Здравейте колеги, карам тойота селика т23 - 2000год. имам следният проблем.Светна ми лампата check engine.Карах я на диагностика и ми казаха че имало грешка в променливото управлениа на клапаните.
Как може да се оправи тоя проблем? Може би смяна на някои датчик или ???
Също така като загрее започва да ми тресе като е в ниските обороти.Карах я на майстор и той каза че стъпковият мотор е чист и няма нужда да се профилактира. Дали може проблема да е от грешката която дава .Благодаря предварително.
Проблем със селика 7 ген. Помощ!!!
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 07 Авг 2011 00:05
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Проблем със селика 7 ген. Помощ!!!
Не е лошо да уточниш с кой двигател си - 1ZZ-FE или 2ZZ-GE. Също кажи каква е грешката, предполагам е P1349, но виж тая таблица http://kightlinger.net/files/personal/c ... ECODES.gif.genkov4336 написа: селика т23 - 2000год. ...грешка в променливото управлениа на клапаните...
Иначе причини бол. Имаше и теми по тоя повод, потърси ги. Аз бих започнал с най-лесните и евтини неща и по възходящ ред:
- калпаво масло (валовете се управляват хидравлично)
- лош контакт във веригата VVT ECU - OCV
- замърсени OCV (клапани контролиращи маслото дето управлява валовете - виж тая тема за Корола, двигателя е 1ZZ-FE http://www.newcelica.org/forums/showthread.php?t=250432
- лошо зацепена VVTi - има сервизен бюлетин по случая - http://www.monkeywrenchracing.com/images/VVT-TSB.pdf
- повреден датчик на коляновия или разпределителния вал(тогава грешката ще е друга) - проверка http://madstyle1972.com/Repair2/data/il ... 050029.pdf
- повреден OCV
- повреденo VVT ECU
- разхлабена(износена) верига, износен обтегач(това ако колата е над 150к км) - процедура по проверката - http://kightlinger.net/files/personal/c ... CEMENT.pdf
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 9 госта