Проблем със задни амортисьори
Проблем със задни амортисьори
Здравейте имам проблем със задните амортисьори .Преди около две седмици смених задни амортисьори но след 5-6 дена започнаха да припукват при тръгване и при бавно движение .Припукването се чува от към горното закрепване на амартисьорите .Та въпросът мие дали е от самите амортисьори или нещо майстора нее направил както трябва
Re: Проблем със задни амортисьори
Същото припукване се чува и на място като натисна задницатаPetar написа:Здравейте имам проблем със задните амортисьори .Преди около две седмици смених задни амортисьори но след 5-6 дена започнаха да припукват при тръгване и при бавно движение .Припукването се чува от към горното закрепване на амартисьорите .Та въпросът мие дали е от самите амортисьори или нещо майстора нее направил както трябва
Re: Проблем със задни амортисьори
Петре, не знам какво да ти кажа...Може би си е от амортисьорите.Или някой друг детайл от окачването.По принцип не могат да се объркат много неща при смяна на задните амортисьори.Абе сложи си една щайга буркани отзад, и си
!!! biggrin.gif

Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Re: Проблем със задни амортисьори
При мен беше така като ги смених с нови. Оказаха се дефектни, върнах ги и с другите всичко изчезна.
Toyota Celica (T20) 7А
Toyota Corolla (АE92) 4А
Toyota Corolla (АE92) 4А
Re: Проблем със задни амортисьори
Най-вероятно може дасе окаже не натегнати добре централни гайки .Защото след смяната на задните амортисьори задницата на колата страшно много се вдигна на горе и според мойта логика ако пружината нее натегната както трябва съответно тя седи по изпъната и надига цялото окачване незнам дали съм прав поправетеме ако грешя . Би трябвало след смяна на амортисьори да няма промяна във височината на окачването
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Re: Проблем със задни амортисьори
Нормално е да се вдигне малко, защото амортисьорите са газови и бутат нагоре с някаква сила (около 15 кг примерно, по моя преценка), а задните пружини са доста меки и така да се каже изправните амортисьори ги подпомагат.
Carina E 4AFE LB 1992
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Re: Проблем със задни амортисьори
Търси замяна по гаранция, но отнякъде съм чувал ,че точно този звуков дефект не се признава, защото амортисьора си работи добре и не е изтървал. Преди петнайсетина години един приятел купува втори път амортисьори, защото го дразнеше звукът при всяко помръдване на задницата докато не загреят добре при по-дълго пътуване, но повечето пътувания са кратки, така че.... 

Carina E 4AFE LB 1992
Re: Проблем със задни амортисьори
При добре натегната централна гайка няма как амортисьора да определя и да повдигне окачването.Докато ако нее натегната както трябва централната гайка тогава пружината се отпуска и повтига окачванетоmax-2 написа:Търси замяна по гаранция, но отнякъде съм чувал ,че точно този звуков дефект не се признава, защото амортисьора си работи добре и не е изтървал. Преди петнайсетина години един приятел купува втори път амортисьори, защото го дразнеше звукът при всяко помръдване на задницата докато не загреят добре при по-дълго пътуване, но повечето пътувания са кратки, така че....
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Re: Проблем със задни амортисьори
Не е така. В работно положение амортисьора не седи разпънат до край, че гайката да определя височината на колата. Ако е много по-висока може да са ти сложили за друг модел, при който тарелката на която лежи пружината да е на по-висока позиция.
Carina E 4AFE LB 1992
Re: Проблем със задни амортисьори
Ами точно това е че амортисьора в момента не в роботно положение тъй като е ръзпънат почти докрай защото няма кой даго свие в нужнотому работно състояние а зада се получи това трябва дасе натегне пружината зада може даго свие в работно положениеmax-2 написа:Не е така. В работно положение амортисьора не седи разпънат до край, че гайката да определя височината на колата. Ако е много по-висока може да са ти сложили за друг модел, при който тарелката на която лежи пружината да е на по-висока позиция.
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: Проблем със задни амортисьори
Мнението ти е грешно като онази данъчна декларация на ЦСКА от Сашо Томов .. biggrin.gifPetar написа:Ами точно това е че амортисьора в момента не в роботно положение тъй като е ръзпънат почти докрай защото няма кой даго свие в нужнотому работно състояние а зада се получи това трябва дасе натегне пружината зада може даго свие в работно положениеmax-2 написа:Не е така. В работно положение амортисьора не седи разпънат до край, че гайката да определя височината на колата. Ако е много по-висока може да са ти сложили за друг модел, при който тарелката на която лежи пружината да е на по-висока позиция.
Как да няма какво да натиска пружината, купето какво прави според тебе ?
Ще кажеш ли каква е все пак колата, за да се знае какви са амортисьорите и окачването, та да можем да гадаем и за евентуалния проблем .
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Re: Проблем със задни амортисьори
Лично аз съм виждал такъв случай и затова и го пиша .martod написа:Мнението ти е грешно като онази данъчна декларация на ЦСКА от Сашо Томов .. biggrin.gifPetar написа:Ами точно това е че амортисьора в момента не в роботно положение тъй като е ръзпънат почти докрай защото няма кой даго свие в нужнотому работно състояние а зада се получи това трябва дасе натегне пружината зада може даго свие в работно положениеmax-2 написа:Не е така. В работно положение амортисьора не седи разпънат до край, че гайката да определя височината на колата. Ако е много по-висока може да са ти сложили за друг модел, при който тарелката на която лежи пружината да е на по-висока позиция.
Как да няма какво да натиска пружината, купето какво прави според тебе ?
Ще кажеш ли каква е все пак колата, за да се знае какви са амортисьорите и окачването, та да можем да гадаем и за евентуалния проблем .
А иначе колата е Авенсис 1 седан тип Макферсон задно окачване

- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: Проблем със задни амортисьори
Между гайката която искаш да натягаш и тампона има една шайба . Виж да не е монтирана на обратно, тогава може да се получи такова почукване ..Petar написа: А иначе колата е Авенсис 1 седан тип Макферсон задно окачване
Изпъкналата част по периферията на тази шайба трябва да е нагоре към гайката, а не надолу към тампона ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Re: Проблем със задни амортисьори
Ами точно такава шайба невидях .Майстора направо слага гайката и я натяга .martod написа:Между гайката която искаш да натягаш и тампона има една шайба . Виж да не е монтирана на обратно, тогава може да се получи такова почукване ..Petar написа: А иначе колата е Авенсис 1 седан тип Макферсон задно окачване
Изпъкналата част по периферията на тази шайба трябва да е нагоре към гайката, а не надолу към тампона ..
Но моя проблем е вече ясен оказа се че новите амортисьори пукат и трябва даги подменя с други . Просто като натиснеш с ръка пръта на амортисьора да се прибере той почва да скърца реално така няма как дасе чуе това пукане но когато е монтиран на колата вече пуканията са ужасни
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: Проблем със задни амортисьори
Това най често се получава, когато не се раздвижат амортисьорите преди да се монтират ..Petar написа:
Но моя проблем е вече ясен оказа се че новите амортисьори пукат и трябва даги подменя с други . Просто като натиснеш с ръка пръта на амортисьора да се прибере той почва да скърца реално така няма как дасе чуе това пукане но когато е монтиран на колата вече пуканията са ужасни
При транспортиране и съхранение почти винаги са легнали и преди самият монтаж трябва да се раздвижат, като амортисьора трябва да е във вертикално положение, както стои на колата ..
Казвам ти го само на теб, за да го имате в предвид при следващият монтаж, а на тези дето са ти продали амортисьорите няма да го казвам biggrin.gif защото няма да ти уважат рекламацията ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта