Налягане на охладителната система РАВ4 95 год.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 24 Ное 2011 10:20
Налягане на охладителната система РАВ4 95 год.
Здравейте интересува ме колко е допустимото налягане на охладителната система на равката....като позагрее маркуча става твърд,но като го стистна с ръка опирам пръстите си.....!
Re: Налягане на охладителната система РАВ4 95 год.
мисля, че системата е трябва да е отворена - от към разширителния съдalex__alex написа:Здравейте интересува ме колко е допустимото налягане на охладителната система на равката....като позагрее маркуча става твърд,но като го стистна с ръка опирам пръстите си.....!

-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 24 Ное 2011 10:20
- iceman1234
- Мнения: 123
- Регистриран на: 29 Авг 2011 13:15
- Местоположение: Plovdiv
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 24 Ное 2011 10:20
Колега и моите са така твърди хем надути хем можеш да ги притиснеш с някаква сила.Само дето при мен отвреме на време балбука и губи антифриз някаде към 1см в измерен в казанчето на 1000км. а видимо няма теч от никаде.alex__alex написа:ами значи да не се притеснявам тогава....маркучите са корави но макар и със сила като ги стисна с ръка се допират стените не са се издули като балон
- slowtraveler
- Мнения: 6195
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 374 пъти
Системата в никакъв случай не е отворена....
Отделни части особено в главата се нагряват до над 100С, и затова системата се държи под налягане (написано на капачката) за да държат антифриза в течна фаза.... Знаете, че при повишено налягане водата кипи при по-високи температури.... Ако сте в планината, то водата ще кипи при по-ниска температура (при надморска височина 2000м температурата на кипене ще е около 92С)..
При заседнала отворена капачка обикновено при първото по-сериозно натоварване на двигателя хвърля антифриза ... И маркучите ще са много меки, без да се променят при студен и горещ автомобил.
При заседнала затворена капачка маркучите ще се надуват и ще са много твърди, а може и радиатора да гръмне...
Отделни части особено в главата се нагряват до над 100С, и затова системата се държи под налягане (написано на капачката) за да държат антифриза в течна фаза.... Знаете, че при повишено налягане водата кипи при по-високи температури.... Ако сте в планината, то водата ще кипи при по-ниска температура (при надморска височина 2000м температурата на кипене ще е около 92С)..
При заседнала отворена капачка обикновено при първото по-сериозно натоварване на двигателя хвърля антифриза ... И маркучите ще са много меки, без да се променят при студен и горещ автомобил.
При заседнала затворена капачка маркучите ще се надуват и ще са много твърди, а може и радиатора да гръмне...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Смятам че капачката не е заседнала в моя случай,тествах я когата си е на място форсирах двигатела и през определен момент изхвърляше балончета в компенсационния резервоар,а и когато загрее двигатела вдига нивото на антифриза в казанчето но го вдига два пръста най много и така си го държи ,не изхвърля антифриза навън.Мисълта ми е че по нищо не личи че губи антифриз или прегрява или капачката да е блокирала,само когато сутрин я проверя антифриза например е под нивото от предишния ден и така постъпенно си намалява по-малко.slowtraveler написа:Системата в никакъв случай не е отворена....
Отделни части особено в главата се нагряват до над 100С, и затова системата се държи под налягане (написано на капачката) за да държат антифриза в течна фаза.... Знаете, че при повишено налягане водата кипи при по-високи температури.... Ако сте в планината, то водата ще кипи при по-ниска температура (при надморска височина 2000м температурата на кипене ще е около 92С)..
При заседнала отворена капачка обикновено при първото по-сериозно натоварване на двигателя хвърля антифриза ... И маркучите ще са много меки, без да се променят при студен и горещ автомобил.
При заседнала затворена капачка маркучите ще се надуват и ще са много твърди, а може и радиатора да гръмне...
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 27 Авг 2010 09:45
На капачката пише 1.1 за мен това си е сериозно налягане за маркучите и като ги надвиши капачката отваря и изпуска охладителна течност,при мен и газове едновременно,Явно капачката работи щом още не са се пръснали маркучите,интересното е че не прегрява стрелката не мърда от средата ,колата загравя постъпено,имам си парно.Да това ще направя скоро време днес си оставих телефона в един сервиз като вземат системата ще ми звъннат да отида да япроверят,а те ще звъннат кой се отказва от 5лв.Ще пиша резултат но най вероятно към края на другата седмица.dobatadobrev написа:Диагностика с манометър за охладителната система вероятно ще даде отговор на въпроса ти,че и за други неща дали са в ред. Маркучите стават по твърди има налягане в системата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта