pomognete
pomognete
zdraveite.ot 2 dni sam sobstvenik na toyota corolla 1.6, 2002 god. benzin.tova e bila me4tat mi no o6te kato q vzeh cd ne rabote6e.izhvarlq diskovete. bord komputara sa6to ne ot4ita. ot morga simeonov mi predlagat drugo za 150 lv. moje li da se smeni i moga li az da go napravq za6toto trqbva da go izprobvam po nqkakav na4in. ako imate drugi predlojeniq 6te gi priema s udovolstvie
Здравей, може би най - лесният начин да се ориентираш как се сваля централната ти конзола е да отвориш www.toyodiy.com и да селектираш твоята кола, след което да откриеш това което ти трябва и да се оринтираш в демонтажа. Иначе можеш да отвориш темата с ръководствата и да намериш за твоята. Там съшо има описания с демонтаж и монтаж на всичко. Предполагам както при другите тойоти и при теб японците са заложили на няколко щипки, който по определен начин се освобождават и си готов. Успех.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Взимаш 2 фонокарти и плоска отвертка обвита с изолирбанд и започваш разглобяване.
1. Развиваш топката на скоростния лост, вадиш пепелника.
2. махаш пластмасовия капак и маншона на скоростния лост.
3. сваляш средната въртка (на вентилатора).
4. развиваш 2 рапидки под врътката.
5. поставяш лоста за превключване на циркулацията в средно положение и внимателно подхващаш от долната страна капака на конзолата и вадиш, като пазиш щипките. Помагай си с фонокартите и отвертката. Откачаш куплунгите.
6. внимателно подхващаш отстрани и отдолу рамката около радиото с въздуховодите и ги вадиш.
7. с накрайник №10 и удължител за гедоре развиваш 4-те винта под радиото - сложи изолирбанд на ръба на накрайника за да не ти паднат винтовете в таблото.
8. Внимателно изваждаш радиото и изключваш куплунгите отзад.
Следва обратната процедура с новото радио.
Желателно е докато ги правиш тези неща да изключиш минусовата клема на акумулатора.
П.С. Препоръчвам ти да се замислиш и за монтиране на USB интерфейс при тази смяна и дисковете се обезсмислят.
А също така виж тази тема
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=19882
1. Развиваш топката на скоростния лост, вадиш пепелника.
2. махаш пластмасовия капак и маншона на скоростния лост.
3. сваляш средната въртка (на вентилатора).
4. развиваш 2 рапидки под врътката.
5. поставяш лоста за превключване на циркулацията в средно положение и внимателно подхващаш от долната страна капака на конзолата и вадиш, като пазиш щипките. Помагай си с фонокартите и отвертката. Откачаш куплунгите.
6. внимателно подхващаш отстрани и отдолу рамката около радиото с въздуховодите и ги вадиш.
7. с накрайник №10 и удължител за гедоре развиваш 4-те винта под радиото - сложи изолирбанд на ръба на накрайника за да не ти паднат винтовете в таблото.
8. Внимателно изваждаш радиото и изключваш куплунгите отзад.

Желателно е докато ги правиш тези неща да изключиш минусовата клема на акумулатора.

П.С. Препоръчвам ти да се замислиш и за монтиране на USB интерфейс при тази смяна и дисковете се обезсмислят.
А също така виж тази тема
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=19882
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта