Страница 1 от 2

след смяна двигател не пали YARIS бензин

Публикувано на: 02 Окт 2011 20:47
от milefff
след смяна на цял двигател на бензинов ярис не иска да запали , от какво може да е това? по новия двигател всичко е проверено зацепено и т.н. но.. не иска и неиска..
някой може ли да сподели , че колцата така си стои от няколко дена?
поздрави

Публикувано на: 02 Окт 2011 21:18
от slowtraveler
При такава голяма интервенция проблемите могат да са прекалено различни.
Гориво има ли? Дизел или бензин е?
Ако е дизел - обезвъздушаването не е толкова лесна работа.
Как е електрониката - сменяна ли е с двигателя? И абсолютно същия ли е двигателя? Токове има ли? Сензорите навързани и ОК ли са?
Работил ли е въобще предходния двигател преди трансплантацията?

.

Публикувано на: 02 Окт 2011 22:09
от milefff
колега,.... тебе те разпознах от ника и от деу форума ;)

ами бензин е пише го ,
двигателя е абсолютно същия , работил е преди това. преди да се смени и предходния двигател работеше но със страшен шум който мисля че излезе от крива биела?! не съм сигурен точно , на приятел е колата , след трансплантацията... няма палене , сменени са и всички стари датчици от стария двигател ..към новия(стар) сложен на колата , ефект нулев, сменени свещи .. същата работа, при изваждане на дюзите и проба при въртене бензин пръска ... и се получава едно кюфкане в възддушния филтър?!

поздрави

Публикувано на: 02 Окт 2011 22:20
от slowtraveler
Кюфкането обикновено е в следствие на тотално объркано запалване.
Щом сте проверили зацепване на ангренажи и т.н. продължаваме нататък с гадаенето..
Тоя двигател с дистрибуторна капачка ли е? Ако е с капачка, може да са объркани кабелите (или капачката да е обърната на 180 градуса...
Щом хвърля гориво проверете токовете - дали подава искра на правилния цилиндър...

Публикувано на: 02 Окт 2011 22:20
от desotodorov
Хм, ми то така става, когато центровката не е добра, т.е. - зацепването на коляновия към разпределителния вал...но ако не е пипано там и е работил преди това - отпада като причина.

Публикувано на: 02 Окт 2011 22:23
от milefff
проверени са всички белези , колянов вал , разпределителен .. абе сичко , и видях една тема от преди 3 години на един колега от този форум, за някакъв проблем след махане на акумулатор? да не е нещо подобно но не е писано решение след това на проблема ?

Публикувано на: 02 Окт 2011 23:24
от KiLLeR
Да не би да е имобилайзера?

Публикувано на: 03 Окт 2011 00:13
от milefff
утре ще го проверим и него , дано да е от там ... че .... става ужас с ужасен край :)

Публикувано на: 03 Окт 2011 00:31
от KiLLeR
Оставяш с имобилайзера на 2zz(той е във инсталацията ,която е на двигателя) , но ключа и централното са на 1zz
За целта трябва да отвориш ключа на 2zz мотора, и да извадиш едно малко магнитче и да го сложиш във твойто дистанционно.
Без да размениш магнитчетата колата няма да запали.
Тоест ще ти примигва диода на алармата
Това е от една друга тема, пак става въпрос за смяна на двигатели. Не пречи да опитате. Успех и дано е само това :thumbsup:

Публикувано на: 03 Окт 2011 18:57
от nowyaris
Колата пали при натиснат докрай съединител.Проверете там датчик ли е,каквото е там,щото ако не е натиснат до края има да въртите доде свърши стартера и няма да запали.Който разбира да каже.

Публикувано на: 03 Окт 2011 22:47
от Nixter
И аз това щах да кажа за съединителя, обаче Ярисът е стара генерация и едва ли при него го има тоя номер.

Публикувано на: 03 Окт 2011 22:55
от diesel_power
slowtraveler написа:Щом сте проверили зацепване на ангренажи и т.н. продължаваме нататък с гадаенето..
Тоя двигател с дистрибуторна капачка ли е? Ако е с капачка, може да са объркани кабелите (или капачката да е обърната на 180 градуса...
Дистрибуторна капачка ?!?!
wacko.gif worthy.gif

Не знам защо гледате как е зацепен след като е работел до последно.

Публикувано на: 03 Окт 2011 23:11
от ALTEZZA
ako praska benzin, znachi ne e ot immobilizer-a(toi bi sprial pulsa na injectorite i sashto iskrata). ako dvigatelia predi e rabotil i ne ste go otvariali(ne ste pipali adrenajen remak/veriga), znachi ne bi triabvalo timing-a da e problema. po skoro i az mislia che triabva da se proveriat kabelite kam sveshtite dali sa navarzani kat horata(kakto savetva slowtraveler). sashto taka ako e s distributor, da ne bi toi da e obarnat, ili kapachkata mu. ako e s bubini, dali te sa svarzani pravilno(konektorite koito otivat kam tiah dali sa pravilnite).

edin dvigatel che da raboti, mu triabvat tri neshta:
kompresia
iskra na sveshtite
puls/benzin na injectorite
ako tezi tri neshta gi ima, togava se presledva timing-a(adrenaj, instalacia na valove, okabeliavane za sveshtite)vse pak vsiako edno neshto triabva da se sluchva v tochno opredelen moment...

Публикувано на: 03 Окт 2011 23:33
от slowtraveler
diesel_power написа:....

Дистрибуторна капачка ?!?!
wacko.gif worthy.gif

Не знам защо гледате как е зацепен след като е работел до последно.
Какво те учуди? Питам, защото не си спомям как е реализирано ярисчето... При обърната капачка искрата я подава не в края на компресионния ход, а в края на изпускателния и началото на всмукателния - в който са отворени клапаните (затваря изпускателния и започва да отваря всмукателния)... И съответно се случва да запали сместа в смукателния колектор, откъдето е 'кюфкането'..
При объркани кабели ефекта е същия...
ALTEZZA, веднъж борихме една корола. При неработещ имобилайзер хвърляше бензин (свещите бяха мокри). И при опит за палене даваше 3-4 пъти искра, ама със съвсем неправилен тайминг... Като че ли се опитва да палне, ама 'изкюфка' и до там (след 3-4 искри, искрата изчезва изцяло)..
Така, че може и това да е причина.

Публикувано на: 04 Окт 2011 03:37
от Espace&Yaris
Какви дистрибуторни капачки, Ярисите са с бобина-свещ?