Проблеми с рьчната,как се натяга

Аватар
petar tc.
Мнения: 82
Регистриран на: 16 Мар 2012 16:24
Местоположение: София

Проблеми с рьчната,как се натяга

Мнение от petar tc. » 16 Мар 2012 17:22

Колеги как да си натегна ръчната спирачка на Авенсиса 2007г.Благодаря предварително.

Аватар
TATI
Мнения: 3033
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 165 пъти
Обратна връзка:

Мнение от TATI » 16 Мар 2012 21:54

Сваляш конзолата между седалките и на самия лост на ръчната, имаш гайка за натягане. Натяга се да хваща между 6 и 9 зъба
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Мнение от мехаННика » 16 Мар 2012 22:39

Точно обратното,регулират се едни механизми на колелата.

Аватар
Toyo_driver
Мнения: 220
Регистриран на: 19 Ное 2011 10:21
Местоположение: Русе

Мнение от Toyo_driver » 17 Мар 2012 08:37

Според мен трябва да е първо едното (Тати), после другото (Механника) ако хваща, но трябва да се вдигне много и зацепва чак на последните зъби е едното, ако дори и опъната до край не хваща въобще или малко са механизмите wink.gif

П.П. не знам за модела 2007, ама мисля че бяха между 4 и 7 зъба :thumbsup:

Аватар
max-2
Мнения: 2090
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 111 пъти

Мнение от max-2 » 17 Мар 2012 08:54

Прав е мехаННика, първо отзад механизмите, за да се осигури максимален работен ход на жилата и след това пипате жилото ако се налага. Защото съм виждал и обратното-жилата натегнати, ръчната на 5 зъба, но не разтварят челюстите а мачкат собствените си пружини и нямат ход.
Въобще не оспорвайте мнението на мехаННика, на човека това му е работата и като гледам си я разбира.
Carina E 4AFE LB 1992

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Мнение от мехаННика » 17 Мар 2012 09:55

Драйвър, няма "според мен",приятелю. В техниката няма демокрация. Нещата са конструирани да работят по един принцип и това е.МАХ-2 е описал много добре какво се получава когато неоторизиран персонал се изявява върху ръчната ти спирачка.

Аватар
Toyo_driver
Мнения: 220
Регистриран на: 19 Ное 2011 10:21
Местоположение: Русе

Мнение от Toyo_driver » 18 Мар 2012 19:47

:thumbsup: Съгласен съм приятели, не се сърдете...все пак съм драйвър не механик wink.gif

Аватар
petar tc.
Мнения: 82
Регистриран на: 16 Мар 2012 16:24
Местоположение: София

въпероса за ръчнта

Мнение от petar tc. » 22 Мар 2012 09:15

Благодаря на всички за отделеното време.Към механника-има ли вероятнос да са накладките при 165 000км. РЕАЛНИ или може само с натяагане да се реши въпроса. :thumbsup:

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Мнение от мехаННика » 22 Мар 2012 13:48

Ами ако не карано на ръчна има вероятност да стане само с регулиране.А също и ако не е вече регулирано по метода между седалките.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта