Страница 1 от 1
Как да затегна ръчната на корола 2005 ?
Публикувано на: 06 Дек 2011 19:48
от cooyote
Колеги, ръчната ми вече не хваща добре и на последните зъбци :/ сигурно се е разхлабило жилото и ако може някой да ми каже как се затяга и каде да го търся ще съм благодарен

мерси
Публикувано на: 07 Дек 2011 01:51
от Me4oKyX
По-скоро, както при моята Корола, са за смяна накладките на барабаните отзад..... Не е много сложно, но си е играчка... Щом си на последните, нищо чудно да си за смяна... Аз от една година се каня, но още държи приятно добре biggrin.gif
Публикувано на: 07 Дек 2011 02:02
от KiLLeR
абе и аз онзи ден си го мислих това как става. Попринцип знам за коли, които като им натиснеш спирачката до край и вдигнеш ръчната се регулира обаче не знам дали и при тойота е така

Публикувано на: 07 Дек 2011 07:01
от ALTEZZA
KiLLeR написа:абе и аз онзи ден си го мислих това как става. Попринцип знам за коли, които като им натиснеш спирачката до край и вдигнеш ръчната се регулира обаче не знам дали и при тойота е така

ako e s barabani, stava s darpane na rachnata, no za oshte po-dobro regulirane, svaliash barabanite i navartash zabnoto kolelo. poprincip ot zadnata strana na barabanite ima gumena tapa, koiato kat se mahne i ot tam moje da se varti, ama na Corollite e malko trudno da se varti ot tam, po-lesno e napravo da se svaliat barabanite.
Публикувано на: 07 Дек 2011 08:13
от diesel_power
Сваля се гумата и през една дупка на диска се бърка с права отверка и се върти едно зъбно колелце.
Дърпа се ръчната до 3 ти зъб и се сенатяга докато блокира колелото.
Никога не се регулира с опъване от жилото,защото то има ограничен ход.
Публикувано на: 07 Дек 2011 08:55
от man0war
Аз пък съм чел, че има винт за натягане под лоста на ръчната, но трябва да се свали пластмасата около нея, което май е зор.
Публикувано на: 07 Дек 2011 12:14
от KiLLeR
Това, че трябва да е с барабани не го знаех! Благодаря Алтеза

Моята е с дискове, има ли такова зъбно колело?
Публикувано на: 07 Дек 2011 21:07
от LEXUS
Те всичките са с дискове, само че захващането е специфично и май му казват барабанни.
Публикувано на: 07 Дек 2011 21:21
от ALTEZZA
pone za USA, tazi generacia Corolla e s barabani ot zad, kat izkluchim Corolla XRS, tia e s diskove. razlikata e che tezi det sa s diskove, rachnata im spirachka e pak kat baraban, no ne se samoregulirat chrez darpane na rachnata spirachka. pri tiah triabva da se svali gumata, da se izvadi gumenata tapa i ot tam s otverka da se navarti zabnoto kolelo, keto predpolagam se namira na 6 chasa. pri normalnite barabani, zabnoto kolelo e na 12 chasa.
tuk pochti niama Corolli sas zadni diskove, no sam pochti siguren che e kat na Rav4
http://www.rav4world.com/forums/99-4-3- ... ole-2.html
scion tC e sashtoto
http://clubsciontc.com/forums/diy-insta ... hoes-7519/
Публикувано на: 07 Дек 2011 22:16
от zi_zi_top
Моята Корола Е12 е с дискове отзад с вграден барабан за ръчната спирачка и се регулира точно по описания от ALTEZZA начин.
Публикувано на: 07 Дек 2011 22:23
от LEXUS
Доколкото аз знам всички Короли Е12 /Европа/ са с дискове.