Страница 1 от 1

смяна на скорости

Публикувано на: 24 Апр 2012 06:32
от ekon1
Здравеите,имам Селика след 2000 год.с ВВТИ двигателя.Проблемът, с които се сблъсках вчера, е следният.На запален двигател не мога да превключа на никоя скорост,пробвах да припомпя съединителя, но без резултат.Когато угася мотора ,скоростите влизат без изключение.Ако Включа на скорост на угасен двигател и запаля мотора ,автомобилът леко потегля няколко сантиметра и след това по време на движение нямам проблем със смяната.Всъщност така и се прибрах.Молбата ми е за вашите съвети и компетентни мнения на какво се дължи проблемът и орентиране за ремонта.Благодаря Ви в аванс.

Публикувано на: 24 Апр 2012 09:11
от saho
Съединителя и скоростите са добре. Износен е цилиндъра който тласка вилката на съединителя /намира се върху скоростите/. Малко вероятно да е помпата на педала.

Публикувано на: 26 Апр 2012 11:39
от ekon1
След смяна на комплект съединител остава проблема с трудното превкл.на скоростите.Старият съединител беше с крив притискателен диск,изхвръкнала пружина и блокирало лагерче.Имате ли идеи от какво друго може да е?

Публикувано на: 28 Апр 2012 00:32
от Vokil
Вероятно новият съединител е некачествен.

Re: смяна на скорости

Публикувано на: 28 Апр 2012 04:28
от Japanese_fever
Ако си с течност (то е спирачна течност), провери си дали ти е на мах., ако си с жило прове ри си жилото.
Ако си с течност обезвъдуши линията!
Ако си с течност наведи се долу при педалите, където лоста от педала влиза в главния цилиндър и виж дали има следи от теч.
Провери си вилицата която натиска аксиалния лагер дали не е крива.

Щом на място не можеш да вкараш скорост това е 100% проблем в съединителя!

Публикувано на: 30 Апр 2012 23:04
от Trumi
Гледам,че говорите за съединители,а не само за скорости и искам да попитам нещичко!Искам да си сменя съединителят,който като тругвам по нанагорнище или го натоваря примерно при сменя на 2ра или 3та с не достатъчно газ,се чува един шум за кратко и според мен съединителят е добре да се смени,а е и на 300 000 оригиналният и до този момент никакъв проблем не съм имал и скоростите ги сменям буквално с един пръст!Та какъв съединител да купя?Четох в нета,че най-хубави и препоръчани са LUCAS,SACHS.Така ли е или да търся друг?Не се правя на интересен,цената не е проблем,просто да е качествен,това ме интересува!

Публикувано на: 01 Май 2012 08:53
от martod
Trumi написа:Та какъв съединител да купя?Четох в нета,че най-хубави и препоръчани са LUCAS,SACHS.Така ли е или да търся друг?Не се правя на интересен,цената не е проблем,просто да е качествен,това ме интересува!
Най вероятно говориш за LuК и SACHS, Лукас не съм чул да ги хвалят много .. smile.gif
Ако можеш да си намериш Дайкин- Екседи най добре, ако не и Люк и Закс са на еднакво ниво и са достатъчно надеждни, та което и да вземеш все става ..

Публикувано на: 01 Май 2012 09:13
от Trumi
Благодаря ти за отговора :)
Да за ЛУК говорех.Имам едно проблемче обаче,колата ми не е европейско производство и като и да в сервиз за маслен филтът примерно най-често и като цъкнат номера на рамата и се пулят и казват,че тая кола не е ЕУ и много често ми дават части за други тойоти и малко съм притеснен ако го взема ЗАКСА примерно,да не се охълцам накрая :С

Публикувано на: 01 Май 2012 11:44
от Trumi
Оле търся ЗАКС или ЛУК,но в каталозите ми иска някакъв номер на мотора...Е8,Е11....бъркам ли нещо...гледам малкия и големия талон и не виждам такъв номер(големият талон е само лицевата страна ксерокопирана имам,отзад легендата я нямам).

Публикувано на: 01 Май 2012 17:48
от Japanese_fever
martod написа: Ако можеш да си намериш Дайкин- Екседи най добре
Може би по-правилно е Екседи-Дайкин (Exedy-Daikin)

+1 :thumbsup:

Публикувано на: 02 Май 2012 17:44
от Japanese_fever
Trumi написа:Оле търся ЗАКС или ЛУК,но в каталозите ми иска някакъв номер на мотора...Е8,Е11....бъркам ли нещо...гледам малкия и големия талон и не виждам такъв номер(големият талон е само лицевата страна ксерокопирана имам,отзад легендата я нямам).
Номера на мотора обикновено е щампован някъде на мотора.
Е8, Е11 това е обозначението на купето.
Не знам какво е означението на дизелите на Тойота.
Потърси в нета.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_To ... raight-4_2

Предполага се, че твоя двигател е 1С.

@автораът на темата

Съединител може да не отделя добре, ако са му се изморили пружините на притискателния диск. Така май беше с моя, защото не беше изтъркан докрай, но като го смених започна да ми влиза първа от раз.

Публикувано на: 02 Май 2012 21:52
от martod
Japanese_fever написа:
martod написа: Ако можеш да си намериш Дайкин- Екседи най добре
Може би по-правилно е Екседи-Дайкин (Exedy-Daikin)

+1 :thumbsup:
А как е по правилно, сирене не ми се яде, или не ми се яде сирене ? .. laugh.gif

Публикувано на: 03 Май 2012 00:06
от Japanese_fever
Ами казвам го, защото Exedy купиха Daikin, т.е. съединителя се води Екседи и с малки букви на кутията пише Дайкин.

Публикувано на: 03 Май 2012 00:34
от CuMo