след смяна двигател не пали YARIS бензин

milefff
Мнения: 5
Регистриран на: 29 Авг 2009 16:38

след смяна двигател не пали YARIS бензин

Мнение от milefff » 02 Окт 2011 20:47

след смяна на цял двигател на бензинов ярис не иска да запали , от какво може да е това? по новия двигател всичко е проверено зацепено и т.н. но.. не иска и неиска..
някой може ли да сподели , че колцата така си стои от няколко дена?
поздрави

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6193
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 341 пъти
Получена  благодарност: 373 пъти

Мнение от slowtraveler » 02 Окт 2011 21:18

При такава голяма интервенция проблемите могат да са прекалено различни.
Гориво има ли? Дизел или бензин е?
Ако е дизел - обезвъздушаването не е толкова лесна работа.
Как е електрониката - сменяна ли е с двигателя? И абсолютно същия ли е двигателя? Токове има ли? Сензорите навързани и ОК ли са?
Работил ли е въобще предходния двигател преди трансплантацията?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

milefff
Мнения: 5
Регистриран на: 29 Авг 2009 16:38

.

Мнение от milefff » 02 Окт 2011 22:09

колега,.... тебе те разпознах от ника и от деу форума ;)

ами бензин е пише го ,
двигателя е абсолютно същия , работил е преди това. преди да се смени и предходния двигател работеше но със страшен шум който мисля че излезе от крива биела?! не съм сигурен точно , на приятел е колата , след трансплантацията... няма палене , сменени са и всички стари датчици от стария двигател ..към новия(стар) сложен на колата , ефект нулев, сменени свещи .. същата работа, при изваждане на дюзите и проба при въртене бензин пръска ... и се получава едно кюфкане в възддушния филтър?!

поздрави

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6193
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 341 пъти
Получена  благодарност: 373 пъти

Мнение от slowtraveler » 02 Окт 2011 22:20

Кюфкането обикновено е в следствие на тотално объркано запалване.
Щом сте проверили зацепване на ангренажи и т.н. продължаваме нататък с гадаенето..
Тоя двигател с дистрибуторна капачка ли е? Ако е с капачка, може да са объркани кабелите (или капачката да е обърната на 180 градуса...
Щом хвърля гориво проверете токовете - дали подава искра на правилния цилиндър...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

desotodorov

Мнение от desotodorov » 02 Окт 2011 22:20

Хм, ми то така става, когато центровката не е добра, т.е. - зацепването на коляновия към разпределителния вал...но ако не е пипано там и е работил преди това - отпада като причина.

milefff
Мнения: 5
Регистриран на: 29 Авг 2009 16:38

Мнение от milefff » 02 Окт 2011 22:23

проверени са всички белези , колянов вал , разпределителен .. абе сичко , и видях една тема от преди 3 години на един колега от този форум, за някакъв проблем след махане на акумулатор? да не е нещо подобно но не е писано решение след това на проблема ?

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от KiLLeR » 02 Окт 2011 23:24

Да не би да е имобилайзера?
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

milefff
Мнения: 5
Регистриран на: 29 Авг 2009 16:38

Мнение от milefff » 03 Окт 2011 00:13

утре ще го проверим и него , дано да е от там ... че .... става ужас с ужасен край :)

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от KiLLeR » 03 Окт 2011 00:31

Оставяш с имобилайзера на 2zz(той е във инсталацията ,която е на двигателя) , но ключа и централното са на 1zz
За целта трябва да отвориш ключа на 2zz мотора, и да извадиш едно малко магнитче и да го сложиш във твойто дистанционно.
Без да размениш магнитчетата колата няма да запали.
Тоест ще ти примигва диода на алармата
Това е от една друга тема, пак става въпрос за смяна на двигатели. Не пречи да опитате. Успех и дано е само това :thumbsup:
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 03 Окт 2011 18:57

Колата пали при натиснат докрай съединител.Проверете там датчик ли е,каквото е там,щото ако не е натиснат до края има да въртите доде свърши стартера и няма да запали.Който разбира да каже.

Nixter
Мнения: 584
Регистриран на: 31 Окт 2007 18:39
Местоположение: Бургас

Мнение от Nixter » 03 Окт 2011 22:47

И аз това щах да кажа за съединителя, обаче Ярисът е стара генерация и едва ли при него го има тоя номер.
Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007

Аватар
diesel_power
Мнения: 469
Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
Местоположение: Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от diesel_power » 03 Окт 2011 22:55

slowtraveler написа:Щом сте проверили зацепване на ангренажи и т.н. продължаваме нататък с гадаенето..
Тоя двигател с дистрибуторна капачка ли е? Ако е с капачка, може да са объркани кабелите (или капачката да е обърната на 180 градуса...
Дистрибуторна капачка ?!?!
wacko.gif worthy.gif

Не знам защо гледате как е зацепен след като е работел до последно.

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 03 Окт 2011 23:11

ako praska benzin, znachi ne e ot immobilizer-a(toi bi sprial pulsa na injectorite i sashto iskrata). ako dvigatelia predi e rabotil i ne ste go otvariali(ne ste pipali adrenajen remak/veriga), znachi ne bi triabvalo timing-a da e problema. po skoro i az mislia che triabva da se proveriat kabelite kam sveshtite dali sa navarzani kat horata(kakto savetva slowtraveler). sashto taka ako e s distributor, da ne bi toi da e obarnat, ili kapachkata mu. ako e s bubini, dali te sa svarzani pravilno(konektorite koito otivat kam tiah dali sa pravilnite).

edin dvigatel che da raboti, mu triabvat tri neshta:
kompresia
iskra na sveshtite
puls/benzin na injectorite
ako tezi tri neshta gi ima, togava se presledva timing-a(adrenaj, instalacia na valove, okabeliavane za sveshtite)vse pak vsiako edno neshto triabva da se sluchva v tochno opredelen moment...
->

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6193
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 341 пъти
Получена  благодарност: 373 пъти

Мнение от slowtraveler » 03 Окт 2011 23:33

diesel_power написа:....

Дистрибуторна капачка ?!?!
wacko.gif worthy.gif

Не знам защо гледате как е зацепен след като е работел до последно.
Какво те учуди? Питам, защото не си спомям как е реализирано ярисчето... При обърната капачка искрата я подава не в края на компресионния ход, а в края на изпускателния и началото на всмукателния - в който са отворени клапаните (затваря изпускателния и започва да отваря всмукателния)... И съответно се случва да запали сместа в смукателния колектор, откъдето е 'кюфкането'..
При объркани кабели ефекта е същия...
ALTEZZA, веднъж борихме една корола. При неработещ имобилайзер хвърляше бензин (свещите бяха мокри). И при опит за палене даваше 3-4 пъти искра, ама със съвсем неправилен тайминг... Като че ли се опитва да палне, ама 'изкюфка' и до там (след 3-4 искри, искрата изчезва изцяло)..
Така, че може и това да е причина.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Espace&Yaris
Мнения: 124
Регистриран на: 13 Дек 2009 11:39
Местоположение: Плевен

Мнение от Espace&Yaris » 04 Окт 2011 03:37

Какви дистрибуторни капачки, Ярисите са с бобина-свещ?

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта