Страница 1 от 2
kolko po golqmo F na gyrneta moga da sloja
Публикувано на: 22 Сеп 2011 17:00
от Evjo
kolko po golqmo F na gyrneta moga da sloja, za da znam da ne sloja po golqmo i da ne se preebe ne6to. Originalno e na F 40 mm.
Публикувано на: 22 Сеп 2011 18:25
от Uncle Dido
Е сега ако напишеш и за каква кола и кой двигател става въпрос - грешка няма да имаш!
Публикувано на: 22 Сеп 2011 21:21
от nikolov22
а защо си мислиш че си по умен от конструкторите че да променяш диаметъра или се налага поради някаква причина
Публикувано на: 22 Сеп 2011 22:29
от rudolf
Uncle Dido написа:Е сега ако напишеш и за каква кола и кой двигател става въпрос - грешка няма да имаш!
Evjo написа:Originalno e na F 40 mm.
ferrari f40??
corolla E11
Публикувано на: 24 Сеп 2011 11:22
от Evjo
za toyota corolla 99 1,3 16V, a i 4etoh 4e konstruktorita na qponski avtomobili naro4no skopqvat kolite za po malki kilovati. i za tova pitam. I ako moje da ne mi pi6ete nekvi gluposti i da ne mi se pravite na otvorkovci. Samo seriozni otgovori.
Публикувано на: 24 Сеп 2011 11:54
от slowtraveler
Колега, добре дошъл във форума.
Нещо май си нервен и затова влизаш от вратата за рогата ???
1. Писането на кирилица е много препоръчително :
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=9249
2. Каква мощност смяташ да изкараш от дванадесетгодишен автомобил 1.3 само със смяна на генерация?!?! Отварянето на генерацията на такъв двигател освен повече шум едва ли ще докара нещо положително откъм мощност, дори и да я направиш ф90мм...
3. Ако си погледнеш първото съобщение в темата ще видиш, че е съвсем неинформативно, и затова и няма смислен отговор. Както се казва - на глупав въпрос ще получиш само глупав отговор. Uncle Dido се занимава основно с изработка и преработка на генерации. Та щом дори той не е могъл да ти отговори, явно въпроса не е зададен правилно.
Публикувано на: 24 Сеп 2011 12:23
от Evjo
То е ясно че няма да се разварви, но поне да се отпуши, а и да сменя защото много ме дразни. Ако е истина тожа което прочетох че ги скупяват нарочно значи следователно трябва да има някакаж ефект. и за това ви питам колко по - голямо Ф мога да сложа без да се преебе. Да ли може да се изчисли. ще сам ви много благодарен.
Публикувано на: 24 Сеп 2011 13:03
от Advan
Слагай f 60 mm и не се бой.
Може малко да ти падне мощността в ниските обороти обаче,
но на високите (над 3000) определено ще се отпуши.

Публикувано на: 24 Сеп 2011 15:52
от Evjo
ти с колко голяма генерация си?
Публикувано на: 24 Сеп 2011 18:23
от rudolf
коли от по 2.0цц и над 200 коня са с 60мм вътрешен диаметър заводско и тунинг.
Публикувано на: 24 Сеп 2011 23:13
от Advan
Az v momenta ne sum si meril kolko mi e diamerutra na generaciqta,
za6toto vzeh kolata skoro i e s po-golqm dvgatel.
No predi tova imah kola s 1.5 i 1.6L dvigatel i generaciqta im beshe 57 mm. - originalno. Po-golqma ot tazi ne sum im slagal, za6toto shte im padne moshtnostta na niskite oboroti, za smetka na visokite, taka mi bqha obqsnili. No nqkoi hora sus su6tiq dvigatel karaha i s 64 mm.
A ako imash turbo min. e 76 mm.
Публикувано на: 24 Сеп 2011 23:51
от Evjo
ok pichaga mnogo mersi. mislq da q napravq na 50 mmi se nadqvam da nqma problemi
Публикувано на: 24 Сеп 2011 23:53
от Vesko
Ako stane po-shumna kolata ti, opredeleno shte otnesesh poveche rugatni biggrin.gif
PP: aman ot pishman tuningovachi deto si stoish na krystowishteto s muzika na MAX i pak vmesto muzikata chuvash auspuha na sasedniat "tuningovach"
Публикувано на: 25 Сеп 2011 03:05
от Advan
Ами според мен шума на двигателя няма връзка с диаметъра на генерацията, а с това дали колата е със или без катализатор и с какво гърне е колата.
Т.е. ако господина си сложи нормално гърне, това че увеличава диаметъра на тръбите няма да усили шума от двигателя, защото основното нещо, което прави колата тиха е последното гърне.
Също така, ако увеличи диаметъра на генерацията, но остави старото гърне с по-малъкия диаметър пак ще му е спъната колата. Също така, входящия отвор на гърнето е винаги по-малък от изходящия отзад.
Публикувано на: 25 Сеп 2011 08:28
от slowtraveler
Добре де - може да се увеличи генерацията - може и с кюнец 110мм... Заедно с нови гърнета, които трябва да са с доста по-голям размер при такива диаметри за да успее да поддържа същото шумово ниво... (иначе става като с историята на Веско).
Но каква е ползата от това мероприятие?!
Имаш стар автомобил с малка мощност. Да кажем мощността след преработката и с мнгоо зор се увеличи с 3% ..
И какво имаме като резултат? Колата от например 83к.с. (няколко са умрели от старост) се покачи на 85к.с.. Изключването на климатик ако има такъв ще ти даде доста по-голям прираст от мощност...
Съвета ми е - карай си колата такава каквато си е .
А със спестените за преработката пари отиди на почивка и се радвай на живота
