Корола 2002г 2.0 Д-4-Д дизел
Корола 2002г 2.0 Д-4-Д дизел
Здравейте, колеги, интересувам се за смяна на ангренажен ремък и ролките ли трябва да се сменят и ако може малко повече инфо от къде, какви да се вземат и т.н. Колата е Корола 2002г. дизел двигател Д4Д, 2.0.
Здрасти Алекс,
при смяна на ангренажни ремък е желателно да се сменят и всички ролки, тъй-като процедурата е по-трудно и последваща смяна на дефектирала ролка може да излезе скъпо, да не говорим, че дефектирала ролка може да ти донесе доста по-големи повреди и главоболия... Броя на ролките зависи от двигателя, при тебе най-вероятно имаш паразитна, обтегач и опъваща...
Другото е, че при тебе най-вероятно водната помпа също е зацепена на ангренажа и е хубаво и тя да се смени поради същата причина както при ролките....
От къде да ги вземеш....хм - най-добре е да са оригинални от Тойота, но хубавите части ще са доста по-скъпи. Иначе всяка голяма верига магазини за авточасти ще ти ги намерят, въпреки че при тях винаги има вероятност някоя част да не стане и да бягаш по време на ремонта обратно до тях за подмяна (което в повечето случаи е приемливо). Все пак смяната на ангренажен ремък и ролко е процедура към която не трябва да има компромиси
.
До колкото знам на оригинален ангр. ремък от Тойота дават 100 000км пробег, а за другите няма да ти дадат такъв, но това не е потвърдена информация...
при смяна на ангренажни ремък е желателно да се сменят и всички ролки, тъй-като процедурата е по-трудно и последваща смяна на дефектирала ролка може да излезе скъпо, да не говорим, че дефектирала ролка може да ти донесе доста по-големи повреди и главоболия... Броя на ролките зависи от двигателя, при тебе най-вероятно имаш паразитна, обтегач и опъваща...
Другото е, че при тебе най-вероятно водната помпа също е зацепена на ангренажа и е хубаво и тя да се смени поради същата причина както при ролките....
От къде да ги вземеш....хм - най-добре е да са оригинални от Тойота, но хубавите части ще са доста по-скъпи. Иначе всяка голяма верига магазини за авточасти ще ти ги намерят, въпреки че при тях винаги има вероятност някоя част да не стане и да бягаш по време на ремонта обратно до тях за подмяна (което в повечето случаи е приемливо). Все пак смяната на ангренажен ремък и ролко е процедура към която не трябва да има компромиси

До колкото знам на оригинален ангр. ремък от Тойота дават 100 000км пробег, а за другите няма да ти дадат такъв, но това не е потвърдена информация...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 3 госта