Страница 1 от 2
въпрос за шумозаглушител
Публикувано на: 04 Ное 2006 01:56
от IVOtuning
здарвейте
правя си спортна генерация
сложих тръба 76 мм от турбото до края, но е много шумна
купих един шумозаглушител, но така както го гледам май няма да върши голяма работа
няма никакви прегради ......
по долу слагам снимка някои да каже ако може ще върши ли работа ако не да не си играя да го заварявам и да си губя времето
Публикувано на: 04 Ное 2006 04:04
от ugabuga
na edin zaglushitel i auspuh ne mu triabbvat pregradi za da e bezshumen. Moito garne mojesh da gledash prez nego (straight through) no zaglushava mnogo dobre. Provah predi da go sloja na kolata - slagam go na ustata si i kreshtia kolko moga. pochti nishto ne se chuva!
ba si mamata!!

Публикувано на: 04 Ное 2006 04:12
от Japanese_fever
Tova e taka za6toto vutre6nata truba ima dupki, a zad tqh e natupkana nqkakva ogneoporna vata, koqto poema zvuka. Na motorite sa taka.
Публикувано на: 04 Ное 2006 08:37
от ugabuga
i na kolite sa taka
Публикувано на: 04 Ное 2006 11:31
от IVOtuning
мерси за отговорите
днес или утре ще го слагам
после ще ви покайа резултата със снимки
Публикувано на: 04 Ное 2006 12:46
от slowtraveler
По добре прати mp3 с резултата - да го чуем biggrin.gif
Публикувано на: 04 Ное 2006 13:40
от NIK_4E
I AZ NA MOITA KATO IZVIKAM PREZ TRABATA NA VAZDU6NIQ FILTAR NI6TO NE SE 4UVA PREZ ASPUHA biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

biggrin.gif

laugh.gif laugh.gif
Публикувано на: 04 Ное 2006 14:58
от IVOtuning
http://www.youtube.com/watch?v=5KbWT2mdAbI
ето това е звука без гърне само тръба
малко кофти се 4ува но това са възможностите на фотоапарата ми
Публикувано на: 04 Ное 2006 17:30
от LordDigital
Брех ,че то си пърди като моята със отворена Дъмпарка:) И как така мааш по къси гащи бре? къде си снимал тва че е такваз жега ,аз тука не мога да хвана тракшън на 4-та от студ. Като гледам и ти не си уцелил крушките на задните стопове и ти свети лампата? А Круис контрола за кво е включен ,да не би да работи?

Публикувано на: 05 Ное 2006 00:31
от IVOtuning
ами това е испания жега е голяма
за крушките отзад изгоряха веднъж и после маи трябва да се нулира компа за задните светлини
а за круиз контрола работи с 230 км/4 варви супер само трябва да внимаваш да не заспиш biggrin.gif
Публикувано на: 05 Ное 2006 00:35
от IVOtuning
ами това е испания жега е голяма
за крушките отзад изгоряха веднъж и после маи трябва да се нулира компа за задните светлини
а за круиз контрола работи с 230 км/4 варви супер само трябва да внимаваш да не заспиш biggrin.gif
Публикувано на: 05 Ное 2006 01:38
от LordDigital
Брей - тука повечето автоПилоти са наебани (включително и моя)
Инак компа за от зад са рества сам при всеко вадена на ключа. Проблема е ,че крушката требе да е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО близка до това за което проверява. повечето хора от Форума са със изключени компютри за светлините щото им е писнало да ги нацелват (пак и не работят със LED)...
Публикувано на: 05 Ное 2006 01:50
от fr3nzy
Препоръчвам ти да не си слагаш това гърне, защото има по-голям backpressure дори от оригинално. Този дизайн заглушава добре, но прави невероятна турболенция на газовете. Търси или си направи гърне със права тръба само надупчено, и отвънка с вата.
Публикувано на: 06 Ное 2006 01:47
от IVOtuning
можеш ли да е обосновеш по-подробно защо това гарне не ти харесва и ако може да кажеш как да си направя гърне с тръба и вата
и за backpressure до каква степен не му пре4и на турбото (до какво налягане, бар....)
защото мисля да вдигам налягането на турбото пак тва backpressure не му е много по вкуса и не искам да изпуши като го напъна
Публикувано на: 06 Ное 2006 02:43
от ugabuga
IVOtuning написа:можеш ли да е обосновеш по-подробно защо това гарне не ти харесва и ако може да кажеш как да си направя гърне с тръба и вата
и за backpressure до каква степен не му пре4и на турбото (до какво налягане, бар....)
защото мисля да вдигам налягането на турбото пак тва backpressure не му е много по вкуса и не искам да изпуши като го напъна
niama da ti izpushi turboto be ne se shashkai