Страница 1 от 2
Corolla 1.4 2006г. - чашки за реглаж на клапаните
Публикувано на: 08 Юли 2011 18:27
от venzo
Здравейте,
Въпросната Corolla трака по-особенно при работещ двигател, без значение студен или топъл. Иначе няма ядове в работата на двигателя, лампи не светят да има проблени... Та в сервиза (не фирменият) ме 'зарадваха', че чашките за реглаж на клапаните са значително износени и затова клапаните тракат. 16 парчета са си една доба инвестиция:( А автомобилът е на 75000км.
На някого случвало ли му се е подобно нещо, защото ми е малко странно Toyota с големите хвалби за издържливост и гаранции да се излагат така като кифладжии (без кифли).
Re: Corolla 1.4 2006г. - чашки за реглаж на клапаните
Публикувано на: 08 Юли 2011 22:00
от zi_zi_top
venzo написа:... Та в сервиза (не фирменият) ме 'зарадваха', че чашките за реглаж на клапаните са значително износени и затова клапаните тракат. 16 парчета са си една доба инвестиция:( А автомобилът е на 75000км...
Сигурен ли си, че тези "сервизници" не те мислят за боядисано врабче?
На твое място бих попитал и в ТМ Ауто или Пит Стоп.

Аз като хвърлих боба ми показа, че е всмукателен колектор...
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... sc&start=0
Публикувано на: 09 Юли 2011 01:46
от мехаННика
Нещо са те окъпали приятелю.И на 200х км няма износени чашки .Сега ли я купуваш тази кола?
Публикувано на: 09 Юли 2011 07:21
от nikolov22
мехаННика написа:Нещо са те окъпали приятелю.И на 200х км няма износени чашки .Сега ли я купуваш тази кола?
защо пък трябва да са износени може просто да са им оставили по голям луфт или колегата досега да е карал нещо с хидравлични и да не е чувал двигател тойота

Публикувано на: 09 Юли 2011 10:36
от мехаННика
Кой да е оставил по голям луфт ,в завода ли ? Защото този мотор няма нужда от регулировки сигурно над 200х км.Ако все пак е така то значи е имало намеса на неоторизиран персонал.
още малко информация
Публикувано на: 09 Юли 2011 18:44
от venzo
Е, точно в Pitstop ме 'зарадваха' за чашките. Затова и зададох въпроса тук. Автомобила не е купуван нов, а е buy back от ТМ Ауто.
Re: още малко информация
Публикувано на: 09 Юли 2011 19:13
от zi_zi_top
venzo написа:Е, точно в Pitstop ме 'зарадваха' за чашките. Затова и зададох въпроса тук. Автомобила не е купуван нов, а е buy back от ТМ Ауто.
Според мен логично е да отидеш в ТМ Ауто при такава ситуация. Поне аз бих постъпил така.
В БГ много често се срещат "специалисти", които искат да се направят на най-великите на света и говорят глупости на килограм за да окалят другите и да те направят свой клиент.
Публикувано на: 09 Юли 2011 22:36
от nikolov22
аз лично съм виждал кола която три пъти се боядисва и ремонтира в рамките на една седмица и клиента си я взе за чисто нова а да не говорим колко такива има
чукнати с дефект нещо които се продават за чисто нови недейте си мисли че всички коли пристигат при вас както са излезли от завода не забравяите че има и човешка намеса
Публикувано на: 09 Юли 2011 22:49
от zi_zi_top
Тук не става въпрос за ламарини и боя, които са изложени на "човешка намеса".
Винаги са се правили тенекеджийско-бояджийски ремонти преди продажба на чисто нови автомобили. Ти да не искаш да върнат в завода-производител за претопяване одраскана при транспорта нова кола?!

Re: още малко информация
Публикувано на: 10 Юли 2011 08:29
от Bass_Man
venzo написа:............., а е buy back от ТМ Ауто.
Ами върни им го ! Нали ги продават проверени с гаранция ??? Бог знае кой си е пробрал здравите части и сега ти трябва да плащаш измислени ремонти .
Публикувано на: 10 Юли 2011 09:37
от KingSteve
защото ми е малко странно Toyota с големите хвалби за издържливост и гаранции да се излагат така като кифладжии
И моето мнение е да я върнеш в ТМ Ауто а ако не ти се занимава допитай се до друг сервиз. Преди около 2 мес. профилактично проверявах хлабини на клапаните за да отхвърля и това като вероятност заради проблема, който имах. В сервиза ми казаха че ги занимавам с глупости и че всичките 16 клапана са като току що регулирани в завода а колата е на 140 000 км. И на мен ми е трудно да повярвам че на 75 000 може да е от тях.
Публикувано на: 10 Юли 2011 14:01
от mitoko
реглаж на клапани се прави на 100 000 км. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Публикувано на: 10 Юли 2011 20:24
от мехаННика
Не ,прави се проверка която в 95 % от случаите установява че няма нужда от реглаж.Автора, а нещо да си префорсирал непосредствено преди да чуеш този шум?
продължение
Публикувано на: 11 Юли 2011 10:03
от venzo
към мехаННика: Не, в моите ръце Тойотата повече от 4000-4500 rpm не е виждала, нито излишно форсиране. А двигателя работи така откакто съм я взел от ТМ ауто - на 53000км.
Цялата история е, че не е ясно първият собственик (БТК) как с я карали, а после и в ТМ ауто какви са ги вършили.
ИЗВОД: Това бе последният автомобил, който купувам от БГ!
А с по-гориният въпрос мисля да позанимая Toyota Headquarter. Да видим 'отгоре' какво ще кажат. Нали се хвалят, че автомобилите им са здрави и в момента дават по 5 г. гаранция. Ако някой знае въпросната част как се казва на английски ще съм благодарен. Ще ми спести поне час търсене в нета.
Публикувано на: 11 Юли 2011 10:41
от мехаННика
Значи купуваш си кола втора употреба вън от заводската гаранция,отиваш в някакъв сервиз ,оттам ти казват нещо и после какво? Само за да ти спестя време ще ти кажа че Headquorter отговаря обикновено "Please ask Your local dealer" .Щом не са ти казали в Сервиза детайла за който говорим се казва valve lifter,но сигурен ли си че той е причината?