след смяна двигател не пали YARIS бензин
след смяна двигател не пали YARIS бензин
след смяна на цял двигател на бензинов ярис не иска да запали , от какво може да е това? по новия двигател всичко е проверено зацепено и т.н. но.. не иска и неиска..
някой може ли да сподели , че колцата така си стои от няколко дена?
поздрави
някой може ли да сподели , че колцата така си стои от няколко дена?
поздрави
- slowtraveler
- Мнения: 6193
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 373 пъти
При такава голяма интервенция проблемите могат да са прекалено различни.
Гориво има ли? Дизел или бензин е?
Ако е дизел - обезвъздушаването не е толкова лесна работа.
Как е електрониката - сменяна ли е с двигателя? И абсолютно същия ли е двигателя? Токове има ли? Сензорите навързани и ОК ли са?
Работил ли е въобще предходния двигател преди трансплантацията?
Гориво има ли? Дизел или бензин е?
Ако е дизел - обезвъздушаването не е толкова лесна работа.
Как е електрониката - сменяна ли е с двигателя? И абсолютно същия ли е двигателя? Токове има ли? Сензорите навързани и ОК ли са?
Работил ли е въобще предходния двигател преди трансплантацията?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
.
колега,.... тебе те разпознах от ника и от деу форума ;)
ами бензин е пише го ,
двигателя е абсолютно същия , работил е преди това. преди да се смени и предходния двигател работеше но със страшен шум който мисля че излезе от крива биела?! не съм сигурен точно , на приятел е колата , след трансплантацията... няма палене , сменени са и всички стари датчици от стария двигател ..към новия(стар) сложен на колата , ефект нулев, сменени свещи .. същата работа, при изваждане на дюзите и проба при въртене бензин пръска ... и се получава едно кюфкане в възддушния филтър?!
поздрави
ами бензин е пише го ,
двигателя е абсолютно същия , работил е преди това. преди да се смени и предходния двигател работеше но със страшен шум който мисля че излезе от крива биела?! не съм сигурен точно , на приятел е колата , след трансплантацията... няма палене , сменени са и всички стари датчици от стария двигател ..към новия(стар) сложен на колата , ефект нулев, сменени свещи .. същата работа, при изваждане на дюзите и проба при въртене бензин пръска ... и се получава едно кюфкане в възддушния филтър?!
поздрави
- slowtraveler
- Мнения: 6193
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 373 пъти
Кюфкането обикновено е в следствие на тотално объркано запалване.
Щом сте проверили зацепване на ангренажи и т.н. продължаваме нататък с гадаенето..
Тоя двигател с дистрибуторна капачка ли е? Ако е с капачка, може да са объркани кабелите (или капачката да е обърната на 180 градуса...
Щом хвърля гориво проверете токовете - дали подава искра на правилния цилиндър...
Щом сте проверили зацепване на ангренажи и т.н. продължаваме нататък с гадаенето..
Тоя двигател с дистрибуторна капачка ли е? Ако е с капачка, може да са объркани кабелите (или капачката да е обърната на 180 градуса...
Щом хвърля гориво проверете токовете - дали подава искра на правилния цилиндър...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
Това е от една друга тема, пак става въпрос за смяна на двигатели. Не пречи да опитате. Успех и дано е само товаОставяш с имобилайзера на 2zz(той е във инсталацията ,която е на двигателя) , но ключа и централното са на 1zz
За целта трябва да отвориш ключа на 2zz мотора, и да извадиш едно малко магнитче и да го сложиш във твойто дистанционно.
Без да размениш магнитчетата колата няма да запали.
Тоест ще ти примигва диода на алармата

- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Дистрибуторна капачка ?!?!slowtraveler написа:Щом сте проверили зацепване на ангренажи и т.н. продължаваме нататък с гадаенето..
Тоя двигател с дистрибуторна капачка ли е? Ако е с капачка, може да са объркани кабелите (или капачката да е обърната на 180 градуса...


Не знам защо гледате как е зацепен след като е работел до последно.
ako praska benzin, znachi ne e ot immobilizer-a(toi bi sprial pulsa na injectorite i sashto iskrata). ako dvigatelia predi e rabotil i ne ste go otvariali(ne ste pipali adrenajen remak/veriga), znachi ne bi triabvalo timing-a da e problema. po skoro i az mislia che triabva da se proveriat kabelite kam sveshtite dali sa navarzani kat horata(kakto savetva slowtraveler). sashto taka ako e s distributor, da ne bi toi da e obarnat, ili kapachkata mu. ako e s bubini, dali te sa svarzani pravilno(konektorite koito otivat kam tiah dali sa pravilnite).
edin dvigatel che da raboti, mu triabvat tri neshta:
kompresia
iskra na sveshtite
puls/benzin na injectorite
ako tezi tri neshta gi ima, togava se presledva timing-a(adrenaj, instalacia na valove, okabeliavane za sveshtite)vse pak vsiako edno neshto triabva da se sluchva v tochno opredelen moment...
edin dvigatel che da raboti, mu triabvat tri neshta:
kompresia
iskra na sveshtite
puls/benzin na injectorite
ako tezi tri neshta gi ima, togava se presledva timing-a(adrenaj, instalacia na valove, okabeliavane za sveshtite)vse pak vsiako edno neshto triabva da se sluchva v tochno opredelen moment...
->
- slowtraveler
- Мнения: 6193
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 373 пъти
Какво те учуди? Питам, защото не си спомям как е реализирано ярисчето... При обърната капачка искрата я подава не в края на компресионния ход, а в края на изпускателния и началото на всмукателния - в който са отворени клапаните (затваря изпускателния и започва да отваря всмукателния)... И съответно се случва да запали сместа в смукателния колектор, откъдето е 'кюфкането'..diesel_power написа:....
Дистрибуторна капачка ?!?!
![]()
Не знам защо гледате как е зацепен след като е работел до последно.
При объркани кабели ефекта е същия...
ALTEZZA, веднъж борихме една корола. При неработещ имобилайзер хвърляше бензин (свещите бяха мокри). И при опит за палене даваше 3-4 пъти искра, ама със съвсем неправилен тайминг... Като че ли се опитва да палне, ама 'изкюфка' и до там (след 3-4 искри, искрата изчезва изцяло)..
Така, че може и това да е причина.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 13 Дек 2009 11:39
- Местоположение: Плевен
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта