Za Crank Pulley na 2JZ
Публикувано на: 06 Окт 2006 22:29
Poneze nacisto mnogo se bontuva resih da otvorq taz tema.
Znaci pri 2JZ Crank Pulley ne se smenq poradi edna mnogo prosta pricina - takyv element vyv tazi kola nqma! ako ima ,neka da mi pokaze nekoi kyde vyv knigite na toyota pishe crank pulley ,ami ne pishe - pishe BALANCER.
Zasto e taka? Ami zastoto Toyota sa resili che tova e po-dobre ,motora se balansira harmonicno sys toz Balancer i kolkoto po-dyrt ,tolkova tozi balancer poema povece viracii. Vsysnost vyprosniq Balancer (ili makara) e mnogo itneresno napraven kato vytresnata chast e otdelena ot vynsnata sys edna guma ,te zaradi tva ne e prosto makara.
Na vsickoto i ot gore ,za chii chep mu e na chovek da go smenq? Ako znae malkoooo fizika sha mu e qsno che podoben element sys malyk radius ima otnositelno malko vliqnie na Rotacinata inercia na motor Assembly-to ,i ot tam kelepira da se smeni e malyk osobeno za motor sys tolkova tezyk crank/butala/shiiki.
Sa razbirase razni Riceri sys aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaKUR-i i drugi podobni si smenqt makarita ,poneze nali trebe da izglezdat cool!
I ne na posledno mqsto ,na Drift Eventa imase edna mnooooooooooogooooo qko napravena MK4 ,izpipana ot vsqkyde. Choveka si beshe smenil balancera ,i izricno go pitahme dali e imal problemi - otgovra mu beshe NE. Ambicirah sa i sa razchetoh na Supraforumite - tam pishe che ako se pravi izklucitelno seriozen BuildUp na motora ,koito da vklucva VISOKOOBOROTEN balans na motor Assembly-to ,MOZE da se mahne balancera i da se slozi makara. Samo che dinaicen balans na celoto assembly mogat da pravqt pod 50% ot mestata ,a visokoOboroten si e napravo rqdkost da nameri chovek kyde da napraat. Mezdu drugoto BuildUp-a na Marco e vklucval takyb Balans ,vyrtql e na daily Basis do 10500 RPM i ima dyno na koeto vyrti do 11 000!!!
Znaci pri 2JZ Crank Pulley ne se smenq poradi edna mnogo prosta pricina - takyv element vyv tazi kola nqma! ako ima ,neka da mi pokaze nekoi kyde vyv knigite na toyota pishe crank pulley ,ami ne pishe - pishe BALANCER.
Zasto e taka? Ami zastoto Toyota sa resili che tova e po-dobre ,motora se balansira harmonicno sys toz Balancer i kolkoto po-dyrt ,tolkova tozi balancer poema povece viracii. Vsysnost vyprosniq Balancer (ili makara) e mnogo itneresno napraven kato vytresnata chast e otdelena ot vynsnata sys edna guma ,te zaradi tva ne e prosto makara.
Na vsickoto i ot gore ,za chii chep mu e na chovek da go smenq? Ako znae malkoooo fizika sha mu e qsno che podoben element sys malyk radius ima otnositelno malko vliqnie na Rotacinata inercia na motor Assembly-to ,i ot tam kelepira da se smeni e malyk osobeno za motor sys tolkova tezyk crank/butala/shiiki.
Sa razbirase razni Riceri sys aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaKUR-i i drugi podobni si smenqt makarita ,poneze nali trebe da izglezdat cool!
I ne na posledno mqsto ,na Drift Eventa imase edna mnooooooooooogooooo qko napravena MK4 ,izpipana ot vsqkyde. Choveka si beshe smenil balancera ,i izricno go pitahme dali e imal problemi - otgovra mu beshe NE. Ambicirah sa i sa razchetoh na Supraforumite - tam pishe che ako se pravi izklucitelno seriozen BuildUp na motora ,koito da vklucva VISOKOOBOROTEN balans na motor Assembly-to ,MOZE da se mahne balancera i da se slozi makara. Samo che dinaicen balans na celoto assembly mogat da pravqt pod 50% ot mestata ,a visokoOboroten si e napravo rqdkost da nameri chovek kyde da napraat. Mezdu drugoto BuildUp-a na Marco e vklucval takyb Balans ,vyrtql e na daily Basis do 10500 RPM i ima dyno na koeto vyrti do 11 000!!!