Защо на BMW?
Защо на BMW?
Излязоха данни за Новата Toyota Auris 2013. Европейските варианти се очаква да получат 1,6- и 2,0-литрови дизелови агрегати на BMW. Защо са на BMW, а не на Toyota ?
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: Защо на BMW?
Защото не могат да смогнат. Продажбите са големи.
А и за да продават в Европа им трябват поне 30% европейски части по тойотите.
Пък и малко повече хъс от БМВ не е излишен. laugh.gif

А и за да продават в Европа им трябват поне 30% европейски части по тойотите.
Пък и малко повече хъс от БМВ не е излишен. laugh.gif
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- TATI
- Мнения: 3032
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 164 пъти
- Обратна връзка:
Re: Защо на BMW?
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Re: Защо на BMW?
Официалната причина - Тойота оптимизира разходите си и спестява пари. Неофициално - най-големия конкурент на Тойота в глобален мащаб е VW. А най-продаваната кола в ЕС е Голф с половин милион бройки на година. Тойота иска да позиционира Аурис като пряк конкурент на Голф и да отхапе част от пазарния дял на VW Golf. Аурис имат един вариант на D4-D от 1.4 литра с 90 к.с., който не успява да впечатли купувачите и губи на пазара срещу 1.6 TDI CR на VW, който разполага с 105 к.с. и е по-икономичен. Другият мотор - D4-D 2.0 литра - на Аурис е 126 к.с., а VW отговаря с 2.0 TDI CR с две разновидности - 140 к.с. и 170 к.с. Общо взето, загубена битка за Аурис, като изключим D4-D 2.2 мотора с неговите 177 к.с., който обаче има по-висок разход от 2.0 TDI CR със 170 к.с. И така нататък. Но понеже мениджърите на Тойота знаят кой прави най-добрите дизелови мотори ...... затова и оборудват Аурис с 2.0 дизелов агрегат на BMW. Лошата новина за VW е, че този мотор на BMW има много вариации / като мощност / - 116 к.с., 143 к.с., 177 к.с., 184 к.с., 204 к.с. Има и един от 218 к.с., който го слагат на BMW 1 серия с М пакет, но не съм сигурен дали не е подобряван допълнително. Всички тези разновидности на 2.0 дизел на BMW, поставени в Аурис ще направят колата съвсем различен продукт в сравнение с това, което е сега.kaki написа:Излязоха данни за Новата Toyota Auris 2013. Европейските варианти се очаква да получат 1,6- и 2,0-литрови дизелови агрегати на BMW. Защо са на BMW, а не на Toyota ?
P.S. 1.6 литра е бензинов мотор, доколкото знам.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Защо на BMW?
Неофициалната причина трябваше да напишеш,че е твоята драматизация по въпроса, а не да я налагаш официално като неофициална.
Първо, Фолксваген не е най-големият конкурент на Тойота в световен мащаб. Най-големият конкурент на Тойота в световен мащаб е гигантът ГМ.
Сега нататък. Голф има най-дърводелския дизел на пазара 1.6 със УНИКАЛНИТЕ едва ли не 105 коня. Някой ще каже- ама за 98-ма година моделна гама ли? Не, ще му кажа- за 2012 година, и то в меката на еснафите - Европа. Все пак тук най-много се купуват дизели. Та Фолксваген откри Комън-рейла 2008-ма година, като преди това тропаше здраво с Помпа-дюзата,която сами си я спряха от производство. 2.0 дизелите им пукат глави на поразия, а за капак 2012 година продават брутално остарелия 1.6 с около 100 коня, което е трагедия. Дори Пежо има 1.6 HDI от 2007-ма със 110 к.с. Фолксваген Голф се купува В ЕВРОПА не защото има модерни двигатели или добри решения, не защото е най-доброто в класа, а защото е наложена и харесвана от европейците кола. Но ако започнем да я разглеждаме, си е доста изостанала кола.
Тойотовия 1.4 D4D е страхотен агрегат, толкова тиха работа не може да постигне нито БМВ, камо ли Фолксвагените с техни редосеялки. Този 1.4 D4D не може да се наложи силно в Европа именно защото европейците подкрепят собствената си стока. За това ,че предпочитат да купят Голф дизел или Пежо дизел, защото са чували ,че това са добрите дизели. Много по-малко са европейците,които се доверяват на японска стока на своя територия, особено в коронната еворпек=йска дисциплина с дизелите. Така че тук не става въпрос за лоши качества на двигателя,за да не впечатлява купувачите както голф. Няма марка в Европа, която да впечатли европейския купувач с какъвто и да е дизел в класа на Голф. Въпреки че много марки предлагат по-добри дизели от Голфовите. 1.6 CR голфовия мотор е един ретро мотор още с появата си , той излезе сравнително скоро.Много по-нов мотор от 1.4 D4D , 2.0 и 2.2 D4D на Тойота. И нормално да е с по-добри характеристики. 1.4 дизела Тойота го ползва от 2006 година! Какво предлагаше Голф тогава? 2.2 дизела със 177 конски сили Тойота го изкара на пазара 2005 година. 2.0 D4D тогава 116 конски сили беше най-екологичният агрегат на пазара с въведения D-CAT от Тойота, и то 2003 година, къде беше Фолксваген тогава?
Тоест Тойота е доказала, че може да произвежда най-добрите дизели на пазара достатъчно добре и ясно. Но не иска да налива пари в разработка на следващо поколение малки дизели за C и D сегмента и ще ги купува наготово от наложените и действително много добри дизели на БМВ. Това е цялата оферта. Тъй както дo преди години БМВ купуваше от Тойота 1.4 D4D. Всичко е въпрос на изчисления, мениджмънт и маркетинг. Европеецът ще се радва на БМВ дизелите. Защото въпреки че дизелите на Тойота са сред най-добрите на пазара, Тойота не намира за целесъобразно да разработва ново поколение на дизели за компактни и средни автомобили за Европа, а предпочита да заложи на наложените в Европа БМВ дизели.
По-скоро маркетинголозите знаят кои са едни от най-добрите дизели на пазара, които са много харесвани от европейската клиентела, а и подписаните договори за двустранно сътрудничество с БМВ също може би е повлияло на крайното решение. Със сигурност и калкулаторът е показал,че това е по-евтиният и бързодействащ вариант за вдигане на продажбите на Тойоти в дизеловия дял от пазара в Европа.
Tи понеже прекали с похвалите на фолксвагеновия дизел, Тойота би могла да заложи на много по-добрия от Фолксваген дизел на Хюндай. 1.6 CRDI с мощност 110 конски сили или 128 конски сили от 1.6. Хюндай 1.6 CRDI е и по-икономичен от фолксвагеновия 1.6 CR, на който някои като теб напълно неаргументирано се радват.
А 1.6 освен бензин, БМВ имат и дизел 1.6.
Първо, Фолксваген не е най-големият конкурент на Тойота в световен мащаб. Най-големият конкурент на Тойота в световен мащаб е гигантът ГМ.
Сега нататък. Голф има най-дърводелския дизел на пазара 1.6 със УНИКАЛНИТЕ едва ли не 105 коня. Някой ще каже- ама за 98-ма година моделна гама ли? Не, ще му кажа- за 2012 година, и то в меката на еснафите - Европа. Все пак тук най-много се купуват дизели. Та Фолксваген откри Комън-рейла 2008-ма година, като преди това тропаше здраво с Помпа-дюзата,която сами си я спряха от производство. 2.0 дизелите им пукат глави на поразия, а за капак 2012 година продават брутално остарелия 1.6 с около 100 коня, което е трагедия. Дори Пежо има 1.6 HDI от 2007-ма със 110 к.с. Фолксваген Голф се купува В ЕВРОПА не защото има модерни двигатели или добри решения, не защото е най-доброто в класа, а защото е наложена и харесвана от европейците кола. Но ако започнем да я разглеждаме, си е доста изостанала кола.
Тойотовия 1.4 D4D е страхотен агрегат, толкова тиха работа не може да постигне нито БМВ, камо ли Фолксвагените с техни редосеялки. Този 1.4 D4D не може да се наложи силно в Европа именно защото европейците подкрепят собствената си стока. За това ,че предпочитат да купят Голф дизел или Пежо дизел, защото са чували ,че това са добрите дизели. Много по-малко са европейците,които се доверяват на японска стока на своя територия, особено в коронната еворпек=йска дисциплина с дизелите. Така че тук не става въпрос за лоши качества на двигателя,за да не впечатлява купувачите както голф. Няма марка в Европа, която да впечатли европейския купувач с какъвто и да е дизел в класа на Голф. Въпреки че много марки предлагат по-добри дизели от Голфовите. 1.6 CR голфовия мотор е един ретро мотор още с появата си , той излезе сравнително скоро.Много по-нов мотор от 1.4 D4D , 2.0 и 2.2 D4D на Тойота. И нормално да е с по-добри характеристики. 1.4 дизела Тойота го ползва от 2006 година! Какво предлагаше Голф тогава? 2.2 дизела със 177 конски сили Тойота го изкара на пазара 2005 година. 2.0 D4D тогава 116 конски сили беше най-екологичният агрегат на пазара с въведения D-CAT от Тойота, и то 2003 година, къде беше Фолксваген тогава?
Тоест Тойота е доказала, че може да произвежда най-добрите дизели на пазара достатъчно добре и ясно. Но не иска да налива пари в разработка на следващо поколение малки дизели за C и D сегмента и ще ги купува наготово от наложените и действително много добри дизели на БМВ. Това е цялата оферта. Тъй както дo преди години БМВ купуваше от Тойота 1.4 D4D. Всичко е въпрос на изчисления, мениджмънт и маркетинг. Европеецът ще се радва на БМВ дизелите. Защото въпреки че дизелите на Тойота са сред най-добрите на пазара, Тойота не намира за целесъобразно да разработва ново поколение на дизели за компактни и средни автомобили за Европа, а предпочита да заложи на наложените в Европа БМВ дизели.
По-скоро маркетинголозите знаят кои са едни от най-добрите дизели на пазара, които са много харесвани от европейската клиентела, а и подписаните договори за двустранно сътрудничество с БМВ също може би е повлияло на крайното решение. Със сигурност и калкулаторът е показал,че това е по-евтиният и бързодействащ вариант за вдигане на продажбите на Тойоти в дизеловия дял от пазара в Европа.
Tи понеже прекали с похвалите на фолксвагеновия дизел, Тойота би могла да заложи на много по-добрия от Фолксваген дизел на Хюндай. 1.6 CRDI с мощност 110 конски сили или 128 конски сили от 1.6. Хюндай 1.6 CRDI е и по-икономичен от фолксвагеновия 1.6 CR, на който някои като теб напълно неаргументирано се радват.
А 1.6 освен бензин, БМВ имат и дизел 1.6.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Re: Защо на BMW?
XXXXX ....MODEDIT....XXXXX
Купувачите в ЕС не избират собствената си стока, както си мислиш ти ..., а правят избор съобразно нужда, цена, качество и т.н. ....
Купувачите в ЕС не избират собствената си стока, както си мислиш ти ..., а правят избор съобразно нужда, цена, качество и т.н. ....
- slowtraveler
- Мнения: 6193
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 373 пъти
Re: Защо на BMW?
Преди две седмици колегата смени 2008г РАВ4/150к.с. върхово оборудване, с практически нова (на 3 месеца) Х1 с много екстри..
За шума на двигателя е много трудно да се спори, защото зависи повече от обезшумяването отколкото от самия двигател (при условие, че е еднотипен - например четирицилиндров редови).
Но е факт, че Х1 е МНОГО по-тиха.
Ако за 'по-съвременния двигател' се съди по литровата мощност - Тойота 2.2 / 180к.с., BMW 2.0/184к.с....
Всеки да си го тълкува както иска, но според мен двигателистите на БМВ са доста добри, особено имайки предвид, че често експериментират с двигатели (отделят свободен ресурс за развойна дейност на всякакви, дори и не толкова переспективни двигатели, например 10 цилиндровите на М), и традиционно правят доста добри двигатели, които биват обявявани за 'двигател на годината' по разни класации.
Така, че едно такова решение на Тойота е разбираемо и съвсем не значи, че не може да произведе добри двигатели.
Може просто умните глави да са решили да спестят някой $$$ и да пренасочат парите за други разработки...
За шума на двигателя е много трудно да се спори, защото зависи повече от обезшумяването отколкото от самия двигател (при условие, че е еднотипен - например четирицилиндров редови).
Но е факт, че Х1 е МНОГО по-тиха.
Ако за 'по-съвременния двигател' се съди по литровата мощност - Тойота 2.2 / 180к.с., BMW 2.0/184к.с....
Всеки да си го тълкува както иска, но според мен двигателистите на БМВ са доста добри, особено имайки предвид, че често експериментират с двигатели (отделят свободен ресурс за развойна дейност на всякакви, дори и не толкова переспективни двигатели, например 10 цилиндровите на М), и традиционно правят доста добри двигатели, които биват обявявани за 'двигател на годината' по разни класации.
Така, че едно такова решение на Тойота е разбираемо и съвсем не значи, че не може да произведе добри двигатели.
Може просто умните глави да са решили да спестят някой $$$ и да пренасочат парите за други разработки...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Защо на BMW?
Книгата с рекордите на Гинес достатъчен аргумент ли е за теб? 2464 км с един резервУарLEXUS написа:... по-икономичен от фолксвагеновия 1.6 CR, на който някои като теб напълно неаргументирано се радват...

- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Защо на BMW?
Почваме малко като децата- виж тоя рекорд, виж оня. Мен би ме било срам да се кефя и да давам за пример автомобил,тежащ 1500 кг. със 105 конски сили дизел, но щом така ти харесва, има и по-добри, по-икономични и по-мощни:
http://www.carsuk.net/ford-mondeo-econe ... i-to-oslo/
Но не това е целта на тази тема.
http://www.carsuk.net/ford-mondeo-econe ... i-to-oslo/
Но не това е целта на тази тема.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: Защо на BMW?
Не, ние признаваме само Аутобилд и тук-там по някое Американско издание, но само при условие, че Тойота е на върха .. biggrin.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Защо на BMW?
Не, ние признаваме Германските технически прегледи, 100 000км. тестове, американските организации,специално занимаващи се с проучването на здравината на автомобилите и задоволството на собствениците, английските и др. авторитетни организации.martod написа:Не, ние признаваме само Аутобилд и тук-там по някое Американско издание, но само при условие, че Тойота е на върха .. biggrin.gif
Теб може да те радват пенсионерски пасатчета 1500 кг със 105 коня дизели, които се карат за рекорда, но това е далеч дори от заводския им разход,камо ли реалния.
И какво да кажа- страшен е Пасата със 105 коня



TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Защо на BMW?
Щото колата дето ти караш е поне 150 к.с., нали?LEXUS написа:Теб може да те радват пенсионерски пасатчета 1500 кг със 105 коня дизели, които се карат за рекорда, но това е далеч дори от заводския им разход,камо ли реалния...
Темата беше за великите японски дизели, ама като стана дума за разхода, при това реален - от няколко месеца имам ежедневни наблюдения над 2.0TDI Bluemotion. Разхода ми редовно е под 3.8л/100км. Мога да ти кача и снимки ако искаш, но се притеснявам с Приуса да не се поболеете.

- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Защо на BMW?
Не,колата ми не е 150 конски сили, но не тежи 1500 кг., което е огромен плюс!Scott написа:Щото колата дето ти караш е поне 150 к.с., нали?LEXUS написа:Теб може да те радват пенсионерски пасатчета 1500 кг със 105 коня дизели, които се карат за рекорда, но това е далеч дори от заводския им разход,камо ли реалния...
Темата беше за великите японски дизели, ама като стана дума за разхода, при това реален - от няколко месеца имам ежедневни наблюдения над 2.0TDI Bluemotion. Разхода ми редовно е под 3.8л/100км. Мога да ти кача и снимки ако искаш, но се притеснявам с Приуса да не се поболеете.
Темата беше за японските дизели, която не я четеш внимателно . Написал съм горе доста подробно.
Така, разхода ти редовно е под 3.8/100км., това и във Фолксваген не смеят да го обявят като разход! biggrin.gif Значи всички трябва да повярваме как Фолксваген реалният му разход е 1 литър под заводския, а гадният Приус реалният разход задължително трябва да бъде над заводския.

Е, никой няма да трогнеш с Пасата - нито с разход, още по-малко с дизайн и технологии. Приуса хич не му пука от Пасат, защото Приус пък дава разход около 3/100км., и то има снимков матрЕАЛ.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Re: Защо на BMW?
Дървеният философ може да си говори каквото иска, може да плещи колко допотопни мотори били дизелите / иначе ако става въпрос за D4-D - страхотен бил / или как еди кои си били технологично изостанали в сравнение с Тойота и техния Приус / ползвам подобни коли за такси и .......... няма такава щайга /, но това не променя факта, че неговите впечатления са виртуални, а той самия живее в измисления си свят, където Тойота са номер 1. В момента в Камор се продава едно BMW F10 530d xDrive, което е на осем месеца и на 24.000 километра. 258 к.с. дизел, с турбо. От тези 24.000 километра около 800 са мои / София - Созопол и обратно /. Единствения начин да разбереш, че мотора работи е да погледнеш оборотомера. Когато спре на светофар, мотора гасне, а при отпускане на педала на спирачка пали и ...... разбираш, че е запалил по оборотомера. Вътре нищо не се чува, ако автомобила се управлява в режим Eco или Comfort. Абсолютна тишина. Със скорост от 140 - 150 км/ч по АМТ даде разход 5.5-5.6 на сто. И става въпрос за кола, която е с 6-цилиндров 3.0 мотор, с турбо и 258 к.с. И осем степенна автоматична скоростна кутия, а не говорим за Приус - щайга със сто коня и мотор с мощност на самобръсначка.slowtraveler написа:Преди две седмици колегата смени 2008г РАВ4/150к.с. върхово оборудване, с практически нова (на 3 месеца) Х1 с много екстри..
За шума на двигателя е много трудно да се спори, защото зависи повече от обезшумяването отколкото от самия двигател (при условие, че е еднотипен - например четирицилиндров редови).
Но е факт, че Х1 е МНОГО по-тиха.
Ако за 'по-съвременния двигател' се съди по литровата мощност - Тойота 2.2 / 180к.с., BMW 2.0/184к.с....
Всеки да си го тълкува както иска, но според мен двигателистите на БМВ са доста добри, особено имайки предвид, че често експериментират с двигатели (отделят свободен ресурс за развойна дейност на всякакви, дори и не толкова переспективни двигатели, например 10 цилиндровите на М), и традиционно правят доста добри двигатели, които биват обявявани за 'двигател на годината' по разни класации.
Така, че едно такова решение на Тойота е разбираемо и съвсем не значи, че не може да произведе добри двигатели.
Може просто умните глави да са решили да спестят някой $$$ и да пренасочат парите за други разработки...
-
- Мнения: 5668
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Re: Защо на BMW?
Наистина дизелите на фолксваген не впечатляват. Мощността им не е впечатляващо висока, въртящият им момент, гордостта на дизелите, си е нисък сравнен с конкурентите. Разхода им е нисък, но най-вече благодарение на скоростните кутии подредени така, че да подържа сравнително ниски обороти при една и съща скорост/предавка сравнено с конкурентите. Но пък това се отразява на динамиката която също не впечатлява. Дизелите на бмв поне като динамика са били май винаги на ниво.
Но обезшумяването на голф 6 наистина е впечатляващо за този клас.
Но обезшумяването на голф 6 наистина е впечатляващо за този клас.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта