Съвет за покупка на Селика 2002г 1.8ввт-и
Съвет за покупка на Селика 2002г 1.8ввт-и
Привет, смятам да си купувам въпросната селика 1.8 ввт-и 2002г,много ми допада колата.Бихте ли ми казали няколко думи относно някакви детски болести,разход за поддръжка,като цяло дали е скъпа за този модел,и накрая един въпрос относно газов инжекцион на този мотор,защото чета доста противоречиви мнения.Благодаря
Re: Съвет за покупка на Селика 2002г 1.8ввт-и
Здравей,
Най-големия проблем на колата е, че гори масло със сигурност ако е минала 100 000 км и сегментите и най-вероятно ще са за смяна. Ако не и по-лошо ако е оставяна без да се долее. Този проблем е отстранен след септември 2003, мисля. Големият мотор 1.8 VVTLi 192 к.с. също не страда от този проблем, но там цената е друга, както и разходите по поддръжка. Иначе откъм разход на гориво +1-2 л/100 км.
Ако имаш възможност, вземи такава след 2003г. Ако не - приготви си 1000-2000 лв. за ремонта на двигателя, който ще правиш в 90 % от случаите, ако вече не е направен. В някои държави е бил подменян блока гаранционно от Тойота, но това можеш да разбереш само ако колата има Full Service History.
Други проблеми няма често срещани - като окачване е желязна и купето също няма никакви проблеми.
Газ не бих сложил на тази кола - лично мнение. Понякога с обикновен 95 бензин се държи странно - играят обороти, прихълцва. С 95 с добавки или 98 няма такива грижи. Поддръжката е средна -нито евтина, нито скъпа. Колата е с верига, така че нямаш редовни разходи за смяна на ангренажен ремък.
Най-големия проблем на колата е, че гори масло със сигурност ако е минала 100 000 км и сегментите и най-вероятно ще са за смяна. Ако не и по-лошо ако е оставяна без да се долее. Този проблем е отстранен след септември 2003, мисля. Големият мотор 1.8 VVTLi 192 к.с. също не страда от този проблем, но там цената е друга, както и разходите по поддръжка. Иначе откъм разход на гориво +1-2 л/100 км.
Ако имаш възможност, вземи такава след 2003г. Ако не - приготви си 1000-2000 лв. за ремонта на двигателя, който ще правиш в 90 % от случаите, ако вече не е направен. В някои държави е бил подменян блока гаранционно от Тойота, но това можеш да разбереш само ако колата има Full Service History.
Други проблеми няма често срещани - като окачване е желязна и купето също няма никакви проблеми.
Газ не бих сложил на тази кола - лично мнение. Понякога с обикновен 95 бензин се държи странно - играят обороти, прихълцва. С 95 с добавки или 98 няма такива грижи. Поддръжката е средна -нито евтина, нито скъпа. Колата е с верига, така че нямаш редовни разходи за смяна на ангренажен ремък.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 11 госта