Страница 1 от 2

Проблем с топлото при авенсис

Публикувано на: 20 Дек 2006 22:34
от mun4o
Zdraveite Drugari!
kupih si avensis nastaro- D4D, 2000ccm, model 2003-2006, karam ia parva zima.
kolata zagriava ujasiava6to bavno! ne mi se misli kvo 6e e na -10-15C. vednaj zagriala, niama problemi. hodih v TM auto, kazaha, 4e MOJE BI e s4upen termostata- zeha mi 120lv za nov- promiana nikakva!
osven tova ima edna igra na oborotite na nuleva- kogato e studena sa malko pod 1000, sled tova na 900, kogato vodata stigne okolo 60C stavat 1100 i 4ak okolo 80C stavat normalnite 900. za tova mi kazaha, 4e "ne6to ne bilo taka, kakto kazvam". osven tova te, dizelite, po prinzip trudno zagriavali. ne moga da go poviarvam tova! se pak e sravnitelno nov model!
molia kajete ne6to po vaprosa!

Публикувано на: 21 Дек 2006 02:26
от hyankov
На моята корола докато загрее оборотите си играят между 900 и 1100. После заспиват на 800.

Публикувано на: 21 Дек 2006 12:05
от TATI
Истина е че загравя бавно - не се тревожи. И аз се шашках, но си е така. По принцип дизела загравя бавно. Аз имам такъв авенсис. Първия път като ми се дигнаха оборотите на 1200 се оцъклих и ходих в ТМ и там ми обясниха ситуацията. Значи като почне да духа парното, компютъра вдига оборотите до 1200, за да може докато колата е студена да подържа нормална температура в купето. Ако си направиш експеримент и когато си е вдигнала обортите, изключиш парното, ще видиш че ще паднат на 900. След като антифриза достигне определена температура оборотите се нормализират. Тъпото е че никой това не ти го казва като си вземаш колата и може да се ошашави човек. Иначе мойта като е студена сутрин държи 1000 - смукач, после като се включи парното - аз го държа почти винаги на авто - дига 1200 и като си загрее падат на 900. Ако не си на авто ами си на директно духане, с паленето на колата ще ти ги дигне на 1200. Така че карай си и си свиркай.
И бтв честита придобивка

Публикувано на: 21 Дек 2006 18:46
от Japanese_fever
To po princip ne e preporu4itelno da si puska6 parnoto, dokato ne ti e zagrql dvigatelq na pulno, za6toto mu otnema6 ot temp.!

Публикувано на: 21 Дек 2006 20:28
от bobsn
А нямате ли едно копче, което включва система за принудително загряване на мотора, оттам и на парното. При мен е вдясно от колоната на волана до ключа за палене (Авенсис 2001г. д4-д). Мой познат ми каза, че дори това можело да се включва дистанционно с оригиналните ключове, преди да влезеш в колата. В Австрия хората от къщи го пускали и така докато се обуят и излязат от къщи вече било подгряло малко. Не съм го пробвал, заради алармата, която шонтира всичките функции на оригиналните ключове...

Публикувано на: 22 Дек 2006 10:47
от TATI
Че го има това копче го има. Аз лично съм го пускал няколко пъти ама да си кажа честно не видях някакъв ефект. Води се допълнителен подгревател и в замисимост от колата е или с гориво или с горещ въздух. С ключа не става. При мен обаче този бутон е в ляво- до реглажа на фаровете. Освен това пише, че работи само ако и двигателя работи и температурата на охлаждащата течност е под 70 градуса и е пуснат вентилатор и температура на загравяне. Не знам дали говорим за едно и също. Може при теб да има Preheather както се води, ама трябва да имаш и извод отпред някъде на бронята и от там един кабел се включва в 220в. и ти подържа температура на двг-то.
Ето това имам предвид:
http://techdoc.toyota-europe.com/aimupl ... 3E}/Engine heater 1CD-FTV.pdf

Публикувано на: 22 Дек 2006 15:42
от bobsn
TATI,
аз никога не съм го пробвал без ключ и без запален мотор, но още като си я взех колата и ми направи впечатление, че нещо бръмчи леко в колата, подобно на силен реотан как пука. Та тогава моя човек ми каза, че е включена тая система за принудително подгряване и ми обясни за тая история дето в Австрия така си влизали сутрин в колите и парното им направо с топъл въздух работело - все още не вярвам да е така, но определено в пуснат нагревател в студеното по-бързо ми вдига градуси и мотора и парното.

Нова Тойота

Публикувано на: 13 Яну 2007 11:47
от kkassabow
Здравейте колеги
Наскоро си купих и аз авенсис 2.2 D 4 D
При мен парното е ОК
Как да разбера дали колата има система за допълнително подгряване.
Благодаря

Публикувано на: 19 Яну 2007 14:05
от roumen68
TATI,
моята е точно като твоята - дизел 2.0, комби, SOL, п-во декември 2003-та. Мен също ме заинтригува копчето за бързо стопляне, вляво от волана. В магазина на Тойота нищо смислено не успяха да ми кажат как действа. В дебелата книжка пише, че при бензиновите двигатели с копчето се пали бензинова печка, която се самоизключвала при достигане до определена температура. За дизелите обяснението се оказа по сложно, но аз го интерпретирам така: копчето включва климатика на реверсивен режим. Тоест - почва да работи като всеки домашен климатик през зимата - вкарва топло вътре. И наистина - докато я чакам да загрее в студа и изпуша цигара навън - с натиснат този бутон след време се чува характерният звук на климатика. С изключването на бутона - спира и този звук. И за да работи - отоплението трябва все пак да е включено. Примерно настройка 25C и режим Auto. Като че ли няма кой знае какъв бърз ефект от цялата работа. Но в тежките зими се усеща действието му - с него топлото е предостатъчно. Ползвам го в първите 20-25 минути, след това го изключвам, няма нужда от него.

Offtopic: TATI, какви са тези 11,16 l/100 km?? Моята съм я карал и с 3,6 l/100 km! Вярно, в рамките на 50 км и със специално положени усилия за това :)

Публикувано на: 19 Яну 2007 16:10
от TATI
roumen68 написа: Offtopic: TATI, какви са тези 11,16 l/100 km?? Моята съм я карал и с 3,6 l/100 km! Вярно, в рамките на 50 км и със специално положени усилия за това :)
Тва едно време си играх да го попълвам ама е много тъпо, щото като пропусна някое зареждане и веднага прави някакви безумни разходи като сегашния. Ама не съм го махнал от аватара си, че ме мързеше. Иначе мойта си е в границите, които са по книга. Най-малко съм падал до 4 ама тогава караше жена ми и за това:)

Публикувано на: 19 Яну 2007 20:03
от roumen68
[/quote]
...Най-малко съм падал до 4 ама тогава караше жена ми и за това:)[/quote]

Точно в деня когато стана катастрофата при Бяла - се връщах от Видин за Добрич. Адски гъста мъгла по целият път. Над 70 км/ч си беше безумие. Та тези повече от 600 км ги минах точно с 4.0 литра на сто, според компютъра! Иначе нормално се въртя около 4.7 - 5.2 и никога не съм достигал до каталожните 5.8 за смесено каране. Колега от чужбина, който кара такава, само че седан и му е служебна - я юрка много здраво и под 7-8 на сто не падал. Направо ми е жал като го гледам как я третира - като наш ром от село москвича си :)
Сори за офтопика :)

Публикувано на: 13 Фев 2007 18:48
от REX_TAXI
Малко съм от скоро тук но някои спомена че някъде има изведено кабелче за 220в. за по лесно подгряване сутрин преди старта на двигателя. Моита е 2000г. D4D добре се огледах под капака но така и не намерих нещо подобно. Ина bow.gif че има доста свободни букси свободни. Ако някой има инфо за това да сподели - благодаря предврително. rolleyes.gif
p.s. си моита загрява много бавно и маи всички са така зимата и сменя оборотите като пуснеш вентилатора на парното :thumbsup:

Публикувано на: 05 Мар 2007 12:48
от roumen68
REX_TAXI написа:Малко съм от скоро тук но някои спомена че някъде има изведено кабелче за 220в. за по лесно подгряване сутрин преди старта на двигателя. Моита е 2000г. D4D добре се огледах под капака но така и не намерих нещо подобно. Ина bow.gif че има доста свободни букси свободни. Ако някой има инфо за това да сподели - благодаря предврително. rolleyes.gif
p.s. си моита загрява много бавно и маи всички са така зимата и сменя оборотите като пуснеш вентилатора на парното :thumbsup:
Не знам за модел 2000, но за моделите от 2003г в дебелата книжка няма нищо такова за подгряване с включване на 220VAC.

Публикувано на: 05 Мар 2007 20:45
от slowtraveler
На времето имах голф с такова подгряване (от 220В).
Куплунга беше от влагозащитените и бе толкова голям, че не можеш да не го забележиш (с диаметър колкото щепсел и с капаче...).
Освен това си беше изнесен на удобно място на калника...

problem s toploto pri avensis

Публикувано на: 17 Сеп 2022 20:09
от Toyota93
Здравейте колеги искам да попитам ок мама следния проблем с Авенсис Т25 2.2 d4d 2007.Има едно колебание в оборотите примерно на климатик от 900 на 1000 както и някой път без да е на климатик примерно в диапазона на 50 оборота и се усеща и работата на двигателя как се мени.Много гадно и дразнещо.От какво може да е благодаря четох за scv датчик възможно ли е от него.Благодаря.