Страница 1 от 1
Проблеми с рьчната,как се натяга
Публикувано на: 16 Мар 2012 17:22
от petar tc.
Колеги как да си натегна ръчната спирачка на Авенсиса 2007г.Благодаря предварително.
Публикувано на: 16 Мар 2012 21:54
от TATI
Сваляш конзолата между седалките и на самия лост на ръчната, имаш гайка за натягане. Натяга се да хваща между 6 и 9 зъба
Публикувано на: 16 Мар 2012 22:39
от мехаННика
Точно обратното,регулират се едни механизми на колелата.
Публикувано на: 17 Мар 2012 08:37
от Toyo_driver
Според мен трябва да е първо едното (Тати), после другото (Механника) ако хваща, но трябва да се вдигне много и зацепва чак на последните зъби е едното, ако дори и опъната до край не хваща въобще или малко са механизмите
П.П. не знам за модела 2007, ама мисля че бяха между 4 и 7 зъба

Публикувано на: 17 Мар 2012 08:54
от max-2
Прав е мехаННика, първо отзад механизмите, за да се осигури максимален работен ход на жилата и след това пипате жилото ако се налага. Защото съм виждал и обратното-жилата натегнати, ръчната на 5 зъба, но не разтварят челюстите а мачкат собствените си пружини и нямат ход.
Въобще не оспорвайте мнението на мехаННика, на човека това му е работата и като гледам си я разбира.
Публикувано на: 17 Мар 2012 09:55
от мехаННика
Драйвър, няма "според мен",приятелю. В техниката няма демокрация. Нещата са конструирани да работят по един принцип и това е.МАХ-2 е описал много добре какво се получава когато неоторизиран персонал се изявява върху ръчната ти спирачка.
Публикувано на: 18 Мар 2012 19:47
от Toyo_driver

Съгласен съм приятели, не се сърдете...все пак съм драйвър не механик

въпероса за ръчнта
Публикувано на: 22 Мар 2012 09:15
от petar tc.
Благодаря на всички за отделеното време.Към механника-има ли вероятнос да са накладките при 165 000км. РЕАЛНИ или може само с натяагане да се реши въпроса.

Публикувано на: 22 Мар 2012 13:48
от мехаННика
Ами ако не карано на ръчна има вероятност да стане само с регулиране.А също и ако не е вече регулирано по метода между седалките.