Страница 1 от 2

Проблем с паленето на Селика Т23

Публикувано на: 02 Авг 2011 00:05
от hellboy89
И така карам си аз колата..и отивам да пазарувам.. спирам пред Лидл и после не мога да запаля..включвам на контакт лампите светят..светна и човечето с коланите и с точката..след това вадя ключа оборотомера и километража се побъркаха стрелките се движеха като луди..разкачих клемите на акумулатора..изчаках 5-10 минути и след това пробвах, но пак не запали..едни хора ме бутнаха и запалих.. карах около 10 минути и колата пак огасна и не мога да я запаля изобщо..Някакви идеи? Стартера работи..

Публикувано на: 02 Авг 2011 00:11
от zi_zi_top
Прилича на "умрял" акумулатор. Вероятно някоя клетка е пробила и нямаш стабилен ток, а да не говорим за стартов ток.
Вземи от някой читав акумулатор и пробвай. :thumbsup:

Публикувано на: 02 Авг 2011 06:48
от hellboy89
Добре, но ако е умрял акумулатора защо ще изгасне колата в движение след като един път е запалена ?

Публикувано на: 02 Авг 2011 09:17
от lederman
защото като пробие клетка на акумулатора, същия се държи като късо във веригата и моментално пада напрежението.

поздрави :thumbsup:

Публикувано на: 02 Авг 2011 18:08
от hellboy89
Добре, смених акумулатора..вече колата пали сложих и Варта 60Ah 12V..и сега се появява следния проблем..на свободна скорост на кръстовището колата ми потреперва, а оборотомера варира около 1000 оборота, т.е. движи се леко стрелката и колата потреперва..като я карам няма проблеми, но преди със стария акумулатор не правеше така..замериха динамото ОК е зарежда се..някакви идеи?

Публикувано на: 02 Авг 2011 18:31
от slowtraveler
Да не би да има връзка с това: http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=18055

Публикувано на: 02 Авг 2011 18:32
от zi_zi_top
Сега вече си трябва диагностика с тестер, защото при токовите удари със стария акумулатор може нещо по запалителната система да е "изкукало" или да е натрупала грешки в ЕКУ-то.
Необходима е намесата на квалифициран диагностик с апаратура. :thumbsup:

Публикувано на: 02 Авг 2011 18:39
от zi_zi_top
slowtraveler написа:Да не би да има връзка с това: http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=18055
+1
Това също е възможно. Чел съм препоръки за такива случаи да се остави автомобила да загрее на празен ход, след което да караш 5-6 километра с променлив режим на движение за да се "самообучи" ЕКУ-то.
Нищо не пречи да пробваш, но трябва първо пак да откачиш акумулатора за 10 мин. и след това да направиш тази процедура.

Публикувано на: 02 Авг 2011 19:51
от hellboy89
Благодаря много за съветите!Ще пробвам.. :)

Публикувано на: 05 Авг 2011 23:40
от hellboy89
А някой да ми препоръча добър диагностик за чистене на грешки във Варна..понеже не ми се ходи в сервиза на Тойота..

Публикувано на: 05 Авг 2011 23:47
от zi_zi_top
Попитай Toyota forever.
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=11597

Публикувано на: 06 Авг 2011 17:58
от hellboy89
Благодаря!

Публикувано на: 23 Фев 2012 22:55
от hellboy89
Проблемът с оборотите остана.. и всичко това след смяната на акумулатора.. когато загрее моторът оборотите на свободна падат до 700-800 и се усещат отратителни вибрации като моторът е неспокоен.. Ходих къде ли не, закачаха я на диагностика и не показва нищо, проверяваха дебитомер, MAF, стъпково моторче и какво ли още не (аз самият не разбирам особено) но проблемът си остана..Някакви идеи, Някои ?

Публикувано на: 24 Фев 2012 07:58
от diesel_power
hellboy89 написа:. Ходих къде ли не, закачаха я на диагностика и не показва нищо, проверяваха дебитомер, MAF, стъпково моторче и какво ли още не (аз самият не разбирам особено) но проблемът си остана.
А в оторизиран сервиз на тойота ходи ли ?

Публикувано на: 24 Фев 2012 11:20
от hellboy89
Да, ходих и на диагностиката нищо не показва.. ходих в Тойота Варна и Тойота Шумен..чистиха дросела и пак същото.