
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... tZAhKajD7w примерно..... от 2003-та.......
Освен 'печката', може и себе си да чистят от саждитеJapanese_fever написа:К'во да проверявам, някакви амтьори дават зор на печката и после ще я истят 5 дена от сажди. laugh.gif
BODY – SEAT León Cupra, 5 doors.
ENGINE – turbocharged 4-cylinder in line, transversally installed; distribution: two overhead camshafts, 16 valves; compression ratio: 12.5:1; displacement: 1595 cc; bore x stroke: 82.5 x 74.6 mm; maximum output:
310 bhp @ 6500 rpm; maximum torque: 410 nm @ 3800 rpm; engine management: Magneti Marelli Marvel; lubrication: Dry sump.
Интересно ми е защо пише Leon 2.0 ТDI, под него пише 1598 сс ?!?BODY - SEAT León 2.0 TDI FR, 5 doors.
ENGINE - turbocharged 4-cylinder in line, transversally installed; distribution: two overhead camshafts, 16 valves; compression ratio: 12.5:1; displacement: 1598 cc; bore x stroke: 79.5 x 80.5 mm; Maximum output: 300 bhp @ 6000 rpm; Maximum torque: 450 nm @ 4500 rpm; engine management: Life Racing; lubrication: wet sump.
Да, така е, когато говорим за време. До към 4-4500 оборота дизелът ускорява по-добре, но след това бензинът е по-бърз. На един двигател му гледам въртящият момент и при какви обороти го прави, а не мощността.При подходящата предавка за конкретния двигател си ускоряват еднакво...(детайлите са в кривата на мощността)
Само дето на състезание, особено на писта колите почти 100% се карат над 5000 об.slowtraveler написа: И динамиката на подобни автомобили е силно подобна при еднаква мощност, независимо от голямата разлика във въртящия момент...
А според теб няма ли значение колко е тежка колата, която се удря в тази стена?kalkam написа:Един интересен цитат от форума на Волво : "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената".
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта