селика бедна смес

pipo
Мнения: 4
Регистриран на: 07 Дек 2011 14:04

селика бедна смес

Мнение от pipo » 07 Дек 2011 14:15

Колата е селика 2000г. при студено време и темп под 0, сутрин като запаля и в началото тръгва да се гаси и трябва да подам газ за да не изгасне, след това като по загрее малко 50-60 градуса оборотите почват да са нестабилни и лампата на чека понякога светва. Загрее ли колата проблема напълно изчезва. Колата върви добре всичко друго и е наред. Карах е на сервиз и правиха почистване на стъпковия мотор и на дроселовата клапа. Проблема остава, след това сипах добавка за почистване на инжекторите но и това не помогна. Колата има газов инжекцион, но проблема е и на газ и на бензин за това изключваме инжекторите. Карал съм дълго на бензин и пак е същото. Сместа е бедна без значение на газ или бензин се кара колата и това е само когато колата е добре изстинала. Загрее ли проблема изчезва. Мисля си за температурен датчик?

Аватар
coolone
Мнения: 140
Регистриран на: 18 Яну 2009 22:44
Местоположение: Бургас

Мнение от coolone » 07 Дек 2011 16:07

Би трябвало да отидеш на свястна диагностика, където да ти разчетат Live Data параметри като ъгъл на отваряне на дроселовата клапа, напрежение на ламбда сондите, газ анализ. То ще си покаже дали е бедна или богата сместа, и дали проблема не е някъде по свещи или кабели
smile.gif
Пачо Кардана - Президент !!!

pipo
Мнения: 4
Регистриран на: 07 Дек 2011 14:04

Мнение от pipo » 07 Дек 2011 17:04

Ако знаеш някъде в София където да знаят какво правят кажи? Щото всеки почва с тривиалното - запушени са ти инжекторите от газта е или други такива.

п.с. Сместа е бедна със сигурност, това го видяхме на компютър. Загрее ли всичко работи перфектно.

m0595
Мнения: 14
Регистриран на: 10 Авг 2009 19:33

Мнение от m0595 » 08 Дек 2011 08:00

Пробвай с температурниа датчик,всичко което си написал клони към него.

pipo
Мнения: 4
Регистриран на: 07 Дек 2011 14:04

Мнение от pipo » 09 Дек 2011 09:45

m0595 написа:Пробвай с температурниа датчик,всичко което си написал клони към него.
Вчера смених температурния датчик. Тази сутрин колата работеше много добре и тъкмо реших, че проблема е решен и за няколко секунди оборотите паднаха малко и лампата светна. Иначе го няма това постоянно заглъхване на оборотите и гаснене в началото. Преди да сменя датчика взех новия и стария и им замервах съпротивлението, като и двата ги слагах под течаща вода с различна температура. Резултата беше, че стария показваше по ниско съпротивление, т.е. лъже, че колата е повече загряла. Ще изчистя грешката и ще видя как ще се държи колата в следващите дни. Все пак оборотите може да се ОК, но сместа отново да е бедна?!

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 09 Дек 2011 19:38

ne e zadaljitelno tova da ti e problema, no bih pochnal ot tuk:

http://www.paradiseplace.org.uk/Celica/ ... 046-07.pdf

pone na USA modelite mojesh da kajesh ako tazi garnitura veche e smeniana, ot zavoda e cherna, a novata(17171–22060) e oranjeva. kat tragnesh da ia smeniash, triabva da vnimavash, kat otdelish Intake Manifold-a ot glavata, ne go darpai mnogo, ima edin markuch det idva ot kam zadnata strana, toi moje da se otkachi i da ne go vidish, pak kat varnesh vsichko obratno daje ne se vijda.
->

pipo
Мнения: 4
Регистриран на: 07 Дек 2011 14:04

Мнение от pipo » 04 Яну 2012 13:55

ALTEZZA написа:ne e zadaljitelno tova da ti e problema, no bih pochnal ot tuk:

http://www.paradiseplace.org.uk/Celica/ ... 046-07.pdf

pone na USA modelite mojesh da kajesh ako tazi garnitura veche e smeniana, ot zavoda e cherna, a novata(17171–22060) e oranjeva. kat tragnesh da ia smeniash, triabva da vnimavash, kat otdelish Intake Manifold-a ot glavata, ne go darpai mnogo, ima edin markuch det idva ot kam zadnata strana, toi moje da se otkachi i da ne go vidish, pak kat varnesh vsichko obratno daje ne se vijda.
Ходих в един сервиз на Bosh и там правиха всякакви тестове и диагностики... Колата беше студена и е чакахме да загрее и през цялото време не показа проблема. Извода беше, че може да всмуква въздух през сервото като натискам спирачката... За няколко дни след ходенето тезата до някъде се потвърждава. Ако карам по бързо и набивам спирачката рязко и колата не е загряла проблема се появява- колата и падат рязко оборотите и заглъхва, сякаш е всмукнала въздух. Обаче, защо проблема се появява само когато колата е стояла над 4-5 часа и температурите са под нула. Заграели каквото и да правя, колкото и да натискам спирачката нищо не се случва. Ако има проблем с уплътненията на сервото защо ще смуква въздух само когато е студено. Незнам защо изключиха тази гарнитура. При натискане на спирачката инерционните сили може да накланят колекторите и тогава да смуква от там или някъде другаде....???

Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от Vokil » 07 Яну 2012 00:05

Колата затова си има мап сензор като засмуче въздух да пусне и гориво тоест забрави за смученето на въздух ако смуче въздух ще и се вдигат оборотите няма да гасне.
Добавено: Скоро имах подобен проблем с една киа накрая се оказа разминаване в зацепването на ангренажа.
Човек и добре да живее умира .......

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 07 Яну 2012 08:45

Vokil написа:Колата затова си има мап сензор...
00 Celica e s MAF, a ne s MAP...
->

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] и 10 госта