Въпрос за ГИ и студеното време.

alalexll
Мнения: 183
Регистриран на: 03 Дек 2008 20:58
Местоположение: sofia

Въпрос за ГИ и студеното време.

Мнение от alalexll » 13 Ное 2012 21:18

Здравейте колеги,застудя времето и газовата уредба почна да се държи странно.Сутришното прехвърляне на газ задължително е със проблем,дали ще изгасне или ако успея да я хвана да не угасне на някой светофар ще хълца ще играят оборотите и така до като не загрее много хубаво.Днес пипнах маркучите и бих казал, че ме пареха демек доста загряла а колата хълцаше.Пак казвам загрее ли хубаво проблема изчезва или поне вече не се усеща че да ми прави впечатление.Ходих на диагностика вдигнахме температурата на прехвърляне но не помогна,положението според мен се влошава,а температурите още не са минусови.Не ми се мисли какво ще бъде когато ще трябва да я карам на -10 например.Обадих се на един приятел по едно и също време слагахме газовите уредби и той потвърди същото и при него ,гасне сутрин и то по няколко пъти.Един и същ проблем с едни и същи уредби на различни като модел коли.Едната е рав4 98г другата астра 98г газовите са фобос1 монтирани при един и същ човек.Моля знаещи и можещи хора които разбират от тази материя,това поведение на газовите нормално ли е или да ходим да ги ремонтират или да ни връщат парите guns.gif .И двете газови са на 8000 км. навъртяни, остават още 2000 до обслужване.Пак казвам положението се влошава а тази сутрин например беше 6градуса,за първи път когато започна бегло да показва че ще има проблем беше 3градуса навън.Според мен няма нищо общо с темперетурата навън или има но не е само това.Свещи нови кабели на около 40000 км това прави някаде преди 2г съм ги копувал консумативите са оригинални от ТМауто.

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Re: Въпрос за ГИ и студеното време.

Мнение от max-2 » 13 Ное 2012 22:23

Колега, звънни на този човек, изглежда сериозен. По-нататък и аз ще го посетя, но със сегашната ми кола засега няма нужда, защото е с обикновена газова.
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=5&t=22070
Carina E 4AFE LB 1992

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Re: Въпрос за ГИ и студеното време.

Мнение от PESHO OT MARS » 14 Ное 2012 11:14

alalexll написа:.
Не виждам особена причина да не напишеш къде са ти правили уредбата.

А по темата, това се получава когато е настроена ниска температура за прехвърляне на газ или място с не добър дебит на топлата вода. Закарай си уредбата на профилактика 2000 км. не са нещо особено като загуба да се видят филтрите и настройката на уредбата както и да се провери мястото на връзване към водната система.

На моята Хонда с Фобус 4 ми прави друга врътка. Понеже съм "на село" и като запаля и тръгна веднага съм на прав участък студения въздух в коша на мотора "охлажда" темп. датчик на ГИ-то и то прехвърля чак като стигна 55+ градуса на водата. А е настроен за 25 или 30 градуса не помня вече. През лятото го нямам този "проблем".
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

alalexll
Мнения: 183
Регистриран на: 03 Дек 2008 20:58
Местоположение: sofia

Re: Въпрос за ГИ и студеното време.

Мнение от alalexll » 14 Ное 2012 15:04

Колега мерси за насоката,не съм писал къде е монтирана,защото мисля че монтажа няма нищо общо със сегашния проблем.Ще излизе че не съм доволен от сервиза,а аз всъщност не съм доволен от фобоса.Та за това премълчах,до сега човека е коректен.Края на краищата аз си избрах сервиза аз си избрах и уредбата.Въпроса е по скоро така ли се държат тези уредби в студено време и ако не, колеги които са успели да оправят проблема просто да споделят как е оправен.За температурата ,моята я вдигнахме на 40 градуса и проблема си стои даже се влоши при по топло време дори.За водата от къде са взели за да вържат изпаритела,до колкото виждам е успоредно със радиатора на парното,демек входа за парното е и вход за изпаритела и изхода е и изход на изпаритела.Тази сутрин имах възможност да спра когато превклучи на газ и да отворя капана да погледна по добре как работи двигатела.Колата направо хълцаше според мен някой инжектор просто си спестяваше някой такт на празни обороти,като я изфорсирам не глъхне не хълца и други симптоми.Само на празни обороти се случва това,после като загря нещата се оправиха и така цял ден без никакви проблеми, палене гасене никакви проблеми.Когато вдигнах сутринта капака и прихълцваше пипнах изпаритела и маркучите, направо пареха за мен колата беше загряла поне 50 градуса.Другия въпрос който идва естествено е,за 8000 км възможно ли еда се замърсят толкова силно инжекторите че да им трябва температура зада се раздвижат до нормалната си работа?.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Въпрос за ГИ и студеното време.

Мнение от Bass_Man » 14 Ное 2012 15:34

Има проблем с инжекторите от няколко серии, ходи да ти ги сменят и ще се оправят нещата.

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Re: Въпрос за ГИ и студеното време.

Мнение от PESHO OT MARS » 14 Ное 2012 23:35

Наистина май си за инжектори.

Евтините серии на Рейл имат проблем с калибрацията и човек като ги монтира трябва да си ги калибрира. Но въпреки това остава шанса да замине някой инжектор. Аз знам за случай при който за 12 хил.км 4-те буталца са фира заради калпава газ например. Така че иди при човек който ти я е монтирал и вижте рейката. Тя е доста евтина за правене.

Като цяло за мен Фобус са много читави уредби за парите си и покриват почти 90% от колите които обикновенно се правят на газ. Изключение правят разни капризляци на които им трябва постоянна корекция по OBD като H6 на Субарутата.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Въпрос за ГИ и студеното време.

Мнение от Bass_Man » 15 Ное 2012 00:19

Те не само че са си калпави ами и е имало няколко месеца още по-калпави!

alalexll
Мнения: 183
Регистриран на: 03 Дек 2008 20:58
Местоположение: sofia

Re: Въпрос за ГИ и студеното време.

Мнение от alalexll » 15 Ное 2012 09:21

Колеги днес направих експеримент,изклучих газовата и карах на бензин докато двигатела не загрее че да не може да държиш маркучите на антифриза.Превклучих на газ и двигатела угасна ,запалих превклучи на газ и пак опит да гасне,но този път не и позволих като предварително изфорсирах ,но оборотите играеха и отвреме на време хълцаше двигатела.Май наистина са инжекторите ще видя какво мисли газаджията и ще пиша.

lubooo
Мнения: 274
Регистриран на: 22 Фев 2010 23:08
Местоположение: Велико Търново

Re: Въпрос за ГИ и студеното време.

Мнение от lubooo » 15 Ное 2012 09:38

колега , аз не мога да разбера защо не отидеш директно при човека които ти я е монтирал да ти реши проблема , щом на бензин ти работи колата нормално а на газ ти прави чакмаци значи там е проблема , отделно вече няколко човека споменаха за инжекторите което си е проблем които трудно би решил сам от съвети по форум :thumbsup:
Toyota Corolla E12 2002 1.6 vvti
3ZZ-FE

alalexll
Мнения: 183
Регистриран на: 03 Дек 2008 20:58
Местоположение: sofia

Re: Въпрос за ГИ и студеното време.

Мнение от alalexll » 15 Ное 2012 22:11

lubooo написа:колега , аз не мога да разбера защо не отидеш директно при човека които ти я е монтирал да ти реши проблема , щом на бензин ти работи колата нормално а на газ ти прави чакмаци значи там е проблема , отделно вече няколко човека споменаха за инжекторите което си е проблем които трудно би решил сам от съвети по форум :thumbsup:
Иначе как щеше да разбереш за проблема ако го нямаше форума.

Аватар
saho
Мнения: 379
Регистриран на: 19 Сеп 2010 07:45
Местоположение: гр. Петрич

Re: Въпрос за ГИ и студеното време.

Мнение от saho » 17 Ное 2012 09:19

И аз съм с фобос 1. Хубавото е, че си имат компютър който ще си каже всичко biggrin.gif . Моя явно изпарителя си беше променил малко налягането и се наложи нова настройка, при която времената се покачиха доста. Така, че ходи при монтажника и проблема е решен
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008

alalexll
Мнения: 183
Регистриран на: 03 Дек 2008 20:58
Местоположение: sofia

Re: Въпрос за ГИ и студеното време.

Мнение от alalexll » 17 Ное 2012 19:18

Идващата седмица имам уговорка да направи профилактиката и каквото е нужно надявам се.

menko
Мнения: 2
Регистриран на: 17 Авг 2009 19:03
Местоположение: Haskovo

Re: Въпрос за ГИ и студеното време.

Мнение от menko » 19 Ное 2012 23:47

Здравейте, въпроса ми е относно студеното време и проблема с газта .Аз съм с обикновена газова уредба на Toyota Celica t20 миналата година я монтирах по това време и зимата нямах никакъв проблем ,но преди 10-тина дни вецхе 5 пати ми изгасна даже при загрял двигател на свободна предавка.Вече 2 пати в града изгася и забелязах ,че като натисна спирачките пред спиране оборотите рязко падат под 500 и е пред гаснене или си гасне.Лятото нямах никакъв проблем.Вероятно въпроса ми не е за тук но неможах да намеря подобен проблем за обикновена газова уредба.Благодаря предварително :)

alalexll
Мнения: 183
Регистриран на: 03 Дек 2008 20:58
Местоположение: sofia

Re: Въпрос за ГИ и студеното време.

Мнение от alalexll » 20 Ное 2012 11:36

Когато карах с обикновенна газова въздушния филтър го сменях често.веднага щом усетя разлика в оборотите или от ауспуха миришеше на пресна газ.Свещите ги сменях заедно с маслото и на последно място което правих на около 20000км. сменях мембрани и гумички на изпаритела,но тогава зима лято само на газ карах не знаех какво е бензин.Така мембраните се унищожаваха за кратко време излизаше по евтино от това да загрявам на бензин.

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Re: Въпрос за ГИ и студеното време.

Мнение от Me4oKyX » 21 Ное 2012 23:20

Аз, като /почти/ болен фен на дизела, мога да кажа само едно - НЕ си тровете нервите, не си трошете парите - скачайте до Басс-чо, да ви оправи едно хубаво... Вече три коли служебни ми настрой и дооправи, от "майстори" из Пловдив.... Нищо ОБЩО няма колата!! Аз дето карам тунинговани дизелаци, съм честно казано много доволен от метанките, че и пропанката..... Не са ралиджийки, но определено не ме дразнят тия коли вече като ги карам .... И това след няколко потрошени хиляди в левове по нови монтажи, след сменени части, потрошени от "логично" лъгане на сензори и какви ли не глупости..... Може да съм от Пловдив, ама за ГАЗ си мятам .... шнура през рамо и отивам в Софето ..... Вече едната метанка мина над 2 смени на масло и още нищо не ми се е строшило!!! Че даже и грижи не ми прави.... Абе досадно скучна, а е Мерцедес - /щото бензинова Тойота читава нямаше като търсехме/ ....
Кой каквото да ми разправя, от 2000+++ до 1000лв за газов инжекцион сме потрошили на какви ли не коли, такъв кеф да караш тия газльовци до сега не ми е било punk.gif Може /ама не съм ги срещал/ да има читав майстор за газ из Майна таун - ама може и извънземни да има tooth.gif Нищо лично към никой, просто трагедията, която бяха насътворили беше..... все едно някой ми се беше учил на колите.... angel.gif bow.gif Bassman IS THE MAN tongue.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 9 госта