
Колата е на 109 000 км, кара четвърта година и не е вече в гаранция.
Намерих две катастрофирали, но еърбеците им са задействани и тогава пак се къса въпросният кабел. Един приятел с Мазда 6 каза че неговият кабел също се прекъснал, но той свалил волана и го запоил.
Не знам обаче дали е възможно това при РАВ 4. В сервиза казаха, че не можел да се запоява кабела бил лентов, като на компютър. Освен това ме предупредиха, че когато се сваля волана този кабел много често се къса, ако не се внимава.
Някой запоявал ли е такъв кабел на този модел? Въпросният кабел свързвал не само еърбеците, но и разни екстри командвани от волана, даже и клаксона. Клаксона ми работи обаче.
Това е четвъртата Тойота, която карам, като моделите са различни, но за първи път ми се случва подобно нещо. Определено се налага впечатлението, че започват да ги правят все по-скъпи, но за сметка на това все по-некачествени Тойотите!