Здравейте,
Преди няколко дена се сдобих с корола е12 1.6 и сега почвам да я стягам...Общо взето основните консумативи са сменени и сега гледам, каде излизат проблеми за решаване. Забелязах, че ръчната не държи много добре, а и някак ми се струва, че не стои много стегнато. Чудя се дали не трябва да се сменя жило ? Мисля да сменям и предни и задни накладки, че нещо чувам леко скърцане понякога при спиране... И още нещо - когато колата е студена при палена иска да се позадържи ключа повече преди да запали. До сега не съм карал подобна корола е не съм много наясно колко е нормално и от къде може да идва проблема :? Някой, ако помогне със съвет ще му бъда благодарен : )
Хлабава ръчна и леко бавно запалване :?
Колега, за жилото, възможно е да трябва да се натегне само. Ако не ти задържа, няма смисъл да го подменяш. За накладките - може да си скърцат от материала на феродото - поглени първо дали има останало феродо преди да тръгнеш да сменяш. Твърде вероятно е дори да ги смениш, новите също да скърцат (съвет: питай там където ти ги сменят да ти сложат такива, които не скърцат, с уговорката ако заскърцат да ги сменят с друга марка). За паленето - ако имаш предвид палене при -10, -20 - абсолютно нормално е да позадържаш ключа повече (2-3 секунди повече).
П.С. Честита и със здраве да си я караш....
П.С. Честита и със здраве да си я караш....
Най-хубавата кола е служебната. На второ място са всички нови коли под наем
Благодаря за отговора! До сега само дизел съм карал и не съм много наясно кое е нормално при бензините(особено при палене). Още повече, че не съм и с кой знае колко дълъг стаж зад волана...Ще взема освен някой ден да сваля гумите да видя какво е състоянието на накладките, но прочетох в книжката, че тръгне ли да се чува този звук трябва да ги сменям...Сякаш по-добре да ги сменя по-рано от колкото да ми се надерат дисковете после...Гледам в сервизната книжка, че е била в сервиз преди 17к, но едвали са ги сменяли тогава...
И още един въпрос...по нагорнище при тръгване като взема да отпускам съединителя без газ колата почва да гасне. Това нормално ли е ? С пежо на дизел го правя това и няма никакви проблеми...На полусъединител си стои спряла колата на баира без проблем :? (вярно, че пежото е купено чисто ново, но все пак...)
И още един въпрос...по нагорнище при тръгване като взема да отпускам съединителя без газ колата почва да гасне. Това нормално ли е ? С пежо на дизел го правя това и няма никакви проблеми...На полусъединител си стои спряла колата на баира без проблем :? (вярно, че пежото е купено чисто ново, но все пак...)
Честито и много приятни мигове с Corolla-та!
В статиите, които съм чел за E12, по-хлабавата ръчна спирачка се отбелязва като някакъв дребен недостатък, но на фона на качеството на колата, няма от какво да се притесняваш.
На моята Е11 накладките поскърцват по същия начин. Феродо има и е наполовина или малко над това. Поради тази причина не съм ги сменял. Явно предишният собственик в Италия е сложил такива. Колегите вече са ти казали да погледнеш дали е останало феродо или има контакт между метала и спирачния диск при спиране.
В статиите, които съм чел за E12, по-хлабавата ръчна спирачка се отбелязва като някакъв дребен недостатък, но на фона на качеството на колата, няма от какво да се притесняваш.
На моята Е11 накладките поскърцват по същия начин. Феродо има и е наполовина или малко над това. Поради тази причина не съм ги сменял. Явно предишният собственик в Италия е сложил такива. Колегите вече са ти казали да погледнеш дали е останало феродо или има контакт между метала и спирачния диск при спиране.
Да, ще видя дали има още живот в тях...Четох, че скърцането( в случай, че не е от заминало феродо) може да се оправи с медна грес по външната част на накладките...
А някакви съвети като марка какви да взема ако са за смяна ? Колегата @mimo_ ми предложи Ashika,Trw и mintex. Добри ли са ? Гледам, че едните били английска сглобка, другите японскиа? Каква е разликата? В един сервиз за части ми предложиха kashiyama. Евтини са, но ме съмнява, че няма да са качествени...
А някакви съвети като марка какви да взема ако са за смяна ? Колегата @mimo_ ми предложи Ashika,Trw и mintex. Добри ли са ? Гледам, че едните били английска сглобка, другите японскиа? Каква е разликата? В един сервиз за части ми предложиха kashiyama. Евтини са, но ме съмнява, че няма да са качествени...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта