колата е карина интересуваме някои пробвал ли е дали долната част на моторите са еднакви електрониката не ме интересува нали го има (azvokil)за тази работа искам да запазя блока с номера на двигателя щото е инвалидна колата и няма данък
ама искам и кончета
и се чудя цял двигател от селика съм намерил от 6 ген дали да го отнасям целия или само горната част
проект превръщане на 3sfe v 3sge
проект превръщане на 3sfe v 3sge
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
Според написаното тук http://www.6gc.net/forums/index.php?showtopic=35436 всичко си пасва но е по-добре да смениш и буталата за да имаш същата степен на згъстяване като на ге двигателя и да достигнеш неговите коне 

Човек и добре да живее умира .......
с две думи закупуваме целия двигател и прехвърляме блока само от карината 

живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
Според този сайт кол.валове са различни (единия е железен,а другия стоманен http://www.enginebuildermag.com/Article ... _5sfe.aspx Аз като си свалях вала ми приличаше на първия от снимката...
.Като потърся в гоогле пак ми излизат снимки на първия.Нещо не разбирам .Вашите на кой приличат?

- Прикачени файлове
-
- 400108cgif_00000003470.gif (28.96 KiB) Преглеждано 3294 пъти
The main difference will be the flywheel bolt pattern. It's different between the 3SFE/5SFE and 3SGE/GTE. The 3SFE/5SFE bolt pattern is moved outward just a bit compared to the 3SGE/GTE. Also, as it says on the site, some 3SFEs may have a 6-bolt flywheel pattern (mostly 80s era 3SFEs). Definitely not good.
All of the cranks are forged steel, and the 5SFE crank is regularly used in 3SGTE strokers.
__________________Това ми отговориха от http://www.toyotanation.com
All of the cranks are forged steel, and the 5SFE crank is regularly used in 3SGTE strokers.
__________________Това ми отговориха от http://www.toyotanation.com
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 2 госта