Проблем с топлото при авенсис
Проблем с топлото при авенсис
Zdraveite Drugari!
kupih si avensis nastaro- D4D, 2000ccm, model 2003-2006, karam ia parva zima.
kolata zagriava ujasiava6to bavno! ne mi se misli kvo 6e e na -10-15C. vednaj zagriala, niama problemi. hodih v TM auto, kazaha, 4e MOJE BI e s4upen termostata- zeha mi 120lv za nov- promiana nikakva!
osven tova ima edna igra na oborotite na nuleva- kogato e studena sa malko pod 1000, sled tova na 900, kogato vodata stigne okolo 60C stavat 1100 i 4ak okolo 80C stavat normalnite 900. za tova mi kazaha, 4e "ne6to ne bilo taka, kakto kazvam". osven tova te, dizelite, po prinzip trudno zagriavali. ne moga da go poviarvam tova! se pak e sravnitelno nov model!
molia kajete ne6to po vaprosa!
kupih si avensis nastaro- D4D, 2000ccm, model 2003-2006, karam ia parva zima.
kolata zagriava ujasiava6to bavno! ne mi se misli kvo 6e e na -10-15C. vednaj zagriala, niama problemi. hodih v TM auto, kazaha, 4e MOJE BI e s4upen termostata- zeha mi 120lv za nov- promiana nikakva!
osven tova ima edna igra na oborotite na nuleva- kogato e studena sa malko pod 1000, sled tova na 900, kogato vodata stigne okolo 60C stavat 1100 i 4ak okolo 80C stavat normalnite 900. za tova mi kazaha, 4e "ne6to ne bilo taka, kakto kazvam". osven tova te, dizelite, po prinzip trudno zagriavali. ne moga da go poviarvam tova! se pak e sravnitelno nov model!
molia kajete ne6to po vaprosa!
На моята корола докато загрее оборотите си играят между 900 и 1100. После заспиват на 800.
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Истина е че загравя бавно - не се тревожи. И аз се шашках, но си е така. По принцип дизела загравя бавно. Аз имам такъв авенсис. Първия път като ми се дигнаха оборотите на 1200 се оцъклих и ходих в ТМ и там ми обясниха ситуацията. Значи като почне да духа парното, компютъра вдига оборотите до 1200, за да може докато колата е студена да подържа нормална температура в купето. Ако си направиш експеримент и когато си е вдигнала обортите, изключиш парното, ще видиш че ще паднат на 900. След като антифриза достигне определена температура оборотите се нормализират. Тъпото е че никой това не ти го казва като си вземаш колата и може да се ошашави човек. Иначе мойта като е студена сутрин държи 1000 - смукач, после като се включи парното - аз го държа почти винаги на авто - дига 1200 и като си загрее падат на 900. Ако не си на авто ами си на директно духане, с паленето на колата ще ти ги дигне на 1200. Така че карай си и си свиркай.
И бтв честита придобивка
И бтв честита придобивка
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
А нямате ли едно копче, което включва система за принудително загряване на мотора, оттам и на парното. При мен е вдясно от колоната на волана до ключа за палене (Авенсис 2001г. д4-д). Мой познат ми каза, че дори това можело да се включва дистанционно с оригиналните ключове, преди да влезеш в колата. В Австрия хората от къщи го пускали и така докато се обуят и излязат от къщи вече било подгряло малко. Не съм го пробвал, заради алармата, която шонтира всичките функции на оригиналните ключове...
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Че го има това копче го има. Аз лично съм го пускал няколко пъти ама да си кажа честно не видях някакъв ефект. Води се допълнителен подгревател и в замисимост от колата е или с гориво или с горещ въздух. С ключа не става. При мен обаче този бутон е в ляво- до реглажа на фаровете. Освен това пише, че работи само ако и двигателя работи и температурата на охлаждащата течност е под 70 градуса и е пуснат вентилатор и температура на загравяне. Не знам дали говорим за едно и също. Може при теб да има Preheather както се води, ама трябва да имаш и извод отпред някъде на бронята и от там един кабел се включва в 220в. и ти подържа температура на двг-то.
Ето това имам предвид:
http://techdoc.toyota-europe.com/aimupl ... 3E}/Engine heater 1CD-FTV.pdf
Ето това имам предвид:
http://techdoc.toyota-europe.com/aimupl ... 3E}/Engine heater 1CD-FTV.pdf
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
TATI,
аз никога не съм го пробвал без ключ и без запален мотор, но още като си я взех колата и ми направи впечатление, че нещо бръмчи леко в колата, подобно на силен реотан как пука. Та тогава моя човек ми каза, че е включена тая система за принудително подгряване и ми обясни за тая история дето в Австрия така си влизали сутрин в колите и парното им направо с топъл въздух работело - все още не вярвам да е така, но определено в пуснат нагревател в студеното по-бързо ми вдига градуси и мотора и парното.
аз никога не съм го пробвал без ключ и без запален мотор, но още като си я взех колата и ми направи впечатление, че нещо бръмчи леко в колата, подобно на силен реотан как пука. Та тогава моя човек ми каза, че е включена тая система за принудително подгряване и ми обясни за тая история дето в Австрия така си влизали сутрин в колите и парното им направо с топъл въздух работело - все още не вярвам да е така, но определено в пуснат нагревател в студеното по-бързо ми вдига градуси и мотора и парното.
Нова Тойота
Здравейте колеги
Наскоро си купих и аз авенсис 2.2 D 4 D
При мен парното е ОК
Как да разбера дали колата има система за допълнително подгряване.
Благодаря
Наскоро си купих и аз авенсис 2.2 D 4 D
При мен парното е ОК
Как да разбера дали колата има система за допълнително подгряване.
Благодаря
TATI,
моята е точно като твоята - дизел 2.0, комби, SOL, п-во декември 2003-та. Мен също ме заинтригува копчето за бързо стопляне, вляво от волана. В магазина на Тойота нищо смислено не успяха да ми кажат как действа. В дебелата книжка пише, че при бензиновите двигатели с копчето се пали бензинова печка, която се самоизключвала при достигане до определена температура. За дизелите обяснението се оказа по сложно, но аз го интерпретирам така: копчето включва климатика на реверсивен режим. Тоест - почва да работи като всеки домашен климатик през зимата - вкарва топло вътре. И наистина - докато я чакам да загрее в студа и изпуша цигара навън - с натиснат този бутон след време се чува характерният звук на климатика. С изключването на бутона - спира и този звук. И за да работи - отоплението трябва все пак да е включено. Примерно настройка 25C и режим Auto. Като че ли няма кой знае какъв бърз ефект от цялата работа. Но в тежките зими се усеща действието му - с него топлото е предостатъчно. Ползвам го в първите 20-25 минути, след това го изключвам, няма нужда от него.
Offtopic: TATI, какви са тези 11,16 l/100 km?? Моята съм я карал и с 3,6 l/100 km! Вярно, в рамките на 50 км и със специално положени усилия за това
моята е точно като твоята - дизел 2.0, комби, SOL, п-во декември 2003-та. Мен също ме заинтригува копчето за бързо стопляне, вляво от волана. В магазина на Тойота нищо смислено не успяха да ми кажат как действа. В дебелата книжка пише, че при бензиновите двигатели с копчето се пали бензинова печка, която се самоизключвала при достигане до определена температура. За дизелите обяснението се оказа по сложно, но аз го интерпретирам така: копчето включва климатика на реверсивен режим. Тоест - почва да работи като всеки домашен климатик през зимата - вкарва топло вътре. И наистина - докато я чакам да загрее в студа и изпуша цигара навън - с натиснат този бутон след време се чува характерният звук на климатика. С изключването на бутона - спира и този звук. И за да работи - отоплението трябва все пак да е включено. Примерно настройка 25C и режим Auto. Като че ли няма кой знае какъв бърз ефект от цялата работа. Но в тежките зими се усеща действието му - с него топлото е предостатъчно. Ползвам го в първите 20-25 минути, след това го изключвам, няма нужда от него.
Offtopic: TATI, какви са тези 11,16 l/100 km?? Моята съм я карал и с 3,6 l/100 km! Вярно, в рамките на 50 км и със специално положени усилия за това

- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Тва едно време си играх да го попълвам ама е много тъпо, щото като пропусна някое зареждане и веднага прави някакви безумни разходи като сегашния. Ама не съм го махнал от аватара си, че ме мързеше. Иначе мойта си е в границите, които са по книга. Най-малко съм падал до 4 ама тогава караше жена ми и за това:)roumen68 написа: Offtopic: TATI, какви са тези 11,16 l/100 km?? Моята съм я карал и с 3,6 l/100 km! Вярно, в рамките на 50 км и със специално положени усилия за това
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
[/quote]
...Най-малко съм падал до 4 ама тогава караше жена ми и за това:)[/quote]
Точно в деня когато стана катастрофата при Бяла - се връщах от Видин за Добрич. Адски гъста мъгла по целият път. Над 70 км/ч си беше безумие. Та тези повече от 600 км ги минах точно с 4.0 литра на сто, според компютъра! Иначе нормално се въртя около 4.7 - 5.2 и никога не съм достигал до каталожните 5.8 за смесено каране. Колега от чужбина, който кара такава, само че седан и му е служебна - я юрка много здраво и под 7-8 на сто не падал. Направо ми е жал като го гледам как я третира - като наш ром от село москвича си
Сори за офтопика
...Най-малко съм падал до 4 ама тогава караше жена ми и за това:)[/quote]
Точно в деня когато стана катастрофата при Бяла - се връщах от Видин за Добрич. Адски гъста мъгла по целият път. Над 70 км/ч си беше безумие. Та тези повече от 600 км ги минах точно с 4.0 литра на сто, според компютъра! Иначе нормално се въртя около 4.7 - 5.2 и никога не съм достигал до каталожните 5.8 за смесено каране. Колега от чужбина, който кара такава, само че седан и му е служебна - я юрка много здраво и под 7-8 на сто не падал. Направо ми е жал като го гледам как я третира - като наш ром от село москвича си

Сори за офтопика

Малко съм от скоро тук но някои спомена че някъде има изведено кабелче за 220в. за по лесно подгряване сутрин преди старта на двигателя. Моита е 2000г. D4D добре се огледах под капака но така и не намерих нещо подобно. Ина
че има доста свободни букси свободни. Ако някой има инфо за това да сподели - благодаря предврително.
p.s. си моита загрява много бавно и маи всички са така зимата и сменя оборотите като пуснеш вентилатора на парното


p.s. си моита загрява много бавно и маи всички са така зимата и сменя оборотите като пуснеш вентилатора на парното

Не знам за модел 2000, но за моделите от 2003г в дебелата книжка няма нищо такова за подгряване с включване на 220VAC.REX_TAXI написа:Малко съм от скоро тук но някои спомена че някъде има изведено кабелче за 220в. за по лесно подгряване сутрин преди старта на двигателя. Моита е 2000г. D4D добре се огледах под капака но така и не намерих нещо подобно. Иначе има доста свободни букси свободни. Ако някой има инфо за това да сподели - благодаря предврително.
![]()
p.s. си моита загрява много бавно и маи всички са така зимата и сменя оборотите като пуснеш вентилатора на парното
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
На времето имах голф с такова подгряване (от 220В).
Куплунга беше от влагозащитените и бе толкова голям, че не можеш да не го забележиш (с диаметър колкото щепсел и с капаче...).
Освен това си беше изнесен на удобно място на калника...
Куплунга беше от влагозащитените и бе толкова голям, че не можеш да не го забележиш (с диаметър колкото щепсел и с капаче...).
Освен това си беше изнесен на удобно място на калника...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
problem s toploto pri avensis
Здравейте колеги искам да попитам ок мама следния проблем с Авенсис Т25 2.2 d4d 2007.Има едно колебание в оборотите примерно на климатик от 900 на 1000 както и някой път без да е на климатик примерно в диапазона на 50 оборота и се усеща и работата на двигателя как се мени.Много гадно и дразнещо.От какво може да е благодаря четох за scv датчик възможно ли е от него.Благодаря.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 9 госта