coolone написа:Пичове в колите няма главен бушон, какъвто има в сградните инсталации. Никой не би проектирал подобно нещо в автомобилна инсталация. Кво се случва ако изгори в движение?? Двигателя спира, спирачките отказват, усилвателя на волана отказва, дори еърбеците няма да се отворят

и всички са чао заради един бушон, така ли?
Не си прав. Някои коли имат, моята например има 3 бр. (основен, за ABS и другия не помня:) Основния е 80 А или 100 А и за да изгори наистина трябва яко късо.
Edit: Току що го проверих :
34. ABS 50 A: Anti- lock brake system
35. MAIN 80 A: ”IGN”, ”HAZ”, ”DOME”,
”ALT- S”, ”MAIN No.1”, ”AM2” and ”EFI”
fuses
36. ALT 100 A: ”HTR”, ”ABS”, ”RDI FAN”,
”CDS FAN”, ”CIG”, ”SRS- ACC”,
”WIPER”, ”ECU- IG”, ”TURN &
GAUGE”, ”DEFOG”, ”TAIL”, ”STOP”,
”HORN”, ”OBD”, ”SRS- B”, ”PWR
OUTLET”, ”PWR” and ”AM1” fuses