Страница 1 от 1
въпрос за сегменти рик
Публикувано на: 21 Мар 2012 21:08
от lord_pz
Здравейте колеги!За добро или за лошо вече си купих тези сегменти,но като пристигнаха ми изглеждат малко подозрително.Нямат нито баркод нито размери...Цената им е 86лв кажете ми дали стават

Публикувано на: 21 Мар 2012 22:53
от мехаННика
А бе Лорде...не знам каква ти беше колата,но за още някой лев щеше да вземеш оригинални и да ги сложиш със затворени очи. Щом вече си ги взел мери и ако трябва пили.
Публикувано на: 22 Мар 2012 16:48
от xtreme
Е колега ти какво още искаш да пише. Пише кода на мотора и размер STD. След като си отворил мотора би трябвало да си мерил буталата да видиш дали са стандартен размер 86мм.
Сегменти RIK-менте
Публикувано на: 09 Май 2012 18:04
от lord_pz
Колеги ,възраждам темата за да няма други изпатили като мен!Не си купувайте такива сегменти.Всичко направих по мотора и сега мерих компресията 3с-ге 160psi=11 bar.В нета намерих,че минимума е 178psi=12.2 bar.Ужасно разочарован съм
ПП:Мерих го на студен двигател!!!!
Re: Сегменти RIK-менте
Публикувано на: 09 Май 2012 19:29
от Japanese_fever
Важни части по двигателя - лагери, сигменти, гарнитури и т.н. се купват винаги от оригиналния производител, а не някакви си други марки, защото ефтиното излиза скъпо, както се и вижда!
Публикувано на: 10 Май 2012 01:32
от xtreme
lord_pz написа:Колеги ,възраждам темата за да няма други изпатили като мен!Не си купувайте такива сегменти.Всичко направих по мотора и сега мерих компресията 3с-ге 160psi=11 bar.В нета намерих,че минимума е 178psi=12.2 bar.Ужасно разочарован съм
ПП:Мерих го на студен двигател!!!!
Не са ти виновни сегментите, търси си проблема другаде. RIKEN са една от най-разпространените марки японски сегменти. Произвеждат сегменти поне от 50 години ;) Второ компресията се мери при нормална работна температура, не че разликата ще е огромна, но така пише в книгите, и трето ти защо реши, че като смениш сегментите всичко ще е ок. Според това, което беше писал в една друга тема изглеждаше ,че мотора е за пълен ремонт. Шлайфали сте колянов вал, пък цилиндрите перфектни и не сте ги пипали, странна работа.
Публикувано на: 10 Май 2012 05:54
от Japanese_fever
Компресия може да изпуска, освен от сигменти, а също така от клапаните или гарнитурата на главата.
Публикувано на: 10 Май 2012 08:54
от RABATA
Japanese_fever написа:Компресия може да изпуска, освен от сигменти, а също така от клапаните или гарнитурата на главата.
И на четирите цилиндъра едновременно ли ?
Айде бе!
Когато прави на всички цилиндри равна компресия, но по ниска в 99 процента проблема е бутало-цилиндър- сегменти. Истината е някъде там
biggrin.gif
Публикувано на: 10 Май 2012 20:54
от lord_pz
Добре щом казвате....Обаче това не са японски сегменти,а китайски ,ако сте погледнали снимките.От капачката на маслото духа като за световно.А и след 200 км маслото вече е черно....
Публикувано на: 11 Май 2012 16:15
от scorpion
Колега, така или иначе ще трябва да се отваря двигателя. Само със смяна на масло няма да стане ОЧЕВИДНО според това, което споделяш.
Отваряте двигателя, замервате цилиндри, бутала, сегменти ...
Самите сегменти са ВЕРОЯТНО произведение по технология на Рикен, но тази joint venture RIK компания, с тйвантска индустриална рикен технология
А всъщност на колко километра е двигателя. Ако има реална иформация ! И как така сте сменили само сегменти
Нещо не ми се връзва. Или се прави основен ремонт или нищо !
Публикувано на: 11 Май 2012 21:11
от lord_pz
колега, в друга тема обяснявах ,но вси4ко по двигателя е проверено и сменено(главата е след ремонт)!Блока го прегледа майстора шлайфист и каза че цилиндрите са ОК и са стандартни.Не виждам смиъл да си споря с колегите от форума и затова когато сменя сегментите ще пиша пак.
Публикувано на: 11 Май 2012 21:27
от Japanese_fever
Яко може да кажеш, какво си направил до сега по колата, да не стане така, че с новите сигменти пак да е зле.
колега, в друга тема обяснявах ,но вси4ко по двигателя е проверено и сменено
Къде е тази тема, че не ми се търси сега?
Принципно не става само да се прегледа блока и да се каже, че цилиндрите са О.К., а трябва да се сложи сигмента вътре е и да се измери колко е луфта и да е по-спецификации.
Публикувано на: 11 Май 2012 22:12
от lord_pz
Re: въпрос за сегменти рик
Публикувано на: 12 Май 2012 09:46
от Japanese_fever
Това правихте ли го?
Сигментите също имат горна и долна част, т.е. може да се обърнат и не е препоръчително.
Публикувано на: 13 Май 2012 02:26
от lord_pz
Като го разглобя аз лично ще го проверя,обаче със старите компресията беше 13-14kg/cm2. и не духаше от капачката за маслото.А и нямаше ръб на края на работния ход на буталото.Ама все пак да не тъся -колко трябва да е този луфт?
ПП:Спазил съм горната и долната част!