Страница 1 от 4

Почукване отпред при малки неравностти

Публикувано на: 12 Окт 2011 19:22
от rumenmitev
Здравейте, проблема е, при малки неравностти колата(авенсис1 комби) почуква отпред.Сменил съм биалета, но тропването си остана. Дали са за смяна тампоните на стабилизиращата щанга?

Публикувано на: 13 Окт 2011 09:37
от desotodorov
Смени и другата биалета wink.gif
От тампоните не почуква - все пак щангата подскача в гума...пък вземи ги смени и тампоните, не са скъпи а и операцията е лесна...

Re: Почукване отпред при малки неравностти

Публикувано на: 13 Окт 2011 09:47
от Petar
Първо пробвай със смяната и на другата биалетка имах бодобен случаи почукваше ми от лявата страна смених лява биалетка асе оказа че дясната и заминала

Публикувано на: 13 Окт 2011 11:16
от rumenmitev
Защо да сменям другата биалетка като от тази страна не чувам тропане или тя птредава?

Публикувано на: 13 Окт 2011 12:50
от Petar
Има хоризонтална щанга на която са закрепени биалетките каято предава почукването от другата старана

Публикувано на: 13 Окт 2011 15:00
от rumenmitev
Ще я сменя и другата. Понеже усещам чукането ниско на гумата, предполагам, че не може да е от тампони на амортесьора, че и за тях ми споменаха. Като натискам на калника нищо не се чува, което ме кара да мисля, че потропването е от биалетка или тампон на стабилизираща щанга. Благодаря Ви за съветите. Меджу другото в един сервиз 1 час се чесаха по главата и казаха, че всичко е ок., докато решиха да ми сменят едната биалетка.

Публикувано на: 13 Окт 2011 15:46
от LEXUS
rumenmitev написа: Меджу другото в един сервиз 1 час се чесаха по главата и казаха, че всичко е ок., докато решиха да ми сменят едната биалетка.
Те в 80% от сервизите това правят. Ако искаш коректно становище, отиди в Тойота. Иначе попадаш на майстори със силни сърбежи и слаби познания.

Публикувано на: 13 Окт 2011 16:41
от TATI
Повечето правят така и сменят само по едно нещо, което мен лично много ме дразни. Каква е логиката да смени едната биалетка, като след месец или два най-много трябва да смени и другата. То е ясно, че е направено, за да ти вземе парите. Аз, това което правя е, че си сменям всичко комплект, а ако евентуално едно от тези сменени неща е здраво, майната му. Сега ще сменям кормилен накрайник, че се спука маншона, но ще сменя и другия, че не го знам кога и той ще се спука и после два пъти реглаж на предница не ми се прави. Така и така ще разглобявам, поне всичко наведнъж и после си караш спокойно. На сеата скоро сменях биалетки и изобщо не се чудих дали да сменям другата, а директно изхвърлих и двете. Все пак моите коли са, за да ми вадят пари и нямам време през ден два да съм по сервизи.

Публикувано на: 13 Окт 2011 16:44
от kofarata
половин година ми вадеше нервите подобно потропване, а всичко по окачването ми беше здраво. Оказа се разхлабени прахоуловители laugh.gif и проблема изчезна с две свински опашки... пожелавам този проблем на всички, които им тропа :thumbsup:

Публикувано на: 13 Окт 2011 18:15
от rumenmitev
TATI написа:Повечето правят така и сменят само по едно нещо, което мен лично много ме дразни. Каква е логиката да смени едната биалетка, като след месец или два най-много трябва да смени и другата. То е ясно, че е направено, за да ти вземе парите. Аз, това което правя е, че си сменям всичко комплект, а ако евентуално едно от тези сменени неща е здраво, майната му. Сега ще сменям кормилен накрайник, че се спука маншона, но ще сменя и другия, че не го знам кога и той ще се спука и после два пъти реглаж на предница не ми се прави. Така и така ще разглобявам, поне всичко наведнъж и после си караш спокойно. На сеата скоро сменях биалетки и изобщо не се чудих дали да сменям другата, а директно изхвърлих и двете. Все пак моите коли са, за да ми вадят пари и нямам време през ден два да съм по сервизи.

И аз мислех да сменям и двете биалетки, но от сервиза ме убеждаваха, че по добре да карам със старата, че новата може да не искара колкото нея. Може ли да купя друга марка или да взема от същата каквато ми сложиха от едната страна на DELPHI. Добри отзиви съм чул за АС Метал-турски са но правили части по окачването за армията.

Публикувано на: 13 Окт 2011 18:39
от TATI
За заместителите нямам наблюдения. Аз за Тойотите си поръчвам само оригинални части от колегата ТойотаФоревър, тук от форума и до сега не е имало случай нещо да не стане или пък да ме притеснява. Винаги, всичко е много точно и каквото трябва да бъде. Цените му са повече от нормални, за да ходя да обикалям магазини и да купувам части с неясен произход. Така, че за мен, аз съм намерил, това което ми трябва. За колата си никога не правя компромис, тъй като тя ми вади хляба и пак тя вози семейството ми. За това никакъв компромис със сигурност. И спя спокойно, че всичко по колата ми е наред.
На сеата, който ми е служебен и го кара друг човек, поръчвам само от доверения си сервиз. Не са оригинални. Това, естествено не означава, че слагам каквото ми падне. Винаги гледам да е качествена част с ясен произход. Защото и той работи за мен също. Изобщо, евтиното излиза скъпо накрая, а понякога може да коства и човешки жертви.
Относно марката, моя съвет е да сложиш от същата марка. Аз не бих експериментирал с разни марки. Но, може пък тия, които ти си гледал да се окажат по-качествени.

Публикувано на: 13 Окт 2011 22:10
от desotodorov
И аз достигнах до същото за частите:
1. Колегата Toyota Forever (да е жив и здрав и да му върви бизнеса).
2. Ако няма как от него фирма за окачването - японските "555" или пък немски "Lemfoerder", под това качество и не мисля да падам. Като задължително от Евро 07, там поне произхода е ясен, пък и цените не са лоши.

Публикувано на: 13 Окт 2011 22:22
от rumenmitev
Относно турските имах предвид за качеството, а не за парите. И аз досега не съм правил икономия, а съм се опитвал да взимам качествени части, затова питам за АС Метал. Евро 07 на ъгъла на Симеон и Константин Величков ли е ?

Публикувано на: 13 Окт 2011 23:13
от KiLLeR
Никво Евро 07 http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=11597&start=735 колегата ;) :thumbsup:

Публикувано на: 14 Окт 2011 16:03
от rumenmitev
Здравейте,
Днес смених и другата биелетка, пак чука.