Страница 1 от 2
Въпрос за ГИ и студеното време.
Публикувано на: 13 Ное 2012 21:18
от alalexll
Здравейте колеги,застудя времето и газовата уредба почна да се държи странно.Сутришното прехвърляне на газ задължително е със проблем,дали ще изгасне или ако успея да я хвана да не угасне на някой светофар ще хълца ще играят оборотите и така до като не загрее много хубаво.Днес пипнах маркучите и бих казал, че ме пареха демек доста загряла а колата хълцаше.Пак казвам загрее ли хубаво проблема изчезва или поне вече не се усеща че да ми прави впечатление.Ходих на диагностика вдигнахме температурата на прехвърляне но не помогна,положението според мен се влошава,а температурите още не са минусови.Не ми се мисли какво ще бъде когато ще трябва да я карам на -10 например.Обадих се на един приятел по едно и също време слагахме газовите уредби и той потвърди същото и при него ,гасне сутрин и то по няколко пъти.Един и същ проблем с едни и същи уредби на различни като модел коли.Едната е рав4 98г другата астра 98г газовите са фобос1 монтирани при един и същ човек.Моля знаещи и можещи хора които разбират от тази материя,това поведение на газовите нормално ли е или да ходим да ги ремонтират или да ни връщат парите

.И двете газови са на 8000 км. навъртяни, остават още 2000 до обслужване.Пак казвам положението се влошава а тази сутрин например беше 6градуса,за първи път когато започна бегло да показва че ще има проблем беше 3градуса навън.Според мен няма нищо общо с темперетурата навън или има но не е само това.Свещи нови кабели на около 40000 км това прави някаде преди 2г съм ги копувал консумативите са оригинални от ТМауто.
Re: Въпрос за ГИ и студеното време.
Публикувано на: 13 Ное 2012 22:23
от max-2
Колега, звънни на този човек, изглежда сериозен. По-нататък и аз ще го посетя, но със сегашната ми кола засега няма нужда, защото е с обикновена газова.
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=5&t=22070
Re: Въпрос за ГИ и студеното време.
Публикувано на: 14 Ное 2012 11:14
от PESHO OT MARS
alalexll написа:.
Не виждам особена причина да не напишеш къде са ти правили уредбата.
А по темата, това се получава когато е настроена ниска температура за прехвърляне на газ или място с не добър дебит на топлата вода. Закарай си уредбата на профилактика 2000 км. не са нещо особено като загуба да се видят филтрите и настройката на уредбата както и да се провери мястото на връзване към водната система.
На моята Хонда с Фобус 4 ми прави друга врътка. Понеже съм "на село" и като запаля и тръгна веднага съм на прав участък студения въздух в коша на мотора "охлажда" темп. датчик на ГИ-то и то прехвърля чак като стигна 55+ градуса на водата. А е настроен за 25 или 30 градуса не помня вече. През лятото го нямам този "проблем".
Re: Въпрос за ГИ и студеното време.
Публикувано на: 14 Ное 2012 15:04
от alalexll
Колега мерси за насоката,не съм писал къде е монтирана,защото мисля че монтажа няма нищо общо със сегашния проблем.Ще излизе че не съм доволен от сервиза,а аз всъщност не съм доволен от фобоса.Та за това премълчах,до сега човека е коректен.Края на краищата аз си избрах сервиза аз си избрах и уредбата.Въпроса е по скоро така ли се държат тези уредби в студено време и ако не, колеги които са успели да оправят проблема просто да споделят как е оправен.За температурата ,моята я вдигнахме на 40 градуса и проблема си стои даже се влоши при по топло време дори.За водата от къде са взели за да вържат изпаритела,до колкото виждам е успоредно със радиатора на парното,демек входа за парното е и вход за изпаритела и изхода е и изход на изпаритела.Тази сутрин имах възможност да спра когато превклучи на газ и да отворя капана да погледна по добре как работи двигатела.Колата направо хълцаше според мен някой инжектор просто си спестяваше някой такт на празни обороти,като я изфорсирам не глъхне не хълца и други симптоми.Само на празни обороти се случва това,после като загря нещата се оправиха и така цял ден без никакви проблеми, палене гасене никакви проблеми.Когато вдигнах сутринта капака и прихълцваше пипнах изпаритела и маркучите, направо пареха за мен колата беше загряла поне 50 градуса.Другия въпрос който идва естествено е,за 8000 км възможно ли еда се замърсят толкова силно инжекторите че да им трябва температура зада се раздвижат до нормалната си работа?.
Re: Въпрос за ГИ и студеното време.
Публикувано на: 14 Ное 2012 15:34
от Bass_Man
Има проблем с инжекторите от няколко серии, ходи да ти ги сменят и ще се оправят нещата.
Re: Въпрос за ГИ и студеното време.
Публикувано на: 14 Ное 2012 23:35
от PESHO OT MARS
Наистина май си за инжектори.
Евтините серии на Рейл имат проблем с калибрацията и човек като ги монтира трябва да си ги калибрира. Но въпреки това остава шанса да замине някой инжектор. Аз знам за случай при който за 12 хил.км 4-те буталца са фира заради калпава газ например. Така че иди при човек който ти я е монтирал и вижте рейката. Тя е доста евтина за правене.
Като цяло за мен Фобус са много читави уредби за парите си и покриват почти 90% от колите които обикновенно се правят на газ. Изключение правят разни капризляци на които им трябва постоянна корекция по OBD като H6 на Субарутата.
Re: Въпрос за ГИ и студеното време.
Публикувано на: 15 Ное 2012 00:19
от Bass_Man
Те не само че са си калпави ами и е имало няколко месеца още по-калпави!
Re: Въпрос за ГИ и студеното време.
Публикувано на: 15 Ное 2012 09:21
от alalexll
Колеги днес направих експеримент,изклучих газовата и карах на бензин докато двигатела не загрее че да не може да държиш маркучите на антифриза.Превклучих на газ и двигатела угасна ,запалих превклучи на газ и пак опит да гасне,но този път не и позволих като предварително изфорсирах ,но оборотите играеха и отвреме на време хълцаше двигатела.Май наистина са инжекторите ще видя какво мисли газаджията и ще пиша.
Re: Въпрос за ГИ и студеното време.
Публикувано на: 15 Ное 2012 09:38
от lubooo
колега , аз не мога да разбера защо не отидеш директно при човека които ти я е монтирал да ти реши проблема , щом на бензин ти работи колата нормално а на газ ти прави чакмаци значи там е проблема , отделно вече няколко човека споменаха за инжекторите което си е проблем които трудно би решил сам от съвети по форум

Re: Въпрос за ГИ и студеното време.
Публикувано на: 15 Ное 2012 22:11
от alalexll
lubooo написа:колега , аз не мога да разбера защо не отидеш директно при човека които ти я е монтирал да ти реши проблема , щом на бензин ти работи колата нормално а на газ ти прави чакмаци значи там е проблема , отделно вече няколко човека споменаха за инжекторите което си е проблем които трудно би решил сам от съвети по форум

Иначе как щеше да разбереш за проблема ако го нямаше форума.
Re: Въпрос за ГИ и студеното време.
Публикувано на: 17 Ное 2012 09:19
от saho
И аз съм с фобос 1. Хубавото е, че си имат компютър който ще си каже всичко biggrin.gif . Моя явно изпарителя си беше променил малко налягането и се наложи нова настройка, при която времената се покачиха доста. Така, че ходи при монтажника и проблема е решен
Re: Въпрос за ГИ и студеното време.
Публикувано на: 17 Ное 2012 19:18
от alalexll
Идващата седмица имам уговорка да направи профилактиката и каквото е нужно надявам се.
Re: Въпрос за ГИ и студеното време.
Публикувано на: 19 Ное 2012 23:47
от menko
Здравейте, въпроса ми е относно студеното време и проблема с газта .Аз съм с обикновена газова уредба на Toyota Celica t20 миналата година я монтирах по това време и зимата нямах никакъв проблем ,но преди 10-тина дни вецхе 5 пати ми изгасна даже при загрял двигател на свободна предавка.Вече 2 пати в града изгася и забелязах ,че като натисна спирачките пред спиране оборотите рязко падат под 500 и е пред гаснене или си гасне.Лятото нямах никакъв проблем.Вероятно въпроса ми не е за тук но неможах да намеря подобен проблем за обикновена газова уредба.Благодаря предварително

Re: Въпрос за ГИ и студеното време.
Публикувано на: 20 Ное 2012 11:36
от alalexll
Когато карах с обикновенна газова въздушния филтър го сменях често.веднага щом усетя разлика в оборотите или от ауспуха миришеше на пресна газ.Свещите ги сменях заедно с маслото и на последно място което правих на около 20000км. сменях мембрани и гумички на изпаритела,но тогава зима лято само на газ карах не знаех какво е бензин.Така мембраните се унищожаваха за кратко време излизаше по евтино от това да загрявам на бензин.
Re: Въпрос за ГИ и студеното време.
Публикувано на: 21 Ное 2012 23:20
от Me4oKyX
Аз, като /почти/ болен фен на дизела, мога да кажа само едно - НЕ си тровете нервите, не си трошете парите - скачайте до Басс-чо, да ви оправи едно хубаво... Вече три коли служебни ми настрой и дооправи, от "майстори" из Пловдив.... Нищо ОБЩО няма колата!! Аз дето карам тунинговани дизелаци, съм честно казано много доволен от метанките, че и пропанката..... Не са ралиджийки, но определено не ме дразнят тия коли вече като ги карам .... И това след няколко потрошени хиляди в левове по нови монтажи, след сменени части, потрошени от "логично" лъгане на сензори и какви ли не глупости..... Може да съм от Пловдив, ама за ГАЗ си мятам .... шнура през рамо и отивам в Софето ..... Вече едната метанка мина над 2 смени на масло и още нищо не ми се е строшило!!! Че даже и грижи не ми прави.... Абе досадно скучна, а е Мерцедес - /щото бензинова Тойота читава нямаше като търсехме/ ....
Кой каквото да ми разправя, от 2000+++ до 1000лв за газов инжекцион сме потрошили на какви ли не коли, такъв кеф да караш тия газльовци до сега не ми е било

Може /ама не съм ги срещал/ да има читав майстор за газ из Майна таун - ама може и извънземни да има

Нищо лично към никой, просто трагедията, която бяха насътворили беше..... все едно някой ми се беше учил на колите....

Bassman IS THE MAN
