Няколко въпроса относно Tojota Corolla 2k D4D E12 2004
Публикувано на: 22 Окт 2012 22:48
Здравейте приятели,имате чудесен форум!
Наскоро по стечение на обсоятелствата придобих въпросния аутомобил,не съм го избирал или купувал,а и няма как да взема инфо от предишния собственик
Сигурните неща които зная е че аз съм втори собственик,колата е на реални 106000,като нищо по съшествено не е сменяно,само консумативи:това от постния бележник който намерих в нея.
нямах идея да я запазвам,но се оказа много приятен автомобил,още повече че като че ли е бил пазен,а и е бил през цялото време гаражен:последната година не е каран апропо,така че едното ауди си заминава към новия собственик (да се надяваме бърже)
Покарах я 300 км,и не забелязах нещо съществено тракащо ,лопащо и тнт,като че ли двигателя ръмжи повече от необходимото,и има едно леко поклащане при спиране,но това предполагам са тампони някакви
Та ето върпосите ми:
-съединителя отлепя супер ниско,за пръв път карам такъв автомобил,а и скоростите му са много къси като че ли,това в рамките на нормалното ли е?
-на първо четене,веднага смених въздушен,маслен филтър,маслото,и вкарах в изрядност климатичната инсалация,антифриза,при така описаните неща,какво друго би било редно да сменя?Може би маслото в скоростната кутия?
-За територията на София,кой би бил най подходящия сервиз за тази кола?В крайна сметка другата седмица ще отида в Тойота Запад,поне за един пълен преглед,но познати не са доволни от тях,специално на братовчед ми искаха да му сменят агренажния ремък,а неговата тойота е с верига,и в тази връзка:
-трябва ли да сменям ремъка,ролки и помпа при положение че е на 100к км,а намирам инфо че се сменят на 150к км или 5 години?
Благодаря в аванс за помоща ви!Не бих отказал и вякакъв съвет по темата
Наскоро по стечение на обсоятелствата придобих въпросния аутомобил,не съм го избирал или купувал,а и няма как да взема инфо от предишния собственик
Сигурните неща които зная е че аз съм втори собственик,колата е на реални 106000,като нищо по съшествено не е сменяно,само консумативи:това от постния бележник който намерих в нея.
нямах идея да я запазвам,но се оказа много приятен автомобил,още повече че като че ли е бил пазен,а и е бил през цялото време гаражен:последната година не е каран апропо,така че едното ауди си заминава към новия собственик (да се надяваме бърже)
Покарах я 300 км,и не забелязах нещо съществено тракащо ,лопащо и тнт,като че ли двигателя ръмжи повече от необходимото,и има едно леко поклащане при спиране,но това предполагам са тампони някакви
Та ето върпосите ми:
-съединителя отлепя супер ниско,за пръв път карам такъв автомобил,а и скоростите му са много къси като че ли,това в рамките на нормалното ли е?
-на първо четене,веднага смених въздушен,маслен филтър,маслото,и вкарах в изрядност климатичната инсалация,антифриза,при така описаните неща,какво друго би било редно да сменя?Може би маслото в скоростната кутия?
-За територията на София,кой би бил най подходящия сервиз за тази кола?В крайна сметка другата седмица ще отида в Тойота Запад,поне за един пълен преглед,но познати не са доволни от тях,специално на братовчед ми искаха да му сменят агренажния ремък,а неговата тойота е с верига,и в тази връзка:
-трябва ли да сменям ремъка,ролки и помпа при положение че е на 100к км,а намирам инфо че се сменят на 150к км или 5 години?
Благодаря в аванс за помоща ви!Не бих отказал и вякакъв съвет по темата