Първа кола Toyota Yaris 1.0 vvt-i 2005 година. И сега какво?
Първа кола Toyota Yaris 1.0 vvt-i 2005 година. И сега какво?
Здравейте! От другата седмица живот и здраве ще бъда ново попълнение във вашите редици. Харесах си една Toyota Yaris 1.0 vvt-i от 2005 година, много прилична цена, карана в чужбина от само един собственик. Правих й тест драйв - вози като по масло, само дето аз съм напълно начинаещо шофьорче от женски род, та почти нищо не разбирам. Водих с мен и един монтьор, който уж много разбирал - той я кара - бързо, бавно, с по-остри завои и спирания, слуша й двигателя, рита й гумите (никаква идея защо) и разни други такива вуду техники и каза че била екстра колата и всичко й боли изправно. Ама мен параноята ме гони и сега си мисля, че като я запалиха за първи път да покажат двигателя, от ауспуха излезе малко дим - светло сив, качи се на около 3-4см височина от ауспуха и веднага изчезна - и сега си мисля... да не би да означава това, че двигателя гори масло (само туй знам - че като гори излиза пушек, ама не знам кога или как изглежда xD абе женска му работа)?
Евентуално ако гори масло каква би била цената на поправката на двигателя?
Като я взема и след като й направим всички документчета, какво трябва да се смени задължитело? Какво масло ще ми препоръчате? Да я водя ли на диагностика? Колко струва това чудо? Къде (за София става дума)? Като почна да я карам за какво да гледам по колата?
Извинявайте за тъпите въпроси, ама няма кого да попитам - все пешеходци покрай мен. laugh.gif Хем изгарям от нетърпение да си е моя, хем пък ме е много шубе да не почне да се троши на всеки 5км >.<
Евентуално ако гори масло каква би била цената на поправката на двигателя?
Като я взема и след като й направим всички документчета, какво трябва да се смени задължитело? Какво масло ще ми препоръчате? Да я водя ли на диагностика? Колко струва това чудо? Къде (за София става дума)? Като почна да я карам за какво да гледам по колата?