Страница 1 от 6
Странно дори абсурдно
Публикувано на: 13 Май 2011 15:23
от lederman
Здравейте съфорумници,
Днес ми изпратиха линк за клип който много ме изуми...
ето да го видите и очаквам коментарите Ви
възможно ли е това ...
като Авенсис потребител ми изглежда абсурдно нека някой с Корола да каже
Поздрави

Публикувано на: 13 Май 2011 16:06
от lubooo
има една малка разлика , че базата на королата с 1.33 dual VVTI струва -
25 990 лв
a джетата база с 1.2 tfsi струва
33 990 лв
8 бона са си 8 бона от кадето и да ги погледна

качество
Публикувано на: 13 Май 2011 16:46
от mar29
Не се чуди колега................Тойота станаха номер 1 по продажби,но им падна качеството на продукцията.Най-вероятно са намалили и времето,което трябва да отдели даден служител върху детайла.
Мен лично не ме притеснява калника на тойотата,даже си мисля,че умишлено е толкова лек и тънък-все пак теглото е враг на автомобила.Едва ли някой автопроизводител иска неговия автомобил да е като малко бронетранспортьорче.За активната и пасивна безопасност си има енергопоглъщащи зони,въздушни възглавници,колани и куп други системи.Така че,първият недостатък според мен не е болкка за умиране.Но това с оплътненията,фиксирането на седалката,багажника...........НЕПРИЯТНО Е.
Радвам се,че се намери колега във форума,който не се притеснява да покаже и другата страна на монетата ТОЙОТА.
Ама сега гледай какво става колега,само гледай.Ще започнат да адвокатстват ,че това е режисирано и т.н.т
Публикувано на: 13 Май 2011 16:48
от digitalpr
Ламарините на Toyota са супер тънки, факт.
Публикувано на: 13 Май 2011 16:52
от vakets
Нищо абсурдно няма

Германците не правят компромис с качеството на материалите и сглобката, и разбира се това си има цена.
Публикувано на: 13 Май 2011 16:57
от lederman
аз след малко свършвам работа и отивам да мачкам Авенсиса biggrin.gif
до сега не ми е направило такова впечатление .....
поздрави

Публикувано на: 13 Май 2011 17:02
от Petar
Само дето първо теста на двете коли се провежда нъкъде където има само Фолксвагени което ме води на мисълта за антиреклама на Тойота и второ тази бройка Тойота е спецялно нагласена за този тест не съм сигурен на 100 % но нека кажат колегите с такава Тойота
конспирация
Публикувано на: 13 Май 2011 17:11
от mar29
Petar написа:Само дето първо теста на двете коли се провежда нъкъде където има само Фолксвагени което ме води на мисълта за антиреклама на Тойота и второ тази бройка Тойота е спецялно нагласена за този тест не съм сигурен на 100 % но нека кажат колегите с такава Тойота
Ето го първият !!!
Къде е следващият???

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Тестът се провежда във ФОЛКСВАГЕНИЯ laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Публикувано на: 13 Май 2011 17:19
от BIS
Току що проверих на една Корола,уплътнението на вратите,и няма нищо общо с показанато в клипа,т.е. стои си доста добре прилепнало.Колата е 2007 год.
Публикувано на: 13 Май 2011 17:24
от Petar
Да за по-дебелата ламарина съм съгласен че Фолксваген винаги използват по-дебела ламарина и следователно е нормално колите им даса по-скъпи но това за мен даже нее предимсво тъи като купетата им стават по-тежки
Публикувано на: 13 Май 2011 17:27
от lostigros
Е нееее.Да се изкажа и аз като притежател на Корола и почитател на Фолксваген.Искам да го видя тоя да дойде на моята корола да ми свали уплътнението по този начин

Или пък да ми разклати седалката.Не че Королата е идеалната кола.Доста кусури си има,но това вече е прекалено.
Публикувано на: 13 Май 2011 17:28
от Raya
lederman написа:аз след малко свършвам работа и отивам да мачкам Авенсиса biggrin.gif
до сега не ми е направило такова впечатление .....
На мен ми направи впечатление за тънките ламарини, когато един Нисан Кашкай си избърса джантата от калника и бронята на Селиката ми. На него му имаше само лека драскотина на джантата (бърса с мокра кърпичка, че КАТатджиите не можаха да я видят:))))), а на мен огънат калник и яко одрана броня.
Публикувано на: 13 Май 2011 17:35
от K-A-N-U
lubooo написа:има една малка разлика , че базата на королата с 1.33 dual VVTI струва -
25 990 лв
a джетата база с 1.2 tfsi струва
33 990 лв
8 бона са си 8 бона от кадето и да ги погледна

Kolega neznam dali zabeliaza no tova video e praveno otvad goliamoto more i tuk koli s opisanite ot teb dvigateli niama.
Bazovata cena na VW Jetta e $16,495 dokato na Corolla e $15,900. razlikata e edva $495 a ka4estvoto e prosto nesravnimo.
Публикувано на: 13 Май 2011 17:45
от K-A-N-U
Petar написа:Да за по-дебелата ламарина съм съгласен че Фолксваген винаги използват по-дебела ламарина и следователно е нормално колите им даса по-скъпи но това за мен даже нее предимсво тъи като купетата им стават по-тежки
Ne6to pak mai naizust govorim? Ti proveri li kolko tejat vsiaka ot tezi koli?
Neka da ti spestia vremeto, tova e informacia direktno ot toyota.com :
Curb Weight (Lbs) Manual Transmission: Corolla 2734 Jetta:2804
Da ti smiatam li tazi razlika ot 60Lbs kolko Kg e?
Публикувано на: 13 Май 2011 17:46
от BIS
Ако това с уплътнението на вратата е вярно, то и при най малкото замръзване през зимата, уплътнението трябва да пада при всяко едно отваряне ! Не съм чул някой от колегите във форума да се оплаква от такъв проблем! Проверете си колите и пишете.Аз вече проверих една,и от всичко показано в клипа е вярно само за ламарината!Правете си извода сами... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif