свещи на водната риза Avensis d4d 2001

bluebird
Мнения: 3
Регистриран на: 28 Юли 2011 16:03

свещи на водната риза Avensis d4d 2001

Мнение от bluebird » 29 Фев 2012 09:54

Здравейте Колеги,
Знае ли някой какво командва свещите за подгряване на водната риза на Avensis d4d 2001. Свещите са три, бяха изгоряли. Смених свещите, проверих релетата и бушоните - изправни са, но не идва маса кам релетата. Предпологам че има някаде термо датчик, който задейства релетата. Някой знае ли каде е и дали това е проблема.

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 29 Фев 2012 14:39

Преди да се ровиш, провери дали врътката за топлина в купето е на МАХ топло, защото на моята Корола вдига оборотите, само когато е МАХ топло завъртяно. Може от там да ти реже масата. :thumbsup:

bluebird
Мнения: 3
Регистриран на: 28 Юли 2011 16:03

Мнение от bluebird » 29 Фев 2012 15:15

Мерси, е климатроник, работи постоянно, иначе си прав, като се включи веднага вдига оборотите.

Аватар
coolone
Мнения: 140
Регистриран на: 18 Яну 2009 22:44
Местоположение: Бургас

Мнение от coolone » 29 Фев 2012 19:46

С изгорели свещи пак ли вдига оборотите ?
Пачо Кардана - Президент !!!

bluebird
Мнения: 3
Регистриран на: 28 Юли 2011 16:03

Мнение от bluebird » 01 Мар 2012 14:27

да, но загрява много по-бавно

Аватар
armeeco
Мнения: 16
Регистриран на: 14 Ное 2010 17:20
Местоположение: София

Мнение от armeeco » 01 Мар 2012 21:52

Колеги, да ви попитам 1.4 D-4D има ли такива свещи?
TOYOTA Corolla 2006 1.4D-4D/MMT

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 01 Мар 2012 23:22

Мне, там просто вдига оборотите, за да загрее уж по-бързо.... Ама няма особен ефект biggrin.gif

Аватар
vadoiv
Мнения: 75
Регистриран на: 24 Яну 2012 21:15

Мнение от vadoiv » 02 Мар 2012 19:44

Здравейте колеги, аз тойотата я имам от скоро..,но и мен започна да ме дразни тази работа на двигателя на около 1200 оборота ,докато загрее.Понеже за момента карам предимно градско на къси разстояния и ми прави впечатление,че дори и на 60-градуса на "водата",двг. пак работи на 1200 оборота. Изключвах фарове,парно,всякакви други консуматори,но ефект никакъв! Та...,се чудех дали вече не е измислен начин да се накара този двг.(D4D)...,да заработи като нормалните двигатели на 850-900 оборота! Ще съм благодарен ако някой сподели за някакво решение на този "проблем" на D4D! Иначе като загрее на 90-градоса рабати перфектно(една чертичка под 1000 оборота)...
TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 03 Мар 2012 02:00

Вече сме го упоменали по-горе - намали топлината да НЕ Е на МАХ и ще паднат оборотите. Направи си я да духа топло, но не на МАХ и ще си паднат оборотите само :thumbsup:

Аватар
vadoiv
Мнения: 75
Регистриран на: 24 Яну 2012 21:15

Мнение от vadoiv » 03 Мар 2012 17:20

Me4oKyX написа:Вече сме го упоменали по-горе - намали топлината да НЕ Е на МАХ и ще паднат оборотите. Направи си я да духа топло, но не на МАХ и ще си паднат оборотите само :thumbsup:
Благодаря ти "Мечо",с твоя помощ открих "ключо за бараката" :thumbsup: ! И преди бях намалял парното(но вентилатора),а сега като намалих градусите ,оборотите се нормализираха моментално... wink.gif !
TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 03 Мар 2012 17:30

Me4oKyX написа:Вече сме го упоменали по-горе - намали топлината да НЕ Е на МАХ и ще паднат оборотите. Направи си я да духа топло, но не на МАХ и ще си паднат оборотите само :thumbsup:
мечо защо чак сега го казваш тоя трик бе човек,ще пробвам дали и при мен е така... sleep.gif
:thumbsup:
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
Instruktor59@yahoo.com
Мнения: 233
Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
Местоположение: София

Мнение от Instruktor59@yahoo.com » 04 Мар 2012 00:27

Аз пък моето парно го държа изключено, докато двигателят не загрее поне до 40-60 градуса.
Причината е двигателят да работи най-малкото възможно време студен.
Каквото сам си направя, никой не може...

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 04 Мар 2012 01:15

jim - еми че ...... таковата.... ВИНОВЕН СЪМ biggrin.gif Ще черпя един чай топъл като дойдеш или кафе, да изкупя греха :thumbsup:

whitefang
Мнения: 145
Регистриран на: 21 Сеп 2010 10:22
Местоположение: Пловдив

Мнение от whitefang » 13 Мар 2012 17:38

Става и с вентилатора ама трянва да е на 2 чертички макс май. А най-добре да е на ауто ,сега вече не е толкова студено, не вдига оборотите а и не духа студено докато не загрее . Като позагрее почва да духа полека и с дозагряването засилва самичко вентилатора ,като стигне вътре зададената температура в купето си намалява духането .
Въззползвай се от тоя климатроник иначе да си беше взел с врътки. Мен много ме кефи интелигентата работа на тойтския климатроник :thumbsup:
Изображение
Corolla EU12 CDE120 D4D 2003

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot], Semrush [Bot] и 7 госта