Здравейте, колеги!
Става въпрос за Селика 1.8 vvti 143 hp 2000 г. Основно влиза в сервиза за пистов ремък и евентуално ролки. Има обаче и други проблеми, по които ще се радвам, ако някой сподели мнения. Иде реч за:
-chek engine светва и изгасва сам без да се пипа нищо по колата. В Тойота Варна ми казаха, че е катализатор (закачиха компа)
-по мои наблюдения колата "не върви" добре . На 1-ва, 2-ра, 3-та като я натисна рязко не поема, ами се замисля за 2-3 секунди и тогава тръгва да издърпва. При студен старт изгорелите газове "смърдят" особено, докато загрее. Иначе си пали веднага, няма значение студен или топъл мотор.
-Извънградско пие масло. За 1000-1100 километра ми дърпа по 0.5 литра. При градско каране не го пипа въобще. Карам си я нормално: извънградско 130-140 и разход 6-6.5, а в града до 2000-2500 оборота и разход съответно 7.5-
П.П.
Кое е най-доброто решение за катализатора ако се маха - права тръба или резонаторно гърне и какво се случва с 2-та ламбда сонда?
Ако знаете сервиз във Варна, където наистина разбират от Тойота с удоволствие ще ги посетя.
Селиката (t23) ще ходи на сервиз
- sneji_dimitrova
- Мнения: 12
- Регистриран на: 10 Юли 2012 12:52
- Местоположение: София
Re: Селиката (t23) ще ходи на сервиз
Здравей!
Преди няколко дни и аз пуснах подобна тема за моята Celica, ако искаш я разгледай. Моята влизаше 4-5 пъти в сервиз с какви ли не диагностики, но накрая се оказа запушен катализатор. Във форума има един Uncle Dido , който много разбира от изпускателната система и знае как да излъже втората ламбда. Тези дни ще ходя сигурно при него да я оправим моята, защото все съм на работа и нещо не ми остава време да я оставя. Ето я темата, която пуснах, може да ти е полезна : http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=2&t=21170
Иначе знам, че се лъже колата с лъжец някакъв и с резонаторно гърне!
Успех!
Преди няколко дни и аз пуснах подобна тема за моята Celica, ако искаш я разгледай. Моята влизаше 4-5 пъти в сервиз с какви ли не диагностики, но накрая се оказа запушен катализатор. Във форума има един Uncle Dido , който много разбира от изпускателната система и знае как да излъже втората ламбда. Тези дни ще ходя сигурно при него да я оправим моята, защото все съм на работа и нещо не ми остава време да я оставя. Ето я темата, която пуснах, може да ти е полезна : http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=2&t=21170
Иначе знам, че се лъже колата с лъжец някакъв и с резонаторно гърне!
Успех!
Re: Селиката (t23) ще ходи на сервиз
Прегледах темата на sneji_dimitrova. Благодаря, че е писала. Бих отишъл при Uncle Dido само, че съм във Варна и не ми се очертава скоро ходене до София. Трябва да намеря решение на проблема във Варна...
- sneji_dimitrova
- Мнения: 12
- Регистриран на: 10 Юли 2012 12:52
- Местоположение: София
Re: Селиката (t23) ще ходи на сервиз
Дано да намериш някакъв вариант и да я оправиш, защото нов катализатор излиза много солено. Успех!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 8 госта