Страница 1 от 1

свещи на водната риза Avensis d4d 2001

Публикувано на: 29 Фев 2012 09:54
от bluebird
Здравейте Колеги,
Знае ли някой какво командва свещите за подгряване на водната риза на Avensis d4d 2001. Свещите са три, бяха изгоряли. Смених свещите, проверих релетата и бушоните - изправни са, но не идва маса кам релетата. Предпологам че има някаде термо датчик, който задейства релетата. Някой знае ли каде е и дали това е проблема.

Публикувано на: 29 Фев 2012 14:39
от Me4oKyX
Преди да се ровиш, провери дали врътката за топлина в купето е на МАХ топло, защото на моята Корола вдига оборотите, само когато е МАХ топло завъртяно. Може от там да ти реже масата. :thumbsup:

Публикувано на: 29 Фев 2012 15:15
от bluebird
Мерси, е климатроник, работи постоянно, иначе си прав, като се включи веднага вдига оборотите.

Публикувано на: 29 Фев 2012 19:46
от coolone
С изгорели свещи пак ли вдига оборотите ?

Публикувано на: 01 Мар 2012 14:27
от bluebird
да, но загрява много по-бавно

Публикувано на: 01 Мар 2012 21:52
от armeeco
Колеги, да ви попитам 1.4 D-4D има ли такива свещи?

Публикувано на: 01 Мар 2012 23:22
от Me4oKyX
Мне, там просто вдига оборотите, за да загрее уж по-бързо.... Ама няма особен ефект biggrin.gif

Публикувано на: 02 Мар 2012 19:44
от vadoiv
Здравейте колеги, аз тойотата я имам от скоро..,но и мен започна да ме дразни тази работа на двигателя на около 1200 оборота ,докато загрее.Понеже за момента карам предимно градско на къси разстояния и ми прави впечатление,че дори и на 60-градуса на "водата",двг. пак работи на 1200 оборота. Изключвах фарове,парно,всякакви други консуматори,но ефект никакъв! Та...,се чудех дали вече не е измислен начин да се накара този двг.(D4D)...,да заработи като нормалните двигатели на 850-900 оборота! Ще съм благодарен ако някой сподели за някакво решение на този "проблем" на D4D! Иначе като загрее на 90-градоса рабати перфектно(една чертичка под 1000 оборота)...

Публикувано на: 03 Мар 2012 02:00
от Me4oKyX
Вече сме го упоменали по-горе - намали топлината да НЕ Е на МАХ и ще паднат оборотите. Направи си я да духа топло, но не на МАХ и ще си паднат оборотите само :thumbsup:

Публикувано на: 03 Мар 2012 17:20
от vadoiv
Me4oKyX написа:Вече сме го упоменали по-горе - намали топлината да НЕ Е на МАХ и ще паднат оборотите. Направи си я да духа топло, но не на МАХ и ще си паднат оборотите само :thumbsup:
Благодаря ти "Мечо",с твоя помощ открих "ключо за бараката" :thumbsup: ! И преди бях намалял парното(но вентилатора),а сега като намалих градусите ,оборотите се нормализираха моментално... wink.gif !

Публикувано на: 03 Мар 2012 17:30
от jim_beam
Me4oKyX написа:Вече сме го упоменали по-горе - намали топлината да НЕ Е на МАХ и ще паднат оборотите. Направи си я да духа топло, но не на МАХ и ще си паднат оборотите само :thumbsup:
мечо защо чак сега го казваш тоя трик бе човек,ще пробвам дали и при мен е така... sleep.gif
:thumbsup:

Публикувано на: 04 Мар 2012 00:27
от Instruktor59@yahoo.com
Аз пък моето парно го държа изключено, докато двигателят не загрее поне до 40-60 градуса.
Причината е двигателят да работи най-малкото възможно време студен.

Публикувано на: 04 Мар 2012 01:15
от Me4oKyX
jim - еми че ...... таковата.... ВИНОВЕН СЪМ biggrin.gif Ще черпя един чай топъл като дойдеш или кафе, да изкупя греха :thumbsup:

Публикувано на: 13 Мар 2012 17:38
от whitefang
Става и с вентилатора ама трянва да е на 2 чертички макс май. А най-добре да е на ауто ,сега вече не е толкова студено, не вдига оборотите а и не духа студено докато не загрее . Като позагрее почва да духа полека и с дозагряването засилва самичко вентилатора ,като стигне вътре зададената температура в купето си намалява духането .
Въззползвай се от тоя климатроник иначе да си беше взел с врътки. Мен много ме кефи интелигентата работа на тойтския климатроник :thumbsup: