Страница 1 от 1
Avensis 2007 г. 2.0 d4d 126 к.с. Сутрешно изпушване
Публикувано на: 25 Дек 2011 00:02
от Nikolos1976
При запалване сутрин изпушва за кратко и ми се струва бял пушек и после нищо. На какво може да се дължи това?
Публикувано на: 27 Дек 2011 10:44
от bmitev
Колега, в студените, влажни дни кондензира влага в генерацията на автомобила. Когато сутрин запалиш, горещите газове от двигателя изпаряват влагата и според мен това е което виждаш като "бял пушек".
Публикувано на: 27 Дек 2011 16:46
от iceman1234
И дизелите вадят конденз и пара в студено време. Но е в по-малки количества и по за кратко. Ако претриса и синее пушека, тогава вече може да се притесняваш.
Публикувано на: 28 Дек 2011 08:49
от Nikolos1976
Не знам за кондензации, но гледам bmv x5 и други такива дизели сутрин не изпушват изобщо. А всички караме с тия горива. Колата ми е на 65 000 км - смешно е да си говором за пушек и дюзи , но като я слушам студена при ускорение как тропка, май ще се наложи дюзички. Разочарова ме малко японеца
Публикувано на: 28 Дек 2011 09:25
от LEXUS
Аз не знам студен дизел при ускорение и празен ход да не тропка. Мен пък ме разочарова немеца,щото винаги е в сервиз.
Публикувано на: 28 Дек 2011 21:12
от iceman1234
BMW X5 (зависи кои - първите или последните) имат филтър за твърди частици и т.н. 1000 неща и няма как да го видиш да пуши. Ауспуха си му е чист, като току що поставен. А пара - пак ще си вади и той. Отделно - никой не те разбра, защо си разочарован.
Публикувано на: 29 Дек 2011 08:28
от Nikolos1976
Разочарован малко може би прозвуча пресилено, защото все пак купих авенсис, тъй като бях доволен от служебна такава. По- скоро имах може би очаквания за по-нисък разход от дизела, а не 8-8,5 градско. Но явно е нормално. Но с тия капризи към нафтата също ме учудват. А иначе колата си е перфектна. Само леки забележки към понъване на дунапрена на шофьорската седалка и износване на топпката на лоста на скоростите и изтърсване и лъскане на кожата на волана.
Публикувано на: 29 Дек 2011 09:10
от moloko
Да ти имам проблемите колега. "Топка на скоростния лост и кожата на волана и др.".
За разхода през зимата е нормално да е по-висок заради по-ниските температури. Но може да помислиш и за едно "почистване" на горивната система с някоя добавчица. Има ефект - личен опит.
Публикувано на: 29 Дек 2011 14:47
от Nikolos1976
Пробвах с добавка за почистване на дюзите и горивната система от тойота даже купена. Видимо никакъвефект. Вчера даже сипах и друга добавка пак оттам против сгъстяване на нафтата и т.н. Да видим какво ще стане. Все още си изпушва при натискане и така. И с тези цени на горивата май бензиновите коли пак ще си е по- разумното решение.
Публикувано на: 29 Дек 2011 16:59
от mafiota
Nikolos1976 написа:Пробвах с добавка за почистване на дюзите и горивната система от тойота даже купена. Видимо никакъвефект. Вчера даже сипах и друга добавка пак оттам против сгъстяване на нафтата и т.н. Да видим какво ще стане. Все още си изпушва при натискане и така. И с тези цени на горивата май бензиновите коли пак ще си е по- разумното решение.
решението е бензин +газ винаги е било най-изгодно според мен. Иначе нафта+добавка си идва дебело.
Re: Avensis 2007 г. 2.0 d4d 126 к.с. Сутрешно изпушване
Публикувано на: 29 Дек 2011 17:34
от iovkito
Nikolos1976 написа: и после нищо.
Мисля , че това е най-важното. Или си разочарован , че не продължава с белия пушек laugh.gif . Карай си количката и не се тормози с излишни работи. Не знам от кой град си , но разход 8-8,5/100 през зимата си е много добър. Все пак колата загрява извънградско до 90 градуса за 7-8 км каране на 6-та скорост. На къси разстояния си работи почти винаги на неоптимална температура. Щом ви харесват толкова газовите уредби , сменяйте колите и готово. С това газово никога не знаеш колко ти гори , особено като е студено навън , а колко ти сипват на бензиностанцията си е пак Божа работа. На аудито ми с бутилка 35 литра , нито веднъж не се е случило да заредя 2 пъти еднакво количество газ.Винаги е +/- 2-3 литра. Ако някой реши да обяснява как зависело от колонката , от температурата навън и от клапана в бутилката , може да си го спести , за да не превръща пак темата в бензин срещу дизел.