Как да затегна ръчната на корола 2005 ?

cooyote
Мнения: 49
Регистриран на: 12 Юни 2011 09:14
Местоположение: Варна

Как да затегна ръчната на корола 2005 ?

Мнение от cooyote » 06 Дек 2011 19:48

Колеги, ръчната ми вече не хваща добре и на последните зъбци :/ сигурно се е разхлабило жилото и ако може някой да ми каже как се затяга и каде да го търся ще съм благодарен :) мерси

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 07 Дек 2011 01:51

По-скоро, както при моята Корола, са за смяна накладките на барабаните отзад..... Не е много сложно, но си е играчка... Щом си на последните, нищо чудно да си за смяна... Аз от една година се каня, но още държи приятно добре biggrin.gif

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от KiLLeR » 07 Дек 2011 02:02

абе и аз онзи ден си го мислих това как става. Попринцип знам за коли, които като им натиснеш спирачката до край и вдигнеш ръчната се регулира обаче не знам дали и при тойота е така smile.gif
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 07 Дек 2011 07:01

KiLLeR написа:абе и аз онзи ден си го мислих това как става. Попринцип знам за коли, които като им натиснеш спирачката до край и вдигнеш ръчната се регулира обаче не знам дали и при тойота е така smile.gif
ako e s barabani, stava s darpane na rachnata, no za oshte po-dobro regulirane, svaliash barabanite i navartash zabnoto kolelo. poprincip ot zadnata strana na barabanite ima gumena tapa, koiato kat se mahne i ot tam moje da se varti, ama na Corollite e malko trudno da se varti ot tam, po-lesno e napravo da se svaliat barabanite.
->

Аватар
diesel_power
Мнения: 469
Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
Местоположение: Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от diesel_power » 07 Дек 2011 08:13

Сваля се гумата и през една дупка на диска се бърка с права отверка и се върти едно зъбно колелце.
Дърпа се ръчната до 3 ти зъб и се сенатяга докато блокира колелото.

Никога не се регулира с опъване от жилото,защото то има ограничен ход.

man0war
Мнения: 20
Регистриран на: 17 Авг 2011 10:26

Мнение от man0war » 07 Дек 2011 08:55

Аз пък съм чел, че има винт за натягане под лоста на ръчната, но трябва да се свали пластмасата около нея, което май е зор.
Corolla 1.4 vvti 2003 (E12)
Auris 1.3 vvti 2009 (E15)

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от KiLLeR » 07 Дек 2011 12:14

Това, че трябва да е с барабани не го знаех! Благодаря Алтеза :thumbsup: Моята е с дискове, има ли такова зъбно колело?
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 07 Дек 2011 21:07

Те всичките са с дискове, само че захващането е специфично и май му казват барабанни.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 07 Дек 2011 21:21

pone za USA, tazi generacia Corolla e s barabani ot zad, kat izkluchim Corolla XRS, tia e s diskove. razlikata e che tezi det sa s diskove, rachnata im spirachka e pak kat baraban, no ne se samoregulirat chrez darpane na rachnata spirachka. pri tiah triabva da se svali gumata, da se izvadi gumenata tapa i ot tam s otverka da se navarti zabnoto kolelo, keto predpolagam se namira na 6 chasa. pri normalnite barabani, zabnoto kolelo e na 12 chasa.

tuk pochti niama Corolli sas zadni diskove, no sam pochti siguren che e kat na Rav4
http://www.rav4world.com/forums/99-4-3- ... ole-2.html

scion tC e sashtoto
http://clubsciontc.com/forums/diy-insta ... hoes-7519/
->

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 07 Дек 2011 22:16

Моята Корола Е12 е с дискове отзад с вграден барабан за ръчната спирачка и се регулира точно по описания от ALTEZZA начин.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 07 Дек 2011 22:23

Доколкото аз знам всички Короли Е12 /Европа/ са с дискове.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта