рав 4 98г губи антифриз
рав 4 98г губи антифриз
Колеги за 10 000км съм долял 1л антифриз,според мен не е нормално и днес ходих до тимауто за проверка и какво провериха те незнам но излезнаха с становище ,ремонт двигател и приблизително 2000лв пари.Колата е на 390 000 км рав 4 98г модел.Твърдят че надува маркучите ,незнам как решиха че са твърди, верно че не мога да ги натисна и да ги слепя но е такава жега там че по скоро от топлината ще се опаря, но пък не са твърди като камак нито изхвърля пара или антифриз от капачка или компесационен резервоар.Антифриза е чист ако човек не знае че съм доливал антифриз по нищо не може да познае че го губи.Въпроса ми е освен по надуване на маркучи има ли идруг метод за проверка на теч на антифриз към цилиндрите .Не е омешало масло с антифриз защото маслото си беше черно а не пресечено като боза.Мисля си ако някой цилиндар е дърпал от антифриза ако отвия свещ дали ще има разлика от другите .Просто не съм склонен само от един преглед без да са проверили и по друг показател да разглабят двигатела.дайте акъл.Искам да допълня двигатела работи перфектно няма прекъсване или не работещ цилиндар поради засмукване на антифриз.Водната помпа на дали са япроверили защото зада стигнат до нея трябва доста неща да разглобят а те със сигорност не са го направили защото за 1ч вътре в боска освен маслото няма време за друго.
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Преди време четох в един руски сайт как установяват подобен проблем - с шише одеколон "Тройной" примерно.
Сипват го в антифриза, колата работи и един стои до ауспуха и души.
А причините може да са много - до неизправна капачка на радиатора или някое друго уплътнение - просто да пропуска по малко, когато двигателя е топъл и да се изпарява по малко.
Сипват го в антифриза, колата работи и един стои до ауспуха и души.
А причините може да са много - до неизправна капачка на радиатора или някое друго уплътнение - просто да пропуска по малко, когато двигателя е топъл и да се изпарява по малко.
Както съм махнал катализатора този дето ще души може да бъде обгазен и вместо колата на диагностик той ще ходи там,това в кръга на шегата.Бих казал че да има много причини за губене на антифриз,но бих ги сложил в две групи,1-ва такива които имат нужда от основен ремонт и 2-ри такива с смяна на оделен детайл без основен ремонт.Тъйкато не съм убеден от първия в случая съм пуснал това запитване до знаещите и можещите или най малкото ако някой се е сбласкал с нещо такова и как е излезал от ситуацията.Uncle Dido написа:Преди време четох в един руски сайт как установяват подобен проблем - с шише одеколон "Тройной" примерно.
Сипват го в антифриза, колата работи и един стои до ауспуха и души.
А причините може да са много - до неизправна капачка на радиатора или някое друго уплътнение - просто да пропуска по малко, когато двигателя е топъл и да се изпарява по малко.
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Чичо Дидо, Тройноя е за почерпка след проверката ... нали в антифриза има тежки алкохоли, руснаците ги подушват и без добавкиUncle Dido написа:Преди време четох в един руски сайт как установяват подобен проблем - с шише одеколон "Тройной" примерно.
Сипват го в антифриза, колата работи и един стои до ауспуха и души...

Щом колата е била в ТМАуто, аз се учудвам че не са направили тест за изгорелите газове в антифриза, ами са карали на опипване за надуване на маркучите.

Почти винаги загубата на антифриз без да се забелязва теч е или от водната помпа или от радиатора ... когато не го 'гори' естествено.
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Да де за това идва реч,зада не се сваля главата защото колата е на пределни километри, всяка по сериозна операция по двегатела може да доведе след себеси и други които например не е имало нужда или нямало да се случат. само по едно стискане на маркуча който в случая не е супер твърд ,има някакво напрежение при натиск но не е невъзможно да го пристиснеш с пръсти поне на половината от диаметара му да се сваля главата никак не съм фен ,защото не е само да ясвалиш а има още и други консумативи покрай тази операция,а и в сервиза ми поискаха ,около 2000 лв. понеделник ще получа официална оферта за точната сума.Преди години карах ровер фрилендер и така се доверих на сервиза дарукар и направиха същата процедура и после се изпуснаха че проблема дошъл от водната помпа но толкова малко сълзяло че се разбрало че е от нея чак когато разглобили двигатела ,но гушнаха големите пари.Мъжко дупе се .................един път.Май ми трябва човек който е имал същия проблем или поне е работил по такъв.Ами когато излезнаха зада ми кажат че е от главата думите им бяха надува маркучите,не казаха направихме тест на изгорелите газове.Точно от токъв съвет имам нужда ,понеделник ще ги питам дали са го правали и ако не са ще искам да го направят ако имат нужната техника,и май тогава ще се види какво ще се прави,мерси колега.Uncle Dido написа:Чак пък основен ремонт...Най-много да е пробила магистрала на гарнитурата и да се свали главата.
Добре ще е като я свалена, да се ревизира, нищо повече.
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Огледай каквото се вижда през отвора за сипване на масло, ако има белезникава емулсия (пяна), това може да е признак, че меша антифриз и масло.
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
Всъщност аз за това бях в сервиза за смяна на маслото освен че беше черно нямаше нищо като пяна или каквито и следи от пяна или пресечено масло. накарах да проверат и това за липсата на антифриз като въобще не подозирах че може да ми изръсят ,ремонт двигател.Никакви призници нямаше че липсата на антифриз ще е от гарнитура на главата от към цилиндрите или пък от към двигателното масло.за това съм толкова мнителен и просто не повярвах,това е.lederman написа:Огледай каквото се вижда през отвора за сипване на масло, ако има белезникава емулсия (пяна), това може да е признак, че меша антифриз и масло.
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Наличието на пяна е лоша работа, ама от къде е не мога да предположа. За жалост най честото място е гарнитурата на главата. дано ремонта ти мине леко
Ти си твърдо решен да е в ТМА? Тук във форума хвалят други сервизи, защо не си направиш един маркетинг и защо не купиш части от Интернет ?

Ти си твърдо решен да е в ТМА? Тук във форума хвалят други сервизи, защо не си направиш един маркетинг и защо не купиш части от Интернет ?
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
Това правя в момента колега.приемам оферти съвети ,мнения.lederman написа:Наличието на пяна е лоша работа, ама от къде е не мога да предположа. За жалост най честото място е гарнитурата на главата. дано ремонта ти мине леко![]()
Ти си твърдо решен да е в ТМА? Тук във форума хвалят други сервизи, защо не си направиш един маркетинг и защо не купиш части от Интернет ?
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Нямам личен опит от такъв ремонт, затова не смея да съветвам или да препоръчвам сервиз 
Питстоп провери ли ги ?

Питстоп провери ли ги ?
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
Все още не,проблема е от давна, но от днес следобяд е локализиран демек колата остава в гараж докато не се реши какво ще се прави.Понеделник като ми изпратят офертата искам да съм проверил всички възможности и да се убедя че парите които ще се платят са за точно този ремонт ,а не ама то май не е било тава а било друго,нали се сещаш.Често срещана практика в родните сервизи.Колеги тъкато следя и друг форум на колегите от опел и току що прочетох за омазнените прозорци,ми аз имам същия проблем тъкмо онзи ден се ядосвах че миналата седмица ги мих отвътре с обесмаслител и в вторник пътувах за смолян и прозорците пак мазни няма отмиване,побеснах реших че нещо като съм почиствал таблото или препарата да не е нещо читав.Дали това може да е една от причините за загуба на антифриза.И ако е къде да проверя за теч.lederman написа:Нямам личен опит от такъв ремонт, затова не смея да съветвам или да препоръчвам сервиз
Питстоп провери ли ги ?
Омазнените стъкла са сигурен признак, че вкарва антифриз /или негови изпарения/ в купето, съответно трябва да търсиш теч някъде по радиаторчето на парното или маркучите към/от него. Май тоя метод с наливането на одеколон ще се окаже ''перфектната диагностика'' biggrin.gif Аз бих го пробвал, и ако замирише в купето - значи работата е яснаalalexll написа:...току що прочетох за омазнените прозорци,ми аз имам същия проблем тъкмо онзи ден се ядосвах че миналата седмица ги мих отвътре с обесмаслител и в вторник пътувах за смолян и прозорците пак мазни няма отмиване,побеснах реших че нещо като съм почиствал таблото или препарата да не е нещо читав.Дали това може да е една от причините за загуба на антифриза.И ако е къде да проверя за теч.
ПС: цигарения дим също натрупва няква гнус по стъклата, така че ако пафкаш повечко, причината може да е това. А това с надуването на маркучите... малко кухо звучи. Най-вероятно са го установили просто ей така ''на око''. Поискай да закачат манометър, едва тогава ще си по-сигурен. Мисля, че нормалните стойности бяха 0.1-0.2 bar
Пачо Кардана - Президент !!!
ПриклЮчих с тоута тяхната оферта е 3150 лв.За кола на 400 000км няма как да се дадат тези пари за ремонт там.Един френд ме прати в сервиз на исузо искат да я оставя за 24ч при тях зада потърсят теча а също и да проверят наистина ли има газове в охладителната система като гледам на първо четене и те не са склони на издухала гарнитура,споменаха че ще тестват с някакви реагенти които реагират на газовете.изобщо хората много професионално подходиха лично но мен ми допадна да не говорим че цената която обявиха при евентоален ремонт глава ,няма нищо общо с този на тоута.спирам че излезе че им правя реклама,ще продължа темата по нататак как и какво се случва.Не не пуша в колата.coolone написа:Омазнените стъкла са сигурен признак, че вкарва антифриз /или негови изпарения/ в купето, съответно трябва да търсиш теч някъде по радиаторчето на парното или маркучите към/от него. Май тоя метод с наливането на одеколон ще се окаже ''перфектната диагностика'' biggrin.gif Аз бих го пробвал, и ако замирише в купето - значи работата е яснаalalexll написа:...току що прочетох за омазнените прозорци,ми аз имам същия проблем тъкмо онзи ден се ядосвах че миналата седмица ги мих отвътре с обесмаслител и в вторник пътувах за смолян и прозорците пак мазни няма отмиване,побеснах реших че нещо като съм почиствал таблото или препарата да не е нещо читав.Дали това може да е една от причините за загуба на антифриза.И ако е къде да проверя за теч.
ПС: цигарения дим също натрупва няква гнус по стъклата, така че ако пафкаш повечко, причината може да е това. А това с надуването на маркучите... малко кухо звучи. Най-вероятно са го установили просто ей така ''на око''. Поискай да закачат манометър, едва тогава ще си по-сигурен. Мисля, че нормалните стойности бяха 0.1-0.2 bar
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта