Страница 1 от 1

Няма ток Авенсис 2.0 3S-FE

Публикувано на: 14 Апр 2012 17:53
от lordada
Здравейте колеги от скоро се сдобих с Авенсис 98г. 2.0 бензин 3S-FE двигател.Днес направи странен проблем както се движеше автомобила угасна и не иска да запали,не видях да има някакъв предпазител изгорял. На някой случвало ли му се е това или поне да кажете една основателна причина!

Публикувано на: 14 Апр 2012 20:40
от PESHO OT MARS
Какво значи няма ток. Къде няма ток на таблото, на свещите, изобщо из колата?

Първо се огледай за някой имобилайзер ако има. После огледай хубаво предпазителите. Погледни и акумулатора да не е дал фира.

Публикувано на: 14 Апр 2012 22:10
от lordada
Сложих друг акумулатор пак няма ток. Като казвам няма ток нито таблото светва нито бензиновата помпа върти нито стартера.Имобилазер няма колата смисъл такъв който допълнително е слаган.Пробвах с дърпане да я запаля но пак не искаше.

Публикувано на: 15 Апр 2012 00:14
от PESHO OT MARS
На по-нови коли (сиреч от годините на Авенсиса ти) съм виждал че на плюсовата клема има един голям предпазител. Погледни го ако има такъв. Другия вариант за който се сещам е прекъсната маса между акумулатор-купе-мотор. Особенно в часта мотор-купе, да не би да се прекъснала? Проверява се лесно. Закачаш изправен акумулатор слагаш мултицет на обхват за напрежение и мериш между + клема и последователно - клема купе и мотор. АКо На мотора нямаш същото напрежение между клема-купе и клема мотор значи там е проблема. Макар че при силно кородирала връзка напрежение може и да има но при опит да запалиш съпротивлението да е високо и да не може (но поне лампите по таблото щяха да мигват).

Публикувано на: 15 Апр 2012 11:26
от coolone
Пичове в колите няма главен бушон, какъвто има в сградните инсталации. Никой не би проектирал подобно нещо в автомобилна инсталация. Кво се случва ако изгори в движение?? Двигателя спира, спирачките отказват, усилвателя на волана отказва, дори еърбеците няма да се отворят wink.gif и всички са чао заради един бушон, така ли?

Публикувано на: 15 Апр 2012 12:17
от lordada
Огледах я доста обстойно нищо не открих.Другата седмица ще я закачим на компа да видим за какво иде реч.Надявам се само да не компютъра :)

Публикувано на: 21 Апр 2012 10:58
от lordada
Проблема е решен,претрита инсталация или по точно захранващия кабел на таблото и от там идва проблема! Благодаря все пак за съветите.

Публикувано на: 21 Апр 2012 23:52
от Nachev
coolone написа:Пичове в колите няма главен бушон, какъвто има в сградните инсталации. Никой не би проектирал подобно нещо в автомобилна инсталация. Кво се случва ако изгори в движение?? Двигателя спира, спирачките отказват, усилвателя на волана отказва, дори еърбеците няма да се отворят wink.gif и всички са чао заради един бушон, така ли?
Не си прав. Някои коли имат, моята например има 3 бр. (основен, за ABS и другия не помня:) Основния е 80 А или 100 А и за да изгори наистина трябва яко късо.

Edit: Току що го проверих :

34. ABS 50 A: Anti- lock brake system
35. MAIN 80 A: ”IGN”, ”HAZ”, ”DOME”,
”ALT- S”, ”MAIN No.1”, ”AM2” and ”EFI”
fuses
36. ALT 100 A: ”HTR”, ”ABS”, ”RDI FAN”,
”CDS FAN”, ”CIG”, ”SRS- ACC”,
”WIPER”, ”ECU- IG”, ”TURN &
GAUGE”, ”DEFOG”, ”TAIL”, ”STOP”,
”HORN”, ”OBD”, ”SRS- B”, ”PWR
OUTLET”, ”PWR” and ”AM1” fuses

Публикувано на: 22 Апр 2012 13:05
от coolone
Аз си мисля, че 35. MAIN 80A не означава главен бушон. Няма как да е главен и да е оразмерен на 80А wink.gif
34. ABS 50 A
35. MAIN 80 A
36. ALT 100 A
Това са отделни токови кръгове (групи), всеки кръг си има главен бушон, което прави кръговете независими един от друг, т.е. ако изгори N36(запалка, вентилатор, нагревател, клаксон...), всички останали кръгове ще продължат да си работят

Хипотетично главен бушон, в смисъл ''шалтер'', щеше да бъде на ПОНЕ 300А
happy.gif