Страница 1 от 22

Пасат или Авенсис ?

Публикувано на: 02 Фев 2012 21:52
от nock
Здравейте на всички,

Искам да се допитам до тези от вас които имат преки впечатления относно Пасат Б6 '06-'07 2.0 TDI и Тойота Авенсис 2.0-2.2 D4D от същите години.

Смятам да си закупя един от тези модели в следващия месец, та реших да ви питам. Ако обичате, опитайте се да бъдете безпристрастни :)

Определящото за мен е:
1) Вътрешен дизайн в купето (електроника, салон, функции)
2) Разход на гориво
3) Подръжка

Благодаря ви предварително!

Публикувано на: 02 Фев 2012 22:09
от PESHO OT MARS
Избегни точно този мотор. За пасата говоря.

2.0TDI има няколко версии:
най-старата е 2.0PD тази е добра. после почват да го правят с 2.0CR но там нещата са зле. Има второ поколение на 2.0CR което е сполучливо. И за капак има и най-новото поколение коет е хубаво ама скъпо за поддръжка.

Пасата към който си се насочил мисля че съвпада точно в годините с прървото поколение комън реил който се слави като калпав агрегат.

Публикувано на: 02 Фев 2012 22:18
от nock
Странна работа.

Във VW форумите казват Авенсис. Ти казваш Пасат :)

Другите как смятате?

EDIT: "Стори ми се, че прочетох избери, а не избегни този мотор" ти за кой от 2та автомобила си? Чисто технически.

Публикувано на: 02 Фев 2012 22:45
от zi_zi_top
Мани го Пасатора! wacko.gif

Публикувано на: 02 Фев 2012 23:31
от KiLLeR
Абе ти сериозно ли от форума на VW ти казват да избереш авенсиса и ти се чудиш ? wink.gif

Re: Пасат или Авенсис ?

Публикувано на: 03 Фев 2012 01:20
от E60_Power
nock написа:Здравейте на всички,

Искам да се допитам до тези от вас които имат преки впечатления относно Пасат Б6 '06-'07 2.0 TDI и Тойота Авенсис 2.0-2.2 D4D от същите години.

Смятам да си закупя един от тези модели в следващия месец, та реших да ви питам. Ако обичате, опитайте се да бъдете безпристрастни :)

Определящото за мен е:
1) Вътрешен дизайн в купето (електроника, салон, функции)
2) Разход на гориво
3) Подръжка

Благодаря ви предварително!
Като интериор Авенсис-а повече ми допада от Пасат-а. Колите на VW са известни със спартанския си интериор и поне на мен ми идват леко дървени. 2006-2007г. всички двулитрови мотори на Пасат са помпа дюза. Можеш да намериш оферта за 2.0 TDI комън рейл от 2007г. / така да пише в обявата /, но мотора със сигурност е помпа дюза, защото първия мотор CR на VW е монтиран през 2008г. в А4 на Ауди. 2.0 TDI PD е доста пъргав, но шумен агрегат и поне според мен D-4D мотора на Тойота е по-сполучлив мотор и няма част от недостатъците на двигателя на VW. Има и едни мотори 2.0 TDI, при които са внедрени пиезокристални дюзи на Сименс, а там ............ филма може да ти стане мноооооого цветен. VW признаха, че тези дюзи дават огромни проблеми и в последствие ги премахнаха, като продължиха работата си само с Бош. Та една такава дюза струва 1200 лева и въпроса не е дали ще се преебе, а кога ще се случи. По темата "пиезокристални дюзи на Сименс" е писано много по форумите / български и чуждестранни / и има хиляди собственици на коли с такива мотори, които са изревали от тях. Когато се развали дюзата, колата спира и ...... до там. После идва репатрак. Кои мотори са с подобни дюзи не зная, за съжаление. Вариант ти е 1.9 TDI, който е с елетро-механични дюзи / на практика са вечни / и е най-сполучливия мотор на VW изобщо. В годините 2006-2007г. има много Пасат-и с този двигател, който е малко слаб за това купе, но ако не търсиш кой знае каква динамика е идеален. Няма разваляне, в която и да е негова разновидност. Пасат с дизелов мотор / 1.9 или 2.0 / е много по-шумна кола / двигател / от дизеловия Авенсис. Ако това не ти е проблем, можеш да избереш него. Поне според мен, един Авенсис / с 2.2 дизелов мотор / е повече кола от Пасат. Като интериор, мотор, а защо не и качество / на Пасат-а хронична болка му е рейката - след 200.000 километра - и много бързото задръстване на DPF филтъра за твърди частици, а от там и належащата смяна /. Единствената причина, поради която не бих си купил японката е,че за мен това е много, ама много грозна на външен вид кола. Новия Авенсис много ми харесва, но стария е ужасно грозен на външен вид. Иначе тойотата е шестица. Вземи нея, ако не те притеснява външния й вид.

Re: Пасат или Авенсис ?

Публикувано на: 03 Фев 2012 07:44
от Kiki
E60_Power написа: Вземи нея, ако не те притеснява външния й вид.
Какво пък му е красивото на Пасата? ohmy.gif

Публикувано на: 03 Фев 2012 09:32
от SFINKS
Спора е безмислен , Авензис

Публикувано на: 03 Фев 2012 11:42
от Liubo
Окачването на Пасата е много скъпо за поддържане, не знам при Авенсиса как е.

Публикувано на: 03 Фев 2012 12:35
от scorpion
Хвани едното, удари другото biggrin.gif

Каквото ти хване най-много окото, т.е получи се "химия".
Иначе и двата автомобила са горе долу с еднаква подръжка. За разхода не знам при Пасата но мисля, че е малко по-висок от на Авенсиса.
При мен 2.2 Д-4Д среден смесен разход на гориво е около 6.3/100.
Извънградско с кротко каране да кажем около 5/100. Градско чисто около 8.6/100.
Дизайна на Пасата е по-добър, а интериорните детайли някак си по-изпипани. Материалите са що годе добри за класа си и при двата автомобила. Екстрите зависят от модификацията на автомобила !

Успех !

Публикувано на: 03 Фев 2012 13:07
от nock
Много добри коментари!

Благодаря ви за отделеното време :)

Честно да си призная в началото накланях везните към Пасата, заради дизайна (както отвън, така и от вътре), но заради твърде многото проблеми с моторите им изглежда, че този въпрос ще се окаже с лесен отговор.

Публикувано на: 03 Фев 2012 13:27
от Rudy
Това http://www.car24.bg/11310399517649004 е на мой приятел: равносметката: сменени 4 дюзи (х 1200 лв., нови, но от Германия с връзки- иначе х2000 от Юнитрейд), Турбина за близо 2 хил., няколко датчика за скромната сума от 2000+ лв. Дребните разходи като акумулатор, алтернатор, масла, ремъци, дискове и накладки не ги брои.

Иначе когато върви, върви много добре, чудесен автоматик, комфортна возия, хубав интериор.

Преди 2 години струваше 26000 лв. , сега от 6 месеца я продава на тази цена - със всички тези неща сменени.

Публикувано на: 03 Фев 2012 18:08
от zi_zi_top
Rudy написа:...
Преди 2 години струваше 26000 лв. , сега от 6 месеца я продава на тази цена - със всички тези неща сменени.
Твоят приятел за 2 години е загубил над 20 000 лв. само от "хардуеърни" загуби. wacko.gif
Ако си беше купил чисто нов Авенсис щеше да е на 2 пъти по-малка загуба, а ако си беше купил Авенсис на 3-4 години на още по малка. :whistle:

Публикувано на: 03 Фев 2012 18:22
от PESHO OT MARS
1.9TDi е бомба дюза и на пасат основното количество са с 116 или със 131 коня. този със 131 се води с доста прилична динамика. 1.9 бомба дюза има един калпав проблем че честичко разбива леглото на дюзата на 1-ви цилиндър. После филма е неприятен.
Като цяло бомба дюзата е хубав мотор но шумен и вървежа му не е толкова плавен. На някой им харесва мен лично не.

Най-сполучливия комън реил на ВАГ е 2.0 със 143 коня там имаме стандартни дюзи и нищо изненадващо. но се слага на по-нови коли като например А4/Б8.

Публикувано на: 03 Фев 2012 18:38
от nock
PESHO OT MARS написа:1.9TDi е бомба дюза и на пасат основното количество са с 116 или със 131 коня. този със 131 се води с доста прилична динамика. 1.9 бомба дюза има един калпав проблем че честичко разбива леглото на дюзата на 1-ви цилиндър. После филма е неприятен.
Като цяло бомба дюзата е хубав мотор но шумен и вървежа му не е толкова плавен. На някой им харесва мен лично не.

Най-сполучливия комън реил на ВАГ е 2.0 със 143 коня там имаме стандартни дюзи и нищо изненадващо. но се слага на по-нови коли като например А4/Б8.
Полезно. Thanks. :thumbsup:

Ще се поогледам в следващия месец и ще видим. Дано излезе някоя оферта за да "скоча" smile.gif