Страница 1 от 1
corolla 1998 1.3 4E FE vdiga mnogo oboroti na prazen hod
Публикувано на: 18 Фев 2012 13:45
от epetkow
Zdraveite, imam corolla 98ma, svetna mi lampata check engine malko sled kato ya kupih. Lampata se vkluchva i izkluchva po vreme na dvijenie samo. Hodih na diagnostikv toyota i mi kazha che greshkata e ot kabela koito vodi kam datchika za temperaturata. Ne sam go opravql. Sled izvestno vreme obache pochna da vdiga oborotite do 2000 dokato chaakam na svetofara. Ot vreme na vreme pridarpva v dvijenie pri otpuskane na pedala za gazta. Chesto se sluchva da igraqt v granicata 500-600 do 1000, no ot drugite mnenia razbrah che e normalno. Nqkakvi idei? Suvet? Mersi predvaritelno
Публикувано на: 18 Фев 2012 13:58
от iwan33
И аз отскоро карам такава, със същия мотор. И макар че НИЩО не разбирам, ако бях на твое място първо щях да оправя въпросния кабел... Има вероятност да е от него, ако не подава верни данни за температурата...
Публикувано на: 18 Фев 2012 14:06
от epetkow
iwan33 написа:И аз отскоро карам такава, със същия мотор. И макар че НИЩО не разбирам, ако бях на твое място първо щях да оправя въпросния кабел... Има вероятност да е от него, ако не подава верни данни за температурата...
mersi za otgovora. Zabravih da kaja, che tehnika ot Toyota mi kaza che stoinstite bili normalni na temperaturata i datchika rabotel normalno. Ne q opravih zastoto karam kolata vseki deN,i nqmam alternativen transport.
Публикувано на: 18 Фев 2012 14:17
от iwan33
Щом според техника на Тойота всичко е наред няма какво да добавя освен да ти пожелая успех...
Публикувано на: 18 Фев 2012 20:17
от Instruktor59@yahoo.com
Колега epetkow, ако пък си намериш "алтернативна" кирилица, ще си помисля, че уважаваш колегите, от които търсиш помощ...
Публикувано на: 19 Фев 2012 10:50
от epetkow
Instruktor59@yahoo.com написа:Колега epetkow, ако пък си намериш "алтернативна" кирилица, ще си помисля, че уважаваш колегите, от които търсиш помощ...
Колега
Instruktor59@yahoo.com, моля за извинение за латиницата, но ще се радвам да получа и коментари по проблема.
Публикувано на: 19 Фев 2012 12:44
от мехаННика
Отиваш пак при същия техник от Тойота,съобщаваш за новия проблем и той ще ти каже какво друго да не оправяш.
Публикувано на: 21 Фев 2012 08:03
от epetkow
мехаННика написа:Отиваш пак при същия техник от Тойота,съобщаваш за новия проблем и той ще ти каже какво друго да не оправяш.
Отидох и пак ми казаха, че е виновен датчика за температурата (бил дефектирал) и за това се вдигали оборотите. ОК, само че не знам само защо не щеше да пали колата онзи ден, след като оборотите изведнъж се вдигнаха сами - угасих и след това не можа да запали - въртя на празно. Това ми се беше случвало и преди на паркинга в мола, ама тогава си помислих,че се е задавила.
Иначе, нов оригинален датчик при тях струва 140 лв, което ми се видя много пари

Публикувано на: 21 Фев 2012 10:11
от мехаННика
Ами потърси из моргите,пълно е с коли на части. Приятелката ми е с такава кола,ела може да го свалим за проба.
Публикувано на: 22 Фев 2012 00:38
от mitoko
epetkow написа:мехаННика написа:Отиваш пак при същия техник от Тойота,съобщаваш за новия проблем и той ще ти каже какво друго да не оправяш.
Отидох и пак ми казаха, че е виновен датчика за температурата (бил дефектирал) и за това се вдигали оборотите. ОК, само че не знам само защо не щеше да пали колата онзи ден, след като оборотите изведнъж се вдигнаха сами - угасих и след това не можа да запали - въртя на празно. Това ми се беше случвало и преди на паркинга в мола, ама тогава си помислих,че се е задавила.
Иначе, нов оригинален датчик при тях струва 140 лв, което ми се видя много пари

http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=11597&start=0 
Публикувано на: 26 Фев 2012 01:01
от Vokil
Аз бих си проверил уплътненията на инжекторите че като се опекат и започне да смуче въздух колата ей така става

Публикувано на: 28 Фев 2012 16:32
от epetkow
Vokil написа:Аз бих си проверил уплътненията на инжекторите че като се опекат и започне да смуче въздух колата ей така става

тези които са между колектора и инжектора или нещо вътре в самия инжектор?
Публикувано на: 29 Фев 2012 19:50
от epetkow
epetkow написа:Vokil написа:Аз бих си проверил уплътненията на инжекторите че като се опекат и започне да смуче въздух колата ей така става

тези които са между колектора и инжектора или нещо вътре в самия инжектор?
Смених температурния датчик (за справка - намерих го за 45 лв.) но за съжаление проблема не се реши.
Лампата пак си светва и изгасва и оборотите се качват от 650 до 1800 на празен ход.
Трябва да уточня, че няма строга взаимовръзка между светването и оборотите - едното не води до другото!
Публикувано на: 29 Фев 2012 21:44
от Vokil
epetkow написа:Vokil написа:Аз бих си проверил уплътненията на инжекторите че като се опекат и започне да смуче въздух колата ей така става

тези които са между колектора и инжектора или нещо вътре в самия инжектор?
Точно тези гумени пръстени.