смяна на скорости
смяна на скорости
Здравеите,имам Селика след 2000 год.с ВВТИ двигателя.Проблемът, с които се сблъсках вчера, е следният.На запален двигател не мога да превключа на никоя скорост,пробвах да припомпя съединителя, но без резултат.Когато угася мотора ,скоростите влизат без изключение.Ако Включа на скорост на угасен двигател и запаля мотора ,автомобилът леко потегля няколко сантиметра и след това по време на движение нямам проблем със смяната.Всъщност така и се прибрах.Молбата ми е за вашите съвети и компетентни мнения на какво се дължи проблемът и орентиране за ремонта.Благодаря Ви в аванс.
Последно промяна от ekon1 на 24 Апр 2012 15:41, променено общо 1 път.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: смяна на скорости
Ако си с течност (то е спирачна течност), провери си дали ти е на мах., ако си с жило прове ри си жилото.
Ако си с течност обезвъдуши линията!
Ако си с течност наведи се долу при педалите, където лоста от педала влиза в главния цилиндър и виж дали има следи от теч.
Провери си вилицата която натиска аксиалния лагер дали не е крива.
Щом на място не можеш да вкараш скорост това е 100% проблем в съединителя!
Ако си с течност обезвъдуши линията!
Ако си с течност наведи се долу при педалите, където лоста от педала влиза в главния цилиндър и виж дали има следи от теч.
Провери си вилицата която натиска аксиалния лагер дали не е крива.
Щом на място не можеш да вкараш скорост това е 100% проблем в съединителя!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Гледам,че говорите за съединители,а не само за скорости и искам да попитам нещичко!Искам да си сменя съединителят,който като тругвам по нанагорнище или го натоваря примерно при сменя на 2ра или 3та с не достатъчно газ,се чува един шум за кратко и според мен съединителят е добре да се смени,а е и на 300 000 оригиналният и до този момент никакъв проблем не съм имал и скоростите ги сменям буквално с един пръст!Та какъв съединител да купя?Четох в нета,че най-хубави и препоръчани са LUCAS,SACHS.Така ли е или да търся друг?Не се правя на интересен,цената не е проблем,просто да е качествен,това ме интересува!
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Най вероятно говориш за LuК и SACHS, Лукас не съм чул да ги хвалят много ..Trumi написа:Та какъв съединител да купя?Четох в нета,че най-хубави и препоръчани са LUCAS,SACHS.Така ли е или да търся друг?Не се правя на интересен,цената не е проблем,просто да е качествен,това ме интересува!

Ако можеш да си намериш Дайкин- Екседи най добре, ако не и Люк и Закс са на еднакво ниво и са достатъчно надеждни, та което и да вземеш все става ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Благодаря ти за отговора 
Да за ЛУК говорех.Имам едно проблемче обаче,колата ми не е европейско производство и като и да в сервиз за маслен филтът примерно най-често и като цъкнат номера на рамата и се пулят и казват,че тая кола не е ЕУ и много често ми дават части за други тойоти и малко съм притеснен ако го взема ЗАКСА примерно,да не се охълцам накрая :С

Да за ЛУК говорех.Имам едно проблемче обаче,колата ми не е европейско производство и като и да в сервиз за маслен филтът примерно най-често и като цъкнат номера на рамата и се пулят и казват,че тая кола не е ЕУ и много често ми дават части за други тойоти и малко съм притеснен ако го взема ЗАКСА примерно,да не се охълцам накрая :С
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Номера на мотора обикновено е щампован някъде на мотора.Trumi написа:Оле търся ЗАКС или ЛУК,но в каталозите ми иска някакъв номер на мотора...Е8,Е11....бъркам ли нещо...гледам малкия и големия талон и не виждам такъв номер(големият талон е само лицевата страна ксерокопирана имам,отзад легендата я нямам).
Е8, Е11 това е обозначението на купето.
Не знам какво е означението на дизелите на Тойота.
Потърси в нета.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_To ... raight-4_2
Предполага се, че твоя двигател е 1С.
@автораът на темата
Съединител може да не отделя добре, ако са му се изморили пружините на притискателния диск. Така май беше с моя, защото не беше изтъркан докрай, но като го смених започна да ми влиза първа от раз.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 2 госта