAV4 D4D след 2006-та. Моля за съвет и коментари какви проблеми евентуално имат тези коли, за какво да гледам и от какво да се пазя. Най-вече, дочух за един съществен проблем, а и четейки из форума попаднах на подобни коментари - проблем с феродов диск, който бързо се износва (за около 20 000 км) и се сменя в комплект, като смяната възлиза на около 2000 лв. Това вярно ли, защото ако е така наистина, това би ме отказало от закупуването на такъв автомобил.
Благодаря предварително за коментарите!
Амбициран съм да ви стана колега, по-конкретно съм се насочил към RAV4 D4D след 2006-та. Моля за съвет и коментари какви проблеми евентуално имат тези коли, за какво да гледам и от какво да се пазя. Най-вече, дочух за един съществен проблем, а и четейки из форума попаднах на подобни коментари - проблем с феродов диск, който бързо се износва (за около 20 000 км) и се сменя в комплект, като смяната възлиза на около 2000 лв. Това вярно ли, защото ако е така наистина, това би ме отказало от закупуването на такъв автомобил.
Благодаря предварително за коментарите!
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: TOYOTA RAV4 D4D 2006+ съвети при закупуване, проблем съе
Оригиналния съединител при нормална експлоатация изкарва около 200 000 км, а не 20 000. Иначе наистина оригиналния комплект струва към 2 000 лв. заради демпферния маховик. Има и по-евтини неоригинални заместители /някои по-качествени, други не/. Ти си решаваш! 

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Re: TOYOTA RAV4 D4D 2006+ съвети при закупуване, проблем съе
Най напред провери за изгорели газове в антифриза,защото имат склонност да я издухват(гарнитура на главата).моята я хвърли на 95000.после гледаме кормилна рейка за луфтове.след това водна помпа дали е протекла.дано да няма дпф като моя рав.и естествено пълна диагностика.иначе джипчето е хубаво.върви много добре.не гори много.и е много добре устроен за семейна кола.късмет
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Re: TOYOTA RAV4 D4D 2006+ съвети при закупуване, проблем съе
проблем със съединител може да има само ако е теглено тежко ремарке или каравана.може да изгори за 0 време,понеже 1-2 скорости са неудачни,особено при маневри и потегляне на баир.иначе аз не мисля,че ще изкара само 200к ориг.съединител,поне моя гаранция много повече. 

Re: TOYOTA RAV4 D4D 2006+ съвети при закупуване, проблем съе
И аз гледам за такава, d4d 136 к.с. Това, което до момента разбрах, е че проблемни и скъпи ремонти са съденител и дюзи. Цитирани цени 4000 лв. комплект съединител и 1000 лв. дюзи. Струва ми се страшно скъпо. Познати сменят съединител на дизелово Ауди и Голф за 1000 лв. За дюзите четох, че с добавки има шанс за почистване,но само за d4d двигателите. Като разход 7.0/100.
Re: TOYOTA RAV4 D4D 2006+ съвети при закупуване, проблем съе
За 4 хилки за съединител и аз чух - в Тойота горе-долу толкова излиза. Иначе може да се вземе същата част за 2000 лв и да се смени другаде. Като цяло, си е скъпа кола за ремонт изглежда, но се надявам да не се случва често. Преди карах алфа дизеларка jtd - na 200 хил кмя махнах, а сигурно поне още 100 хиляди отгоре са й били на километража - нито с дюзи, нито със съединител съм имал проблеми.
Търсенето продължава,ако някой може да предложи нещо до около 100-на хил км...
Търсенето продължава,ако някой може да предложи нещо до около 100-на хил км...
Re: TOYOTA RAV4 D4D 2006+ съвети при закупуване, проблем съе
Хроничните проблеми са:
слаба водна помпа; при мен лично фъсна на около 60хил; като парички - 200 лв помпа + 200 лв труд
прещракване във волана идващо от шлиците на кормилния вал; в префърцунения сервиз искат 600 лв, но проблема се решава с около 20 кинта, jim beam беше пуснал линк където някакъв германец инжектира оръжейна смазка в шлиците; това го изпробвах- работи на 100% и спестява 600 кинта
дюзите са безпроблемни, но при едно условие - грамотно обслужване, редовна смяна на филтри и масла + читава нафта;
с две думи ако ще купуваш такава машина търси сервизна история, там си пише всичко

слаба водна помпа; при мен лично фъсна на около 60хил; като парички - 200 лв помпа + 200 лв труд
прещракване във волана идващо от шлиците на кормилния вал; в префърцунения сервиз искат 600 лв, но проблема се решава с около 20 кинта, jim beam беше пуснал линк където някакъв германец инжектира оръжейна смазка в шлиците; това го изпробвах- работи на 100% и спестява 600 кинта

дюзите са безпроблемни, но при едно условие - грамотно обслужване, редовна смяна на филтри и масла + читава нафта;
с две думи ако ще купуваш такава машина търси сервизна история, там си пише всичко

Пачо Кардана - Президент !!!
Re: TOYOTA RAV4 D4D 2006+ съвети при закупуване, проблем съе
Дайте някакво мнение за различните дизелови двигатели 136 кс, 177кс или пък по-новите 150 кс?
Re: TOYOTA RAV4 D4D 2006+ съвети при закупуване, проблем съе
Кат си ги купя и ги покарам достатъчно обещавам да дам компетентно мнение по въпроса. 

Re: TOYOTA RAV4 D4D 2006+ съвети при закупуване, проблем съе
един и същ двигател, но напомпан софтуерно
Пачо Кардана - Президент !!!
Re: TOYOTA RAV4 D4D 2006+ съвети при закупуване, проблем съе
Това как се отразява на надеждността ?coolone написа:един и същ двигател, но напомпан софтуерно
Re: TOYOTA RAV4 D4D 2006+ съвети при закупуване, проблем съе
Много се извинявам, че пиша след мое мнение, но искам да попитам има ли някакъв VIN декодер, който да показва екстрите на автомобила, а също така дали е с филтър за твърди частици?
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: TOYOTA RAV4 D4D 2006+ съвети при закупуване, проблем съе
VIN декодер и каталог за оригинални номера на части: http://www.toyodiy.com/parts/q.html
Разликите не са само софтуерни различни са една камара неща но основното е дюзите. Има много разлики в горивната и изпускателната системи.
Разликите не са само софтуерни различни са една камара неща но основното е дюзите. Има много разлики в горивната и изпускателната системи.
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
Re: TOYOTA RAV4 D4D 2006+ съвети при закупуване, проблем съе
Там поразгледах, но явно не мога да се ориентирам много добре. Единствено ме интересуваше дали има някаква система от типа на ESP/DSC и дали има филтър за твърди частици
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: TOYOTA RAV4 D4D 2006+ съвети при закупуване, проблем съе
Относно системата за стабилност, вероятно има и сигурен признак за наличието й е бутона за изключване, който се намира в близост до волана. Системата на Тойота се казва VSC( информация за VSC )
Относно DPF не мога да ти кажа, дори и за моята кола не мога да намеря информация. До колкото знам D-CAT моторите имат DPF, а D4D не. Общо казано EURO5 имат, EURO4 не, но не съм сигурен.
Относно DPF не мога да ти кажа, дори и за моята кола не мога да намеря информация. До колкото знам D-CAT моторите имат DPF, а D4D не. Общо казано EURO5 имат, EURO4 не, но не съм сигурен.
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 8 госта