Авенсис - адско тресене
Авенсис - адско тресене
Коата е 99г, 1.6 бензин. Прогледах някои теми за проблемния маховик, но при мен "оплакванията" са малко по-различни. Проблема е шум от дранчене и много силно разтрисане на цялата кола при потегляне от спряло положение на полусаединител. Това нещо се случва веднъж на 20 потегляния, трае няколко секунди. След това скоростите си влизат съвсем нормално, в движение няма никакви проблеми. Няма постоянен шум или тресене, лостът си влиза в предавките с 2 пръста усилие. Понякога при превключване на задна скоростната кутия "изтраква" но мисля че е от синхронизаторите и няма връзка с проблема.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
тия вибрации са много вероятно следствие от заминал аксиален лагер на съединителя,случи ми се на една фирмена кола,точно същите симптоми! освен това си спомням постоянните ядове с бившата ми е-класа,там се оказа феродов диск на съединителя-тресеше при потегляне когато колата е загряла.било от калпави пружини на диска.смених го с менте и положението остана същото!мерцедеса си е мерцедес,както знаем... 

само лагера ли смени или целия чарк ?jim_beam написа:тия вибрации са много вероятно следствие от заминал аксиален лагер на съединителя,случи ми се на една фирмена кола,точно същите симптоми! освен това си спомням постоянните ядове с бившата ми е-класа,там се оказа феродов диск на съединителя-тресеше при потегляне когато колата е загряла.било от калпави пружини на диска.смених го с менте и положението остана същото!мерцедеса си е мерцедес,както знаем...
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Проблема не е бил нито в новия, нито в старият съединител, а в този който е поставил диагнозата .jim_beam написа:на мерцедеса смениха комплект лагер,феродов и притискателен диск.притрисането си остана,само се набутах.
пробвай да смениш само лагера,подозирам,че точно той е причината!
Това тресене дето го наричаш само при топъл двигател, не е от загряването на двигателя, а от загряването на спирачките след известна употреба и от задържащо колело ..
Има го и при други марки коли, а мерцедеса си е мерцедес

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Re: Авенсис - адско тресене
Синхронизатор на задната нямаш, това изтракване се получава, когато зъбното колело на задната застане зъб с/у зъб спрямо колелото на първичния или вторичния вал, и трябва да употребиш малко повечко сила за да щракне , или да включиш примерно на първа за да се премести вала с 1мм. Зъбите са подведени леко под наклон за да влизат по-лесно, но когато са точно зъб с/у зъб трябва нещо да мръдне,което обикновено става с повече сила. Така че скоростите не ги мисли.chopara написа:Понякога при превключване на задна скоростната кутия "изтраква" но мисля че е от синхронизаторите и няма връзка с проблема.
Баси, чак така ли клеясват бре...не бях чувал досега за такова нещо, виждал съм доста дето не връщат и загряват колелото яко, ама чак така...хм...ако е така - то това си е жива разсипия на "амбреажа" ...хм...пък лесно се диагностицира струва ми сеmartod написа:Проблема не е бил нито в новия, нито в старият съединител, а в този който е поставил диагнозата .jim_beam написа:на мерцедеса смениха комплект лагер,феродов и притискателен диск.притрисането си остана,само се набутах.
пробвай да смениш само лагера,подозирам,че точно той е причината!
Това тресене дето го наричаш само при топъл двигател, не е от загряването на двигателя, а от загряването на спирачките след известна употреба и от задържащо колело ..
Има го и при други марки коли, а мерцедеса си е мерцедесно и при него понякога клеясва спирачен апарат .. biggrin.gif
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
Същото ми се случва вече 80+ х. км - от време на време - на Корола 1,4 2001... Като слабо изразена статистика, по-често се случва при тръгване по нагорнище, или при много натоварена кола, но без някаква система. Един път тресе, 150 - 200 пъти - не. Когато започне да тресе бързо и докрай натискам отново съединителя и пак отпускам... понякога се налага още едно натискане.
Не съм отварял да видя какво точно не е в ред.
Не съм отварял да видя какво точно не е в ред.
Каквото сам си направя, никой не може...
Абсолютно същото, при мен километрите са 200 000 по километраж, реално незнам.Instruktor59@yahoo.com написа:Същото ми се случва вече 80+ х. км - от време на време - на Корола 1,4 2001... Като слабо изразена статистика, по-често се случва при тръгване по нагорнище, или при много натоварена кола, но без някаква система. Един път тресе, 150 - 200 пъти - не. Когато започне да тресе бързо и докрай натискам отново съединителя и пак отпускам... понякога се налага още едно натискане.
Не съм отварял да видя какво точно не е в ред.
- boqnkov_
- Мнения: 116
- Регистриран на: 10 Юли 2010 14:14
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Toyota Previa 2.0 d4d
И при моя Авенсис 1 2.0ТД е също положението. При потегляне без много газ нещо трака ужасно. После при ускорение най - вече на 2ра и 3та камо ли пък ако е на изкачване и е натоварена направо имам чувството, че предницата ще се откачи. При каране на равно и без хора си е добре колата.
P.S. Маховика ми не е демпферен.
P.S. Маховика ми не е демпферен.
Good drivers... just drive...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Majestic-12 [Bot] и 5 госта