1.4 д4д 90кс

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Siion
Мнения: 3
Регистриран на: 20 Авг 2011 09:08

1.4 д4д 90кс

Мнение от Siion » 20 Авг 2011 09:23

здравите на всички насочил сам се кам 1.4 д4д корола 2005,2006г. Но имам приятели, които ми казват 4е двигателя бил слаб барзо штял да се износи , да сам си земел 2,0 90кс. предимно грацко ште се кара от малак град сам .Та вапросами е имали такова нешто или изборами е добар. Даите савет,благодаря предварително.....а и да питам сас ремак или верига е 1.4 д4д

Nixter
Мнения: 584
Регистриран на: 31 Окт 2007 18:39
Местоположение: Бургас

Мнение от Nixter » 20 Авг 2011 09:26

Кой е казал, че като е слаб двигателя по-бързо ще се износи laugh.gif Няма такова нещо. Според мен двигателя си с напълно достатъчна мощност и ще е доста икономичен на градско каране, но нека колегите с дизели да се изкажат.
Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007

Siion
Мнения: 3
Регистриран на: 20 Авг 2011 09:08

Мнение от Siion » 20 Авг 2011 09:28

да ште изчакам и тяхното мнение,благодаря все пак.

Аватар
Dizzle
Мнения: 819
Регистриран на: 22 Дек 2009 15:58
Местоположение: София/Русе

Мнение от Dizzle » 20 Авг 2011 12:26

Kолега, оправи си правописа! Aз съм с такъв двигател. Доста колеги (не само от българския форум) казват,че това е най-здравия дизел на Тойота - 1.4 д4д. Това за по-бързото износване заради обема са пълни глупости- не е толкова изцеден,че да му вреди (може да се качат още поне 20hp без да имаш грижи). За мощността - Аурис-а е ~1250кг + мен 100 + пасажер = ~1420/30 kg. При подобно натоварване съм пердашил доста бензинки със сходна или малко по-голяма мощност,както и доста хора съм учудвал biggrin.gif Не казвам,че има нещо спортно в този двг, но не се заблуждавай от малкия обем (реално е 1364 кубика, 88,9hp). Ако все пак ти се струва недостатъчно се свържи с колегата Me40Kux, той има решение на въпроса (~+20hp). Разхода ще те направи много щастлив - при повече извънградско ако се движиш по ограниченията с един резервоар (55л) можеш да изминеш до 1200км! Последното засичане - от София до Сл. Бряг + 600/700 km разходки по морето + обратно до София (общо към 1600км) - резервоар и половина.
Минусите са,че при включен климатик и хора на задните седалки двг става муден, както и че е тромав в ниските с обикновения дизел,но това е по-скоро от качеството на нафтата, отколкото на двигателя.
Toyota Auris 2007, 1.4 D4D
Lexus IS 250

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 20 Авг 2011 16:58

Разбира се , че малкия двигател ще е по-икономичен особенно за градско каране . А това с износването са пълни глупости , както са споменали колегите !

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 20 Авг 2011 18:30

Този дизел е много,много добър.Факта се потвърждава и от това,че BMW са решили това да е единствения дизелов двигател на тяхното MINI.Проявили са разум и са прескочили дизелите които са тяхно производство.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 20 Авг 2011 20:07

nowyaris написа:... BMW са решили това да е единствения дизелов двигател на тяхното MINI...
Да ама не, както казваше някой на времето ... след 2007-ма двигателя си е на BMW (1.6л. съвместна разработка с Пежо и Форд). Слага се и на Фиеста, 207 и т.н. Явно им е дошъл акъла в последствие :whistle:

Аватар
Dizzle
Мнения: 819
Регистриран на: 22 Дек 2009 15:58
Местоположение: София/Русе

Мнение от Dizzle » 20 Авг 2011 20:41

Scott написа:
nowyaris написа:... BMW са решили това да е единствения дизелов двигател на тяхното MINI...
Да ама не, както казваше някой на времето ... след 2007-ма двигателя си е на BMW (1.6л. съвместна разработка с Пежо и Форд). Слага се и на Фиеста, 207 и т.н. Явно им е дошъл акъла в последствие :whistle:
Ти да не би да имаш дългогодишен опит с тоя двигател или просто спамиш? чувал съм дизела на бмв 1 серия и от близо и от 150м., сигурно щото е чудо на техниката!
Toyota Auris 2007, 1.4 D4D
Lexus IS 250

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 20 Авг 2011 22:33

Dizzle написа: Ти да не би да имаш дългогодишен опит с тоя двигател или просто спамиш?
Факт е че двигателя е по-мощен - 110к.с срещу 89, по-икономичен - 3.8л/100 срещу 4.2 и по-чист - 99г СО2/км срещу 110 (сравнението е с Ярис). Относно шума, просто си усилваш радиото :whistle:

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 21 Авг 2011 01:02

Според мен няма нищо чудно по-нов двигател с по-голям обем и с най-новите технологии от света на дизела да е по-мощен и по-икономичен ?!?!

BTW Тойотите никога не са били най-икономични ( с изключение на хибридите където дълги години са сами в класа !!! ) или най-мощни но пък за сметка на това продължават да са най-здрави или така наречените Номер 1 !!! tongue.gif

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 21 Авг 2011 08:10

Scott написа:
nowyaris написа:... BMW са решили това да е единствения дизелов двигател на тяхното MINI...
Да ама не, както казваше някой на времето ... след 2007-ма двигателя си е на BMW (1.6л. съвместна разработка с Пежо и Форд). Слага се и на Фиеста, 207 и т.н. Явно им е дошъл акъла в последствие :whistle:
Не знаех за този нов дизел. Значи станахме две нации,на които да им имаш акъла дето след после им идва-българи и германци.И всъщност на кого е този нов двигател-на БМВ,на ФОРД или н ПЕЖО/СИТРОЕН?Щото като чуя за комън рейл на ФОРД и настръхвам.Като чуя за икономично БМВ също настръхвам.Колегата питаше за 1.4 D-4D.Имам приятели със служебни такива-карат ги като изстребители и не са мръднали повече от три години.Ярисите са на фирма,която търгува с хранителни стоки и обикалят по цял ден региона за заявки-150-200 км.ежедневно.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 21 Авг 2011 12:32

nowyaris написа: ... всъщност на кого е този нов двигател-на БМВ,на ФОРД или н ПЕЖО/СИТРОЕН?
Съвместна разработка на BMW и PSA, както и турбо-бензиновия 1.6 който се слага на Мини Купър. А Форд го ползват, щото имат договор с PSA. За НЕикономичността на BMW се лъжеш, в сферата на двигателите те са доста по-напред от Тойота.
И по темата - 1.4D4D не е лош двигател, просто по-стара концепция, но надежден както Баса отбеляза. Единствено мога да отбележа, че да продаваш морално остарели неща в огромни количества те прави Nо 1 единствено в ширпотребата, ама такъв е пазара.

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 21 Авг 2011 17:52

Scott написа:
nowyaris написа: ... всъщност на кого е този нов двигател-на БМВ,на ФОРД или н ПЕЖО/СИТРОЕН?
Съвместна разработка на BMW и PSA, както и турбо-бензиновия 1.6 който се слага на Мини Купър. А Форд го ползват, щото имат договор с PSA. За НЕикономичността на BMW се лъжеш, в сферата на двигателите те са доста по-напред от Тойота.
И по темата - 1.4D4D не е лош двигател, просто по-стара концепция, но надежден както Баса отбеляза. Единствено мога да отбележа, че да продаваш морално остарели неща в огромни количества те прави Nо 1 единствено в ширпотребата, ама такъв е пазара.
В какъв смисъл е мрално остарял този дизелов двигател и какви са тези малоумни клиенти в огромни количества които купуват морално остарели дизелови двигатели на Тойота????????

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 21 Авг 2011 18:32

nowyaris написа:...В какъв смисъл е мрално остарял този дизелов двигател и какви са тези малоумни клиенти в огромни количества които купуват морално остарели дизелови двигатели на Тойота?
'Малоумници' колкото искаш - на тях се крепи търговията. Ще ти дам един пример, пък дано ме разбереш: Един приятел (който е изключително интелигентен и добре платен) ползва автомобил ежедневно, но с единствената цел да се придвижва от А до В по най-евтиния възможен начин. Всеки 4-5 години си купува нова кола по следния сценарий - отива при няколко дилъра и казва 'Искам нов автомобил на тази и тази цена'. Познай последната му кола каква е - Киа Пиканто. Та така, цената се определя от това колко дава купувача. И производителите за да 'срещнат' тази цена правят компромиси - я поевтинили някои материали, я съкратили разходите за развойна дейност ...

gena_bs
Мнения: 1423
Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
Местоположение: Бургас
Автомобил: служебен
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 91 пъти

Мнение от gena_bs » 21 Авг 2011 18:40

Имам много малък опит с Corolla 2005 с такъв двигател - 500-600км, служебен и същата с 1,4 бензин. Въпреки, че предпочитам бензин си признавам, че определено дизела върви доста по-добре.
Аз по принцип имам доста тежичък крак и искам като натисна педала, колата да се "изстрелва" напред. Та този дизелов автомобил с 4-ма човека (около 400кг + 50кг багаж) и климатик с лекота изкачва наклони на 4-та и се досукорява безпроблемно при изпреварване (Сл. бряг - Обзор). Сравнявам с бензиновия вариант и с 1,8TCDI (90к.с.) Ford Transit Connect къса база. Направо бях очарован, когато за първи път карах Corolla 1.4D4D. Даже си мислех, че е с по-мощен двг!
За 3-те години, през които беше при нас не съм чул да има проблеми с разход на масло. Само досадния проблем със скоростната кутия на около 50000км, но го ремонтираха гаранционно.
Още ме е яд, че не си го купих преди 4 години!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта